Aion tienata lähihoitajana 5000€/kk.
Onneksi on paljon töitä tarjolla ja ajattelin keikkailla, rekryfirmoissa hyvä tuntipalkka.
Laskin, ettei tarvitse tehdä kun 6 pv töitä viikossa, voi yltää noihin tuloihin.
Eli jos saa sunnuntaivuoroja, voi tehdä viisi päiväistä viikkoa. Joskus jos teen tuplavuoroja, voin pitää vapaata enemmän.
Siinä suunnitelma ja rahaa tässä ajassa tarvitseekin, pakko tehdä töitä.
Kommentit (18)
Kuinka kauan ajattelit jaksaa tuollaista työtahtia? Fyysisesti ja henkisesti raskasta kolmivuorotyötä. Olen mäkin ylitöitä tehnyt, mutta en noin paljon, että tuollaisiin kuukausituloihin pääsisin. Viime vuonna ansioni oli n.37 000. Normalilla tuntimäärällä ansiot olisi n.30 0004/vuosi.
Rekryjen kautta peruspalkka voi olla 3000€. Siihen lisiä, mutta tuskin ihan joka päivälle töitä riittää.
Siitä vaan. Sitten voitkin ihmetellä miten vähän 5000 bruttotuloista jää käteen. Moni luulee, että jää huomattavasti enemmän kuin mitä todellisuudessa progressiivisen verotuksen takia jää.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan. Sitten voitkin ihmetellä miten vähän 5000 bruttotuloista jää käteen. Moni luulee, että jää huomattavasti enemmän kuin mitä todellisuudessa progressiivisen verotuksen takia jää.
Näin kuuluu ollakin, mutta minimipalkan kokopäivätyöstä kuuluisi olla noin 2800 e kk.
Rekryfirman kautta voi onnistua jos saat paljon hyviä vuoroja ja jaksat tehdä paljon töitä. Itse teen aika maltillisesti vuoroja, mutta nautin kun on paljon leppoisampaa ja silti saan käteen saman verran kuin aiemmin vakityössäni sairaanhoitajana.
En tiä pääsiskö ihan tuohon ansioon. Mut itse tienasin melkein 50 te vuodessa. Voin kertoa et ylitöitä tein ihan sairaasti tohon oalkkaan...
Mä joka päivä töitä teen. Joka ainoa aamu seitsemäksi meen. Ja kaiken teen mä siksi vain. Että rahapussi aina pullottaisi omanain.
Kannattaisiko ryhtyä esimerkiksi hoivakotiyrittäjäksi?
Vierailija kirjoitti:
Rekryjen kautta peruspalkka voi olla 3000€. Siihen lisiä, mutta tuskin ihan joka päivälle töitä riittää.
Pääkaupunkiseudulla saa valita joka päivä jostakin sadasta vuorosta.
Hienoa, elämässä pitää olla tavoitteita. Nettona tuo tietysti pitää ahkeran saada. Kysy lisää, jos haluat pääkaupunkiseutu hyvää duunikeikkaa.
No mä tein viime vuonna ylitöitä jonkin verran ja tienasin 41000 ja tämän vuoden vauhti näyttäis noin 43000. Kyllä uskon että on mahdollista toi 50000.
Eihän siinä kun painat 80 tuntia viikossa, varo ettet saa aivohalvausta. Tsemppistä.
No hälytysrahat ja ylityökorvaukset niin ei tarvi tehdä 80 tuntia.
Itsehän lääkärinä tienaan 5500€/kk
Aattelin tienata 6000€/kk duunarina. Ei vaadi kuin elämistä työpaikalla 24/7. Ihme vinkumista joillakin, palkka muka pieni.
Ei taida olla mahdollista.