Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivosin vaatekaapin, 4kpl 150l muovikassillista vaatetta karsiutui pois

Vierailija
12.09.2022 |

Huh. Vielä voisi ehkä jotain poislaitettavaa löytyä mutta en viitsi enää penkoa enempää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla muovikassit.

Vierailija
2/5 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee joka vuosi kaksi jätesäkillistä pois. Outoa, kun en osta edes niin paljoa uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisi olla minunkin taas aika käydä läpi. Minulla on semmoinen helmasynti, että huudatan ihan loppuun asti tiettyjä lempivaatteita. En jotenkin pysähdy katsomaan, missä kunnossa ne ovat, vaan mielikuva on sieltä n. 200 pesua sitten. Kun näitä alkaa tarkastella, niin härregyd: melkein kaikki arjen perusvaatteet on yhtäkkiä kaatisluokassa.

No sitten tietysti setvin mitä on pitokunnossa. Käytännössä kaikki on periaatteessa OK, mutta ei niin mukavia päällä kuin ne riekaleiksi pidetyt. Mutta yleensä saan koostettua ihan tarpeeksi asuja, osa päätyy ihan ahkeraankin käyttöön ja osa ei sitten lopulta kuitenkaan taivu oikeaksi pitovaatteeksi.

Mutta sitä en ymmärrä, että mistä niitä riittää, kun en juurikaan vaatteita osta?! Kaipa joku halpisrättikeiju liihottelee kaapeilleni öisin ja jättää jälkeensä mustia ja tummansinisiä t-paitoja, mummofarkkuja ja nilkkasukkia?

Vierailija
4/5 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, hyvän työn teit.

Vierailija
5/5 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaikki vaatteeni mahtuisivat yhteen jätesäkkiin eikä tulisi täyteenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän