Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä riskejä kun on umpirakastunut somessa ja matkustaa miehen luo kauas ensimmäistä kertaa?

Vierailija
13.09.2022 |

Mitä kaikkea voi mennä pieleen? Menen suoraan miehen luokse viideksi päiväksi. Ollaan puhuttu joka päivä parin kuukauden ajan ja molemmat ollaan aivan umpirakastuneita. En ole tuntenut näin 20 vuoteen. Olemme niin samanlaisia. Siksi ajattelenkin kaikkia kauhuskenaarioita siitä mikä voisi mennä pieleen.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi omaa rahaa ja pankkikortti kaikkin mahdollisiin tilanteisiin. Hotelli tai joku muu majoitus vain itselle varattuna.

Ensin katsot miltä mies näyttää ja onko yhtään sellainen kuin kuvittelit. Ei heti miehen luokse silloinkaan, ensin tutustumista yleisellä paikalla.

Suurin mahdollisuus on, että mies on aivan erilainen, niin ulkoisesti kuin esimerkiksi puhetavaltaan tai ylipäätään ei ole todellisessa elämässä kemiaa ja juttu lätsähtää siihen.

Viikko on todella pitkä aika viettää yhdessä jo pelkästään näiden erittäin todennäköisten syiden johdosta.

Saatikka kaikki ne muut mahdolliset skenaariot. Ei todellakaan heti viikkoa tuntemattoman miehen luona.

Vierailija
42/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoimin mielin lähtisin, toki sillä oletuksella että olette videopuheluita soittaneet ( missään nimessä ei kannata omaa aikaa tuhlata jos se ei onnistu, oli syy mikä tahansa ujoudesta vääriin kuviin). Etukäteen juttelisin avoimesti toisen osapuolen kanssa siitä, miten toimitaan jos ei ole romanttista kemiaa, hengaillaanko kavereina vai teenkö varasuunnitelmia. Lisäksi se tapaaminen julkisella paikalla. Olen itse tavannut useammankin ihmisen (romanttisessa ja kaverimielessä) pidemmänkin matkan takaa, eikä ole käynyt hullummin. Järki tosiaan pitää pitää päässä.

Ei tässä ole nyt ongelmana pitempi matka vaan asuminen miehen luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tuo - umpirakastunut somessa.

Joo xD

Sanonpa vain että kyllä ihmiset on typeriä.

Tuu Ap sit kertomaan miten kävi. Vaikka se lienee sanomattakin selvää miten tuossa käy.

Vierailija
44/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti peilannut somessa 2 kuukautta ja nyt olet elämääkin suurempi rakkaus ja luulet olevasi rakastunut.

Tämä! Umpirakastunut rakkauspommittavaan narskuun.

Vierailija
45/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kuitenkin miehen yhteystiedot kaverille. 

Vierailija
46/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava varoitus miehille. Tapaa kahvilassa, hotellinaulassa ja soita poliisit jos ovelle saapuu naisen sijasta joku muu.

Vierailija
47/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut: Miksi ihmeessä mies ei matkusta teidän luoksenne?

Voihan mieskin majoittua hotelliin yöksi, jos matka on liian pitkä tehdä päiväseltään.

Suorastaa kuvottavaa, että nainen on niin tyrkky, että matkustaa itse tapaamaan miestä.

Jos miestä ei sen vertaa sen kiinnosta, että matkustaa itse tapaamaan naista, ja maksaa itse matkansa, ei sellainen mies ole minkään arvoinen.

Aikoinaan kun vielä olin sinkku, eikä minulla ollut autoa, eräs mies ehdotti, että matkustaisin bussilla hänen luokseen.

Ihan mukava kaveri oli sinänsä, mutta arvostus häntä lopahti heti.

Välittömästi.

Lopetin yhteydenpidon vähitellen, fiksusti, en milloinkaan tavannut häntä.

Ehdotus oli minusta törkeän itsekäs, koska miehellä itsellään oli auto.

Vierailija
48/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit joutua ns valkoisille orjamarkkinoille

Vierailija
49/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ehdottomasti suunnitelma B varalle, mitä tahansa voi olla vastassa siellä.. Itsellä ei ole minkäänlaista kokemusta "nettideittailusta", mutta jonkinlainen kokemus löytyy. Olin nuorena yksin etelässä ja siellä tutustuin suomalaismieheen, jonka kanssa sitten noin viikon hengattiin ja soiteltiin sen jälkeen ja hän pyysi mua luokseen lyhyeksi aikaa Helsinkiin. Olin sinne muutenkin tulossa käymään kavereita katsomaan ja suostuin. No, ei mennyt kun hetki (ehkä 1,5 vrk) niin tyyppi alkoi murjottaa ja sepittää jotain entisen tyttöystävän kanssa näkemisestä ja aikeista palata ehkä yhteen, niin meikä nosti kytkintä ja sain sitten onneksi viettää yhden yön kaverin luona, muuten olisin ollut nesteessä..

