Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ozempic loppu, painno noussut 3kg kahdessa viikossa

Vierailija
12.09.2022 |

:(

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin leikkauksessa, pysyvä ratkaisu. Suosittelen.

Olet pysyvästi sairas loppuikäsi.  Sadisti olet kun tätä suosittelet muillekin.

Alkoholia kannattaa varoa. 

Vierailija
82/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä jos tuo lääke on diapeetikoille miksi sitä määrätään laihduttajille?

Onko sinulle uusi asia se, että samoja lääkkeitä käytetään moniin eri käyttötarkoituksiin/ sairauksiin. Harvaa lääke on olemassa vain yhteen sairauteen. En ole ikinä ymmärtänyt tätä ozempikin ympärillä pyörivää itkukuoroa,kuinka lääke on vain diabetikoille, ei ole. Ei esim epilepsiaakaan sairastavat itke, kuinka heidän lääkeet on vain heidän käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko laihduttaa ihan terveellä tavalla?

Varmasti jokainen näihin lääkkeisiin päätynyt on jo sitä yrittänyt, onnistumatta. Nämä ja lihavuusleikkaus on ne viimeiset keinot joihin ryhdytään kun muu ei auta.

Ja tosiaan, lihavuuslääketttä on tarkoitus ottaa loppuikä, muuten paino todennäköisesti tulee takaisin.

Jos minä laiska ja mukavuudenhaluinen sohvapottukin sain yksinäni pudotettua 60kg (siihen toki meni 5 vuotta) niin onnistuu siinä muutkin. Mä en ikinä suostuisi leikkaukseen saati piikittämään itseäni siitä syystä että elintapani olen itse sössinyt. Surullisinta juuri tämä ettei lääkkeestä pääse koskaan eroon jos tulokset haluaa pitää. Onhan tästä jo tutkimustietoa kuinka tuhoaa suolistoa ja luustoa. Nuoriakin saanut osteoporoosi diagnoosin tästä lääkkeestä. Eipä tuo Sharon Osbournekaan näytä enää kuin luurangolta.

Vierailija
84/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle uusi asia se, että samoja lääkkeitä käytetään moniin eri käyttötarkoituksiin/ sairauksiin. Harvaa lääke on olemassa vain yhteen sairauteen. En ole ikinä ymmärtänyt tätä ozempikin ympärillä pyörivää itkukuoroa,kuinka lääke on vain diabetikoille, ei ole. Ei esim epilepsiaakaan sairastavat itke, kuinka heidän lääkeet on vain heidän käyttöön.

Ozempicin saanti olisi ensisijaisesti turvattava juuri niille sairaille, jotka tarvitsee sitä akuutimmin.

Vierailija
85/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikotietä onneen.

Vierailija
86/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sen hehkutetun elämäntapamuutoksen kävi? Taisi jäädä pelkäksi puheeksi?

Vierailija
87/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kasviksia. Miksi se on niin vaikeaa. 

Vierailija
88/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jotta pysyisit painossa, joudut käyttämään lääkettä loppuelämäsi.

Jossain vaiheessa pettää joko maksa tai munuaiset, saattaa kaduttaa.

Mikä siinä muuten on, ettei aikuinen ihminen siedä nälän tunnetta? Syö ja juo mitä sattuu ja vetää lääkkeitä itsekurittomuuteensa.

Surullista.

No en mä ainakaan kestäisi jatkuvaa näläntunnetta. Miten se liittyy aikuisuuteen? 

Vierailija
89/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sen hehkutetun elämäntapamuutoksen kävi? Taisi jäädä pelkäksi puheeksi?

Ozempic pistos ja kiireesti Mäkkärin autokaistalle. Mitä sitä tarvitsee muuttaa kun lääke toimii?

Vierailija
90/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ozempicin saanti olisi ensisijaisesti turvattava juuri niille sairaille, jotka tarvitsee sitä akuutimmin.

Eli kaikille joilla on lääkärin kirjoittama resepti. Sinulla ei ole asiantuntemusta määritellä kuka lääkettä tarvitsee. 

Vierailija
91/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ihmetellyt samaa asiaa. Diabeetikot ovat itse hankkineet sairautensa huonoilla elintavoilla ja nyt kehtaavat  vinkua! Hävetköön.

Vierailija
92/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ozempic pistos ja kiireesti Mäkkärin autokaistalle. Mitä sitä tarvitsee muuttaa kun lääke toimii?

Joo,.mäkkärissä on hyvät salaatit! Sopii napata, jos kiireinen päivä. 

Vierailija
93/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli eilen herkuteltua.

Nyt lähdetään lenkille sovittamaan synnit.

Vierailija
94/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kasviksia päivittäin ja silti olen ylipainoinen. Oliko sulla joku pointti tässä?

Vierailija
95/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuusleikkausta ei kannata suositella koska ei siihen niin vaan pääse. Minultakin se evättiin, vaikka tein kaiken ohjeiden mukaan. Lääkäriä ärsytti mun naama niin nauroi että et sä leikkaukseen pääse!

Vierailija
96/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuusleikkausta ei kannata suositella koska ei siihen niin vaan pääse. Minultakin se evättiin, vaikka tein kaiken ohjeiden mukaan. Lääkäriä ärsytti mun naama niin nauroi että et sä leikkaukseen pääse!

Mitenniin ei pääse? Jos tekee kaiken kuten pitää, eli pudottaa tietyn määrän painostaan ja tekee elämäntapamuutoksen, niin se on lääkäreillekin merkki että tämä henkilö oikeasti haluaa korjata  elämänsä paremmaksi. Ei sinne lääkärille kävellä ja sanota "leikatkaa mun vatsasta puolet pois."

Vierailija
97/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön kasviksia päivittäin ja silti olen ylipainoinen. Oliko sulla joku pointti tässä?

On pointti. Ei riitä että syö kasviksia päivittäin. Valmis salaatti voi sisältää kastikkeen kanssa samaan verran kaloreita kuin pizza. Entisenä lihavana laitan lautaselleni vihanneksia, juureksia ja kasviksia 3/4. Eri.

Vierailija
98/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikille joilla on lääkärin kirjoittama resepti. Sinulla ei ole asiantuntemusta määritellä kuka lääkettä tarvitsee. 

Joo ei ole mutta mielipide mulla on, ja saa olla. Mulle sinällään se ja sama mitä teette kunhan teette tätä omalla rahalla.

Vierailija
99/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä: laihdutuslääkkeet pitäisi maksaa itse. Laihduttaja voisi käyttää ruokaostoksista säästyneet rahat omaan terveyteen. 

Vierailija
100/146 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus on sairaus!!!

E66 diagnoosin koodilla.

Lihavuus on SEURAUS jostakin, mikä saa sinut ylensyömään. TÄTÄ pitäisi hoitaa tai mikään ei koskaan muutu. Monen taustalla voi olla jokin muu sairaus, esim. masennus tai vaikkapa kiusatuksi joutuminen lapsena.