Ylen uusin dokkari jossa nainen myy käytettyjä pikkuhousujaan ihmetyttää
Tai siis lähinnä ne miesten toiveet myyjälle ihmetyttää. Pissattuja, urheiltuja, menkkaiset, runkattuja, tamponeja, ulostetta..Mitä ihmeen kiksejä miehet oikein saa tuollaisista?
Kommentit (33)
Missä miehet voi myydä käytettyjä alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
News flash: Pervot on pervoja. Ei noita tavalliset miehet ostele.
Tuntuu, ettei muunlaisia miehiä olekaan. Kukin on jotenkin pervo tavallaan.
t. liian monesti pettynyt
Jokaisella on omat mieltymyksensä. Ei se sulta pois ole jos joku muu tykkää.
Onneksi täällä on kaikki täysin normaaleja.
Kuulostaa sellaiselta työltä, jota minäkin voisin tehdä. Aromit on hyvät!
Kummasti oli varaa litkiä viiniä pitkin päivää, vaikka rahan takia myi näitä tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti oli varaa litkiä viiniä pitkin päivää, vaikka rahan takia myi näitä tuotteita.
Ihmettelen myös kuinka yhdisti jumpan ja punaviinin
Japanissa on automaatteja joista voi ostaa näitä.
Vähän sama kun minä miehenä laittaisin paskaraitaiset bokserit, käytetyt vessapaperit sun muut skeidat myyntiin ja naiset ostelisi niitä ihan himona. Kyllä olisi helppoo rahantekoo. Ikävä kyllä tämä mahis on vain naisilla ja miehet ostaa mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana mulla oli jostain syystä kaveri, joka tienasi tällä tavoin. Aina jutut tyyliä "hyi hitto, hihhihhii, kävin kusemassa asiakkaan päälle ja sain 200e, lähetkö baariin, mä tarjoon".
Mikä sit kullekin on tärkeintä. Kuuntelin noita juttuja ja laskeskelin vaan, kuinka pitkään menis säästää omakotitaloon. Käteen ei jäänyt sit mitään.
Että te perverssit sedät, ketkä näitä ostelette niin näin ne myyjät puhuu teistä, nauraa ja halveksuu.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän usea poikaystävä on ihan tosissaan halunnut mun käytetyt pikkarit nuuskittavaksi.
Ja ihan "tavallisia" miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, ettei muunlaisia miehiä olekaan. Kukin on jotenkin pervo tavallaan.
t. liian monesti pettynyt
Ootko ikinä miettinyt sitä, että jos tuntuu, että kaikki ihmiset ympärillä ovat outoja, se voi johtua siitä, että he ovatkin normaaleja ja sinä olet se outo.
Saiko se niitä myytyä ja jos niin mihin hintaan?
voisi kerätä ne ostajat ja laittaa vaikka uuniin, niin olisi jotain hyötyä tästäkin formaatista
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on omat mieltymyksensä. Ei se sulta pois ole jos joku muu tykkää.
"Be Pure! Be Vigilant! Behave!"
https://i.pinimg.com/originals/e6/4d/b9/e64db9db9836a8ba5864b1c49b06e8a…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän usea poikaystävä on ihan tosissaan halunnut mun käytetyt pikkarit nuuskittavaksi.
Ja ihan "tavallisia" miehiä.
Eli esittivät tavallista kunnes paljastuivat pervoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kun minä miehenä laittaisin paskaraitaiset bokserit, käytetyt vessapaperit sun muut skeidat myyntiin ja naiset ostelisi niitä ihan himona. Kyllä olisi helppoo rahantekoo. Ikävä kyllä tämä mahis on vain naisilla ja miehet ostaa mitä vaan.
Uskoisin, että miehissä voi olla niitäkin, jotka ostavat toisten miesten käytettyjä alushousuja. Lakkaa kadehtimasta naisia ja etsi oma markkinarakosi!
Tai mikset voisi esiintyä lihavana naisena ja käyttää niitä naisten alushousuja? Pakastettua sianverta saa kaupan pakastealtaasta.