Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidatteko miehenne lapsenlasta?

Vierailija
12.09.2022 |

Mieheni on saamassa lapsenlapsen, mikä on hänelle ihana asia. Itse olen vapaaehtoisesti lapseton. En ole eläessäni vaihtanut esimerkiksi vaippaa lapselle. Toivonkin, että en joudu hoitamaan lasta, sillä se jäisi kokonaan mieheni tehtäväksi. Itse en ole yhtään lapsi-ihminen. En usko, että miehenikään jaksaisi ottaa hoitovastuuta pidemmäksi aikaa. Kyläily on meille kyllä ok. Miten te muut olette toimineet vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaista; jollet halua hoitaa ko lasta, niin et hoida.

Jos miehesi kuitenkin haluaa hoitaa, niin hän hoitakoon ihan itse.

Vierailija
2/7 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ihan sama tilanne koska mulla on itsellä lapsi ja lisääkin olisi saanut tulla. Miehen vanhimmalla lapsella on lapsi ja musta kyllä tehtiin ihan mummo tälle lapselle. <3. Kyllä todellakin hoidan tätä pientä ihanaa ihmistä. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole lapsia, joten ei tule myöskään lapsenlapsia. Itselläni on yksi lapsi, mutta hän ja vaimonsa eivät halua lapsia.

Erittäin vaikea kuvitella, että olisin innoissani miehen lapsenlapsesta.

Vierailija
4/7 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyminiät ei anna lasta horiskoille hoidettavaksi. Turhaan pelkäät.

Vierailija
5/7 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei siis ole edes vielä syntynyt ja olet jo nyt päättänyt, että pysyt sitten kaukana siitä lapsesta? Ok. Aika jyrkkä olet mielestäni. Harvemmin niitä ihan pieniä edes jätetään kenellekään hoitoon. Kun lapsi kasvaa, niin hänestä saattaa tulla jopa ihan hyvä tyyppi, joka olisi sullekin hauskaa seuraa. Aika omituista tuomita toinen heti kättelyssä.

Kukaan ei jätä lastaan hoitoon sellaiselle, jolla ei asiaan ole selvästi kyvykkyyttä, ja sun tekstistä jo paistaa se, että tulet olemaan aivan paskanjäykkänä lapsen seurassa. Ei siis hätää, tuskin ovat sinulle sitä hoitoon jättämässä. Anna nyt miehesi nauttia vaarin roolistaan kuitenkin.

6/7 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole lapsia, mutta olen kiintynyt mieheni lapsiin ja haluaisin olla varamummo. Saa nähdä, kuin ämmän käy.

Vaipanvaihto ei ole vaikeaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
7/7 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen vapaaehtoisesti lapseton mutta miehellä on useita lapsenlapsia. Tapailemme kyllä mutta en ole kykenevä enkä halukas mitään vaippoja vaihtamaan ja tämä on ollut kaikille osapuolille ok. ei  ole pyydetty, onneksi,  ja välit kaikkiin osapuoliin ovat hyvät. Hätätilanteessa tietenkin auttaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme