Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras käsivoide? Miten kädet pehmeiksi ja kivuttomiksi?

Vierailija
12.09.2022 |

Löysin useita keskusteluja aiheesta, mutta ajattelin, että päivitetään käsivoidekysely. Millä voiteella olet saanut kädet pehmeiksi ja ihon hyvään kuntoon?

Minulla on kuivat kädet, tulipunaiset ja pienillä haavoilla. Lääkärin määräämä kortisonivoide auttaa sen aikaa kun sitä käytän, mutta rumba alkaa uudestaan kun käyttö pitää lopettaa.

Mikähän olisi vähiten ärsyttävä käsien pesuaine ja millä voiteella saisin pidettyä kädet pehmeinä?

Olen kokeillut vaikka mitkä rasvat, esim. TBS:n hamppukäsirasvan ja se ei auta mun kuiviin käsiin.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummeli. No alapeukkuja tulee kun mammoille liian halpaa.

Herbamedicus Melkfett, eli lypsäjän voide. Myydään Tokmanneilla yms, vihreäkorkkiset purkit. On myös Arnikaa yms voidetta. Taitavat tulla Tummeliakin huokeammiksi.

Vierailija
62/65 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekan viestin Working hands purkissa, ei tuubissa. Ei mikään ole koskaan ollut näin hyvää käsille. Onko ap kokeillut tämän?

Mitä eroa tällä on siihen tuubissa olevaan? Onko siis rasvaisempi versio? 

kyseleepi ensimmäinen vastaaja, joka välillä kaipailee esim. jalkapohjiin hyvää rasvaa. Joskus olen miettinyt sitä purkkiversiota myös.

Luulen, että ei vaan ole kokeiltu molempia. Tuubia löytyy vain harvoista paikoista.

Jaloille on sininen purkki.

On noissa näemmä eroa koostumuksessa

https://okeeffesco.fi/tuotteet/okeeffes-working-hands/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kerros Aqualan L:ää ja sitten toinen kerros jotain "lukitsevaa" voidetta. Näitä kelmuntekijärasvoja kyllä riittää, esim. Dermosilin kaikki voiteet. Tuplavoitelen iltaisin ja päiväkäytössä tuo Aqualan pelkiltään. Mulla kans halkeilee rystyset verille talvisin, ja kerrostamalla kahta tuotetta saan pidettyä kädet joten kuten kuosissa. :)

Tuo Karkkipäivä-blogin postaus kannattaa kyl lukea.

Vierailija
64/65 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

neutrogenan käsivoide. hajusteeton.

Vierailija
65/65 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidepesu voi auttaa.

Pesuvoiteet on kalliita, mutta ihan perusvoidekin käy pesuun, esim. apteekin Aqualan Plus. Se käy joka paikkaan. Itse käytän sitä kuivan intiimialueen pesussa. Voiteella pestessä siis ensin kastellaan iho, sitten levitetään voidetta kuten saippuaa ja huuhdellaan. Voidepesussa iholle jää hento suojakalvo ja iho tuntuu normaalin kimmoisalta.

Talouskäsineitä tietysti kannattaa käyttää siivous- tai tiskivedessä lutratessa, ja niiden alle puuvillaiset aluskäsineet.

Hyviä käsivoiteita piisaa. Esim. Medisoft, jota saa tavaratalostakin pumppupullossa. Pelkät käsivoiteet tuskin auttaa, jos ei muutenkin varjele sitä ihoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä