IS: Inhotuin suklaakonvehti saa oman rasiansa
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009066281.html
Eli ananaskonvehti saa oman rasiansa. Mä rakastan ananaskonvehteja enkä koskaan ole tajunnut, miten ne on toisten inhokkeja. Mitä mieltä te olette?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Kenen inhokki? Toimittajan? Siitä rasiasta löytyy kasa pahempaa..
No esim. jonkun toisen?
Makuasia.
Itse en hirveästi tykkää, mutta en nyt inhoakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ananas on hyvä! Inhoan niitä peruspliisuja nougaita, toffeita ja tryffeleitä. Erikoismakuja saisi olla enemmän, vaikka puolukka tai karviainen, viinimarja jne.
Mä taas tykkään nougatista ja tryffeleistä.
En mistään kirpeistä.
Monet on maut.
Vierailija kirjoitti:
Vieä kun tekisivät kahviliköörirasian .
Sitä myydään pulloissa Alkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu ananas konvehtiin vaan pizzaan, kyllä prkl sentään jämpti on näin!!
Kyllä ananas kuuluu konvehtiin. Miksi ei pakata pizzaakin papereihin ja myydä snaksina.
No sitä minäkin ihmettelen! Tämä on ananaspizzaihmisten syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että se inho on opittua. "Kuuluu" inhota ananasta pitsassa, tai ainakin sanoa niin. Luulen että monikin oikeasti tykkää, kuten tästäkin uutuudesta. Ostan myös!
Sinusta ihan kaikkien kuuluu pitää ihan samoista asioista, suklaasta lähtien?
Jotenkin suomalaisen tyypillistä...
Jos ei tykkää, on "outo" tai jopa "vääränlainen"??
Voi hyvää päivää, taas kerran...
Ananaskonvehdit on Pandan juhlapöydän konvehdeista lempparini. Toivottavasti tulisi pian oma rasia. Ostan ehdottomasti.
Näyttää ainakin plösöille mammoille kelpaavan
Ne jotka ei tykkää ananaksesta, jättäkööt sen pois pitsoistaan ja jospa ne ananassuklaatkin korvataan siinä perusrasiassa muilla karkeilla ja me tykkääjät saamme oman rasian.
Yksinkertaista. Mitä näistä väittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Nää on olleet kans aina mun lemppareita! Mulle tuli ihan yllätyksenä, että monet inhoo.
Tuskin inhoavat. Nämä ovat näitä parin tuhannen ihmisen kyselyjä, joista tulee arseesta repäistyjä tilastoja. Sitten niitä toistellaan iltapaskoissa "totuutena."
Vähän kuin kossu;
Jos et tykkää, et ole isänmaallinen🤣
Mitä ihmettä? Ei tullut mieleenikään, et joku voisi inhota ananas-konvehtejä :D minusta ne on ihan parhaita enkä muuta syökään konvehtirasiasta. Tosi hyvä uutinen!
Joko on tutkittu onko korianterin ja ananaskonvehdin inhoamisen takana sama geenimuunnos?
Vierailija kirjoitti:
Nää on olleet kans aina mun lemppareita! Mulle tuli ihan yllätyksenä, että monet inhoo.
Mä tykkään salmiakista.
En silti ihmettele, että kaikki eivät siitäkään tykkää.
Ei mitään outoa.
Saat syödä kaikki mun puolesta.
Mullakin oli oma suosikki limuissa, se Ässämix (tai jotain sinnepäin) ja kaikki muut inhos sitä. Harmi, ettei sitä saa enää.
Miten kukaan voi inhota ananaskonvehtia? :D Sehän on sen toffeerullan jälkeen toiseksi paras <3
Sen sijaan crispiä tai sitä sydämen muotoista marmeladia en ymmärrä ollenkaan, ne menee alas vain väkisin :D (Ja kyllä, pakko on syödä väkisin, koska tokaa kerrosta ei voi aloittaa ennen kuin eka on kokonaan syöty xD)
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin kossu;
Jos et tykkää, et ole isänmaallinen🤣
Joulupöydässä onpi kinkku, kossupullo ja ananaskonvehtirasia. Muu on turhaa piiperrystä
Vierailija kirjoitti:
Joko on tutkittu onko korianterin ja ananaskonvehdin inhoamisen takana sama geenimuunnos?
Minua korianteri yököttää, mutta ananaskonvehti on nannaa :P
En kestä. Ihanaa. Toiveeni on kuultu. Kaikkein paras kiitos!
Vieä kun tekisivät kahviliköörirasian .