Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisiä huumataan piikeillä Helsingin baareissa

Vierailija
12.09.2022 |

Pitäisi olla turvatarkastus ovella.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurillista värinää.

Vierailija
22/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän PM ei saisi mennä sinne. Turvallisuusriski. Häntä on helppo tuikata tanssilattialla...piikilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko näitä casejä tullut useita Helsingin baareissa? Luin vain siitä Tavastian diskosta. Mistä muista baareista on tullut ilmoituksia?

Vierailija
24/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy Helsingissä baareissa. Kahvilassa käyn päiväsaikaan tai aamulla. Tuskin kahvilassa aamulla kukaan tuikkaa piikkiä kankkuun. Luulisi sen kyllä huomaavan.

Vierailija
25/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta tapauksia on pitkin Eurooppaa niin on varmasti myös tietoa siitä minkätyyppinen porukka tuota harrastaa? Olisi hyvä jos asiasta uutisoitaisi niin voisi jo ennakolta välttää sellaisia mestoja ja ihmisiä.

Vierailija
26/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaksi on maailma nennyt.

t.muori65

Vierailija
27/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siitosen mukaan tilannetta pyrittiin Britanniassa helpottamaan perustamalla baareihin erillisiä naisten puolia. Ne loivat turvallisen tilan naisille,"

Huutonaurista. Eikö tämä ole juuri sitä myzylmaanien kulttuuria?

Joo en edes tiedä mitä sanoa tästä nykymenosta. T*ppakkaa joku minut. Annan teille luvan siihen.

Vierailija
28/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän te liberaalit halusitte

Vierailija
29/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siitosen mukaan tilannetta pyrittiin Britanniassa helpottamaan perustamalla baareihin erillisiä naisten puolia. Ne loivat turvallisen tilan naisille,"

Joo en edes tiedä mitä sanoa tästä nykymenosta. T*ppakkaa joku minut. Annan teille luvan siihen.

Vähän haastavaa näin etänä, mutta tästä lähtee: Piu, piu, piu. Osuiko?

Vierailija
30/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä samat tyrmäyshuhut kiertänyt jo ikuisuus sitten kun itse olin teini ja kävin baareissa. Käsittääkseni mitään ei koskaan ole saatu todistettua. Taitaa olla iso urbaanilegenda.

Vierailija
31/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän te liberaalit halusitte

Lipilaarit on kyllä pahimpia. Koittavat ihmisille viskiä juottaa ja keskittyvät vaaliohjelmissa heittämään utopiaa ja lokaa.

Vierailija
32/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen näin käyneen minulle kesällä kun olin reissussa Helsingissä..selvisin just ja just hotelliin..en muista juuri mitään kun pieniä välähdyksiä kun yritän päästä eteenpäin, kaaduinkin pari kertaa ja oli päässä ja käsissä mustelmaa ja pattia..aamulla kuitenkin heräsin huoneesta eli olin selvinnyt sinne..enkä ehtinyt ennen baaria tai baarissa juomaan niin, että olisi pelkästä alkosta tullut. Yhtä-äkkiä maailma vaan pyöri ja menin baarissa vessaan ja siellä kaaduin nurkkaan..aika pitkään yritin pystyyn ja join vettä ja siitä lähdin sitten pyrkimään tuonne hotelliin. No sen opin, että en lähde enää mihinkään yökerhoon ikinä..säikähdin tilannetta niin paljon.

Vierailija
33/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä juuri tuollainen sukupuolien eristäminen toisistaan ja naisten käyttäytymisen kontroloiminen on tämän piikki porukan tarkoituksena? Suoraan hipeloimällä ja huutelulla lentää nopesti itse ulos ja jää naama kaikkien mieleen, mutta tuollainen salamyhkäinen ja äärimmäisen pelottava tapa on varmasti tehokkaanpi ja luo pelokkaan olon kaikille naisille silloinkin vaikkei piikittäjiä paikalla olisikaan.

Vierailija
34/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse epäilen näin käyneen minulle kesällä kun olin reissussa Helsingissä..selvisin just ja just hotelliin..en muista juuri mitään kun pieniä välähdyksiä kun yritän päästä eteenpäin, kaaduinkin pari kertaa ja oli päässä ja käsissä mustelmaa ja pattia..aamulla kuitenkin heräsin huoneesta eli olin selvinnyt sinne..enkä ehtinyt ennen baaria tai baarissa juomaan niin, että olisi pelkästä alkosta tullut. Yhtä-äkkiä maailma vaan pyöri ja menin baarissa vessaan ja siellä kaaduin nurkkaan..aika pitkään yritin pystyyn ja join vettä ja siitä lähdin sitten pyrkimään tuonne hotelliin. No sen opin, että en lähde enää mihinkään yökerhoon ikinä..säikähdin tilannetta niin paljon.

Ehkä tuo on niiden tarkoituskin? Ei pidä antaa pelolle valtaa, eikä muuttaa käyttäytymistään muiden mieliksi.

Vierailija
35/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo on niiden tarkoituskin? Ei pidä antaa pelolle valtaa, eikä muuttaa käyttäytymistään muiden mieliksi.

Ei pidä antaa pelolle valtaan vaan lyödä mehmettiä turpaan niin että se pakenee itkien takaisin aavikolleen. Tänne ei tarvita tasan yhtään mokkamasteria aavikoilta!

Vierailija
36/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille naisia piikittäville mamuille pitäisi itselle tuikata piikki pers.. seen, lopetuspiikki.

Vierailija
37/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa koko homma kun ei googlettamallakan löytynyt yhtään tekiää mistäänpäin maailmaa? Monikohan on ottanut paniikkia paarman puremasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan