Oletko miettinyt miksi valtion rahat eivät riitä palveluihin? Ne kavalletaan turhien hankkeiden avulla. Kuten tämä ilmasilta liito-oraville ...
Laitetaan tien viereen 8 tolppaa, joiden yhteishinta on 190 000€ eli vajaa 24 000€/tolppa. 10 000€ maksaa sitten asennus siihen päälle eli palkkoihin sekä koneiden vuokriin ei mene juuri rahaa.
Tätä on vihreä huijaaminen. Otetaan tärkeä aihe, kuten eläintensuojelu/ilmastonmuutos ja huijataan rahaa näiden avulla. Siinä olisi toimittajille selvitettävää kuka nuo tolpat toimittaa ja millaiset suhteet hänellä on päättäjiin.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5340276
Samalla kaikki palvelut vain huononee ja kaikki kallistuu.
Kommentit (41)
Tulee kalliiksi nuo oravat. Pitäisi hävittää kokonaan.
Tuollainen pitäisi olla rikollista ja poliisilla oma yksikkö tutkimassa tätä korruptiota.
Vierailija kirjoitti:
3 miljoonaa euroa JOKA PÄIVÄ virtaa kehitysyhteistyöhön veronmaksajien tahoja. JOKA PÄIVÄ.
1 343 miljoonaa euroa vuodessa. Olisko tästä jotain ehkä jaettavaa myös kotimaan ahdingossa oleville ja vähävaraisille?
Nuo rahat eivät kuulemma ole pois kotimaan asiosta ja sitä paitsi olemme heille velkaa, olemmehan rikkaita :D
Vierailija kirjoitti:
Tulee kalliiksi nuo oravat. Pitäisi hävittää kokonaan.
Ootko Mikko Kepusta?
Kannattaisi lähteä lätkimään täältä pazkalandiasta. Ainakin kaikkien alle 4000e/kk tienaavien työssäkäyvien. En kestä enää.
Voi v*ttu mitä urpoja, en lähde tuosta yli.
t: liito-orava
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmaailman hankkeisiin on yllättävän helppoa saada rahaa, jos osaa myydä asiansa. Olen seuraillut sivusta. Vähän houkuttaisi helppo raha, mutta ei omatunto anna myöten.
Itse olen miettinyt kannattaisiko hakea rahoitusta hirvikulkuvaloille. Valot ei ole tarkoitettu autoilijoille vaan hirville. Valojen näyttäessä vihreää, niin hirvet tietävät, että on turvallista ylittää tie.
Liito-oravia on Espoossa paljon ja kanta on elinvoimainen. Niitä on tutkittu ja on todettu, että viihtyvät jopa lähiöden pihapuissa ja ovat liitäneet Länsiväylän yli ilman näitä kalliita tolppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmaailman hankkeisiin on yllättävän helppoa saada rahaa, jos osaa myydä asiansa. Olen seuraillut sivusta. Vähän houkuttaisi helppo raha, mutta ei omatunto anna myöten.
Itse olen miettinyt kannattaisiko hakea rahoitusta hirvikulkuvaloille. Valot ei ole tarkoitettu autoilijoille vaan hirville. Valojen näyttäessä vihreää, niin hirvet tietävät, että on turvallista ylittää tie.
Kyllä. Hirville voisi myös järjestää kursseja turvallisesta liikkumisesta ja lisätä tietämystä valo-ohjatuista ylityspaikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Hirville voisi myös järjestää kursseja turvallisesta liikkumisesta ja lisätä tietämystä valo-ohjatuista ylityspaikoista.
Niille voisi nimittää kokemusasintuntijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimeä tämä vaikkapa taideinstallaatioksi, käy ensin hieman bilettämässä oikeiden ihmisten kanssa ja saattaa rahahana vaikka auetakin.
Lisäksi pari puuistutusta, jotta Joonas N lajitovereineen viihtyisivät.
Vierailija kirjoitti:
tämän takia ne rahat ei riitä ja jonkun mielestä näitä tarvitaan lisää:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ccdee0f-1e99-43e1-b30a-efecec6a881d
Eiköhän tuolta valtiovarainministeriön sivuilta löydy myös miljardien eurojen lista erinäisistä harkinnanvaraisista avustuksista joka puolelle Suomea ja maapalloa...
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia liito-oravatolppia on useissa paikoissa ympäri Suomea, mutta mitään todisteita ei ole, että yksikään liito-orava olisi koskaan niitä käyttänyt.
Vähän asiaa liipaten: työkaveri juuri näki liito-oravan juoksevan tien yli... =DD
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia liito-oravatolppia on useissa paikoissa ympäri Suomea, mutta mitään todisteita ei ole, että yksikään liito-orava olisi koskaan niitä käyttänyt.
Sen sijaan papanoita löytyy aina mitä yllättävimmistäkin paikoista, jos jonnekkin olisi tarkoitus rakentaa jotain
Ajattelin että tuo on joku vitsi, muttei ollutkaan kuin todellisuus. #hikinenkiieli #jallujengi
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu mitä urpoja, en lähde tuosta yli.
t: liito-orava
Tolppiin olisi ollut aiheellista teetättää disainituotteena keinotekoiset oksat joiden heilahdusominaisuudet oltaisiin testattu vastaamaan aitojen kuusien oksia.
Toki nuo olisi kuulunut sertifioida ja standardisoida eu standardin mukaan, hakea asennuslupa julkisivulautakunnalta yms yms...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan papanoita löytyy aina mitä yllättävimmistäkin paikoista, jos jonnekkin olisi tarkoitus rakentaa jotain
Kai niitä noin tärkeitä tarpeita voi verkosta tilata haluamansa määrän.