Mikä saa miehen ottamaan yhteyttä 7kk päästä?
Erosimme sillä tavalla hieman oudosti, että tunteista vähän puhuttiin ja kumpikin jotain myönsi, mutta sitten lakkasimme puhumasta.
Nyt mies otti yhteyttä ja haluaa nähdä, ei ilmeisesti mitään vakavaa :D
Mutta hän oli pitänyt taukoa deittailusta ja nyt halusi tavata.
Itse en koskaan olisi edes kehdannut ottaa häneen yhteyttä, joten olen hieman järkyttynyt.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Taukoa deittailusta = toinen suhde karahti kiville ja nyt haluaa jutella eli helppoa pesää sinulta :)
Haha niinkö!?
Voi olla, meillä oli kyllä mukavaa viimeksi.
Ehkä tapaan hänet silti, itsellänikin on vähän sellainen vaihe menossa.
ap
"ei ilmeisesti mitään vakavaa".
Seksi on itsessään jo vakavaa, se luotaa ihmistä syvältä niin fyysisesti kuin tunnepuolella. Ihmiselle, joka sanoo, ettei halua mitään vakavaa, kannattaa tarjota vaikka kävelylenkki tai Linnanmäkireissu.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on itsessään jo vakavaa, se luotaa ihmistä syvältä niin fyysisesti kuin tunnepuolella. Ihmiselle, joka sanoo, ettei halua mitään vakavaa, kannattaa tarjota vaikka kävelylenkki tai Linnanmäkireissu.
Me olemme kaikki erilaisia, itselleni seksi ei ole mitään vakavaa vaan paljon halpompaa kuin henkinen läheisyys on.
Hieman töykeää ja epäempaattista kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot sen varapano.
Niiiin hän on minun varapano, tälläkin hetkellä erittäin paljn juuri sitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taukoa deittailusta = toinen suhde karahti kiville ja nyt haluaa jutella eli helppoa pesää sinulta :)
Haha niinkö!?
Voi olla, meillä oli kyllä mukavaa viimeksi.
Ehkä tapaan hänet silti, itsellänikin on vähän sellainen vaihe menossa.
ap
No niin, sittenhän kaikki on hyvin. Tapaat hänet koska tiedät pelin säännöt. Pitäkää hauskaa.
Eri
Minuun otti mies yhteyttä reilun vuoden päästä. Yhteydenpito hänen puolelta vain harveni ensin ja sitten lakkasi kokonaan, ja annoin sitten itsekin olla. Yhteydenotossa mies ihmetteli että mitä sille meidän jutulle oikein kävi? Vastaisn että jaa-a, no se nyt oli sellaista vain, ei mitään vakavaa. Mieshän oli löytänyt toisen naisen, ja tehnyt tämän kanssa lapsenkin, ja tuo lapsi oli vauva kun hän olikin taas sinkkuna minulle viestittelemässä. Tiedin tämän muuta kautta mutta olin kuin en tietäisikään ja toivottelin vain hyvät jatkot. Hän vielä muutamaan otteeseen humalassa otti yhteyttä, mutta sanoin sitten että mieheni ei oikein arvosta tällaista, kuten en minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme kaikki erilaisia, itselleni seksi ei ole mitään vakavaa vaan paljon halpompaa kuin henkinen läheisyys on.
Hieman töykeää ja epäempaattista kommentointia.
Kyllä, sitä kommenttisi on, empaattisuus loistaa poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot sen varapano.
Niiiin hän on minun varapano, tälläkin hetkellä erittäin paljn juuri sitä.
ap
Avauksessa kerroit järkytyksestäsi kun mies otti yhteyttä ja kyselet siinä miksi mies otti yhteyttä. Nyt sitten kirjoitatkin, että hän on sinulle tällä hetkellä varapano. Melko erikoinen kommentti avauksen såvyyn nähden.