Miksi olisin miestä ruvennut passaamaan?
Noin tuumi tuttavani, 90 v sinkkuneiti. Elämä on ollut hyvää ja on voinut tehdä mikä itseään huvittaa. Toki , kertoi itsellään nuorena olleen pitkäaikaisen miesystävän. Mutta ei, ei halunnut naimisiin. Oli nähnyt äitinsä osan, 8- lapsisen uupuneen naisen jonka elämä oli toisten hyväksi touhuamista, kotityötä.
Kertoi nauttineenss siististä ja kauniista kodista jonka 70- luvulla osti. Ei ole mies sotkemassa ollut.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vanhatpiiat todistelee itselleen, miten olikin hyvä, ettei sitä miestä ikinä saanut. Kotikin olisi mennyt ihan sotkuiseksi:)
Onko siis nykyisinkin oikeasti vielä ajattelua: "mies saadaan."
Että ollakseen sosiaalisesti arvostettu pitää saada mies kotiinsa ja sitten täyttää nettiforumeita valittamalla siitä miehestä.Onko siis nainen joka statuksen takia kestää miehen sotkuisuuden tyhmempi vai älykkäämpi kuin se sinkkuna pysyvä, ehkä silti vakisuhteen seksistä nauttiva kun ei mitkään siivouskiistatkaan suhdetta sotke.
Kyllä se mies "saadaan", ihan samalla tavalla kuin "saadaan" tyttöystävä tai perhe. Ei kaikilla ihmisillä ole sellaista onnea. Elämää nähneenä nämä jutut sotkuisesta kodista kuulostavat todella naiiveilta. Kyllä elämässä pitää olla muutakin, kuin sen oman navan ympärillä pyörimistä ja pölyjen pyyhkimistä. Eikä parisuhteessa ja perheessä ole kyse statuksesta tai sosiaalisesta arvostuksesta (kuin harvoin). Kyse on ihan normaalista halusta perustaa perhe tai löytää se oma kultu. Ja mistä sinä tiedät, että kaikki miehet ovat sotkuisia? Sori, mutta kuulostaa edelleen sellaiselta kuivakan ja pedantin vanhanpiian tyhjältä todistelulta :)
https://www.amazon.com/So-Called-Life-Submissive-Wife-Experiment/dp/073…
Tsiisus. Monesko ketju tämä jo on, johon linkaat tuon saman? Hellitä jo.
Kiistätkö naisen tekemän havainnon?
Mitä ihmettä? En ala lukemaan jonkun amerikkalaisen naisen kirjoittamaa random kirjaa, vaikka se sinuun on selvästi tehnytkin vaikutuksen. Mitä haluat tuolla kirjalinkkailullasi sanoa? Voisit mieluummin kertoa ihan omin sanoin.
Vahvistaa sen minkä olen huomannut miehistä.
Eli sinä kuljeskelet ympäriinsä vahvistusharhasi pauloissa ja teet näitä "havaintojasi" miehistä ja voi ihmettä! amerikkalainen nainen on sattumalta kirjoittanut kirjan, joka vahvistaa sinun ennakkokäsityksesi, miten yllättävää!
En pysty lukemaan vieraita kieliä, täällä on muitakin kommentoijia.
Terv. Se, jolle vastasit ja samalla Ap
Lapsuudessani naapurissa asui pinttynyt poikamies, jolla oli kellontarkat tavat. Hän seurusteli ainakin 30 vuotta paikallisen postineidin kanssa, koskaan eivät muuttaneet yhteen asumaan. Seurustelu oli kaikkien tietämä asia, mutta virallisestihan sitä ei ollut. Molemmat osapuolet elivät hyvän elämän, kunnes mies 70v iässä sairastui keuhkokuumeeseen ja kuoli. Nainen kuoli puoli vuotta myöhemmin.
Kotityötkin voi jakaa, niin ei tarvitse olla suhteen se osapuoli, joka pitää huolen kaikesta siivoamisesta ja ruuanlaitosta. En pistäisi vastaan, jos työnjako olisi niin, että hoidan kokkaamisen ja puoliso huolehtii imuroinnista ja ikkunoiden pesemisestä. Muut kotityöt voisi sitten jakaa sen mukaan kumpi ehtii tekemään.
Okei, jos elämässä on tärkeintä että on liinat suorassa ja vaatekaapit järjestyksessä. Mnä olen taas nauttinut neljäkymmentävuotisesta parisuhteesta kovasti , vaikka kengät joskus eteisessä ei ole rivissä.
Minulle puolisoni on erittäin rakas , enkä ymmärrä näitä tavaroiden heittäjiä. Onhan minulla maailman paras mies. Haluan edelleen kokea elämää kahdestaan, arkea ja juhlaa. Mieheni osallistuu itsestään kodinhoitoon ja ruuanlaittton ja on siinä hyvä. Meillä on aikuiset lapset ja heidän perheensä ovat meille omia rakkaita ihmisiä lapsineen. Kiitän luojaa että olen saanut pitää mukavan mieheni joka on jo toinen aviomieheni. Edellinen myös lepoi ja siivosi, oli aina hyvällä tuulella. Aika köyhää olisi olla yksin monella tapaa. Toki rahaakin on kaksin verroin kahden tuloilla. Toinen on siinä vanhuuden turvana. Kaksi isoa sukuakin ollut aina turvana.
Jos tuosta miehestä eroan, haluaisin kyllä parisuhteen naisen kanssa. Sitten olen kolmen miehen kanssa (eri aikaan) asunut avoliitossa ja se riittää. Uutta toivoa naisista.
N34
Siksi että mies huomioi ,hakee kanssani kukat ja yhdessä istutamme.Hoitaa meille lihat,kalat,marjat ja sienet.Lohduttaa ja rakastaa.Ihana mies,ihana mies on.Miksi en passaisi. 50 v.yhdessä
Säästi jonkun miehen raastavaöta elämältä :) ei pillua saadakseen enää tartte naimisiin mennä.
Sellaset katkerat incel-tuhkapillun selitykset.
Olen antanut itse parisuhdetta harkitsevalle ystävälleni vinkin, että jos hän rakastaa intohimoa ja seksiä, ei kannata muuttaa koskaan yhteen.
Kumppanuuden ja elämän jakamisen toisen kanssa voi saada, vaikka asutaan eri osoitteissa.
Tein tämän virheen itse, ja sain kyllä muutoin ihanan tasapainoisen arkirutiinit yhdessä jakavan (niin kotitöin, henkisesti kuin taloudellisestikin) rakastavan elämänkumppanin, mutta kaipaan intohimoista seksiä. Seksiä ylipäätään.