Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hallitus päässyt sopuun potilasturvalaista

Vierailija
12.09.2022 |

Lue lisää www.yle.fi

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön tradenomi ja voisin ihan hyvin lähteä hoitoalalle. Oma viimeisin "työ" oli palkaton harjoittelu. Että ihan mielelläni otan sen 3000e bruttopalkan. Vuorotyötkin sopii oikein hyvin, niistä on jo aiemmin kokemusta.

Sinne sitten vaan unelmaduuniin!

Vierailija
82/85 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi hyvä puoli. Hoitaja saa työasun talon puolesta. Tulee säästöä, kun ei tarvi niin paljon vaatteita, toimistokelpoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh. Missä hoitajien kommentit.

Irtisanouduin jo kolme viikkoa sitten. Viikon kuluttua alaoitan työt toisella alalla. Tämän uutisen ansiosta poistan nyt samalla ammatinharjoitusoikeuteni Valviralta :)

Sitähän te halusitte: vähemmän hoitajia. Sitä saa mitä tilaa! :D

Hyvä. Sellaisia ihmisiä ei hoitoalalla todellakaan tarvita, jotka ovat valmiita kiristämään itselleen rahaa potilaiden hengellä.

Niin. Ilmeisesti sitten alalla ei tarvita enää ketään. Todella harva tulee jäämään.

Mäntit. Muilta aloilta tulee porukkaa hoitoalalle, koska siellä on reilusti paremmat palkat. En itsekään näe mitään syytä jäädä omalle alalle.

Muistakaa toki työllistyä hoitajiksi julkiselle puolelle - yksityisellä puolella palkat ovat paljon huonommat, koska esim tehtyä ei kiinnostanut neuvotella kunnon palkankorotuksia sinne. 😔

Vierailija
84/85 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken antaa turvaa, mutta sen jäljeen vasta ollankin liemessä. Laki on määräaikainen, ja jokainen varmasti ymmärtää mitä hoitajien päässä tällä hetkellä liikkuu.

Vierailija
85/85 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon, juon, minä hoitsu juon, minä tykään olla kännissä! Juon, juon, minä hoitsu juon, aion hoitaa potilaat humalassa!