Vierailija
50/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja muut: Miksi ihmeessä mies ei matkusta teidän luoksenne?

Voihan mieskin majoittua hotelliin yöksi, jos matka on liian pitkä tehdä päiväseltään.

Suorastaa kuvottavaa, että nainen on niin tyrkky, että matkustaa itse tapaamaan miestä.

Jos miestä ei sen vertaa sen kiinnosta, että matkustaa itse tapaamaan naista, ja maksaa itse matkansa, ei sellainen mies ole minkään arvoinen.

Aikoinaan kun vielä olin sinkku, eikä minulla ollut autoa, eräs mies ehdotti, että matkustaisin bussilla hänen luokseen.

Ihan mukava kaveri oli sinänsä, mutta arvostus häntä lopahti heti.

Välittömästi.

Lopetin yhteydenpidon vähitellen, fiksusti, en milloinkaan tavannut häntä.

Ehdotus oli minusta törkeän itsekäs, koska miehellä itsellään oli auto.

Siis miksi juuri miehen pitäisi matkustaa naisen luokse eikä toisinpäin? Ja miten ihmeessä se tekee naisesta kuvottavan tyrkyn, jos hän haluaa mennä tapaamaan miestä josta on kiinnostunut?

Vierailija
51/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin riski: mies ei olekaan livenä sellainen kuin kuvittelit ja hänen kanssaan ajan viettäminen on vaivaannuttavaa. Pienempi riski on sitten joutua huijatuksi/hyväksikäytetyksi. 

Järkevin toimintatapa on hoitaa itselle paikkakunnalle itsenäinen majoitus vähintään ensimmäiseksi yöksi, pieni hinta riskien minimoinnista. Myös kaikki kulkemiset kannattaa (vara)suunnitella niin, että ei ole miehen tarjoamasta avusta riippuvainen. Ensimmäinen tapaaminen jossain julkisella paikalla, ravintolaan syömään tai kahvilaan kahville niin että täyden epämätchin saa blokattua samantien tarvittaessa. Jos mies on ulkomailla, niin sitten erityisesti myös itsenäiset varasuunnitelmat kuosiin kaiken kulkemisen ja majoituksen suhteen.

Lisäksi tieto tapaamisesta ja miehen nimestä/osoitteesta/muista suunnitelmista jollekulle tutulle, ja sovitte esimerkiksi kuittausviestin lähettämisestä X ajan kuluessa.

Vierailija
52/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas harvinaisen katkeroitunutta porukkaa kommentoimassa. Meillä aikanaan alkoi nykyisen vaimoni kanssa suhde niin että vietettiin viikonloppu mökilläni joka oli noin puolessa välin asuinpaikkaani. 18v aviossa nyt, että ei ne nyt ihan ole tuomittuja epäonnistumaan.

Niin mutta katsos kun sinä olet mies, se uhka. Ei nainen sinulle mikään uhka ole. Tottakai teillä meni hyvin koska tiedät ettet ole mikään raiskaritappaja. Sinulla olisi mennnyt kivasti vaikka olisitkin ollut. Mutta kun tämä ap menee tapaamaan tuntematonta miestä. Kyllä se sinun vaimosi oli todella sinisilmäinen kun matkaasi lähti ja asetti itsensä suureen vaaraan. Koitappa ymmärtää tämä asia, mies on uhka, aina.

Ihan kivasti se meni silloisen tyttöystävä-ehdokkaankin kannalta kun vieläkin on seurassani viihtynyt.  Ja uhka voi olla ihan kummin päin tahansa, ei ole pelkästään miesten etuoikeus olla uhka.

Vierailija
53/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis.

Vierailija
54/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mainittu vielä raskauden riskiä. Eli ehkäisy kuntoon ajoissa!

Vierailija
55/55 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on sellainen riski että se pitkastä matkasta saapunut deittikumppani tulee uudestaan ja taas uudestaan, ja alkaa lopulta pesimään.

Näinkin on joskus käynyt.