Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempien kalliit lahjatoiveet

Vierailija
12.09.2022 |

Hei

Olen menossa erään ei niin läheisen lapsen syntymäpäiville, koska kutsuttiin. Kun kysyin lahjavinkkejä sain vastaukseksi yhden rakennussarjan, jonka hinta on 70 euroa. En millään pysty laittamaan lapsen lahjaan näin paljon rahaa. Kehtaanko mennä juhliin jonkun muun lahjan kanssa?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat

Vierailija
2/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kehtaat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro niille vanhemmille että ehdottavat jotain seitsemän euron (tai niillä main) hintaista. Kun asiasta puhuu selvästi etukäteen ei tule mitään hämmentäviä yllätyksiä kumminkaan puolin.

Vierailija
4/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko ketään muuta, joka on menossa samoihin juhliin? Jos ostatte ko lahjan yhdessä? Koska se, että viet sinse sen tuhannen 10€ pehomelun, ei sekään ole hyvä idea. Tai sitten 20€ kuoreen ja sanot lahjaa antaessa, että tässä alkupanos siihen xx-sarjaan.

Vierailija
5/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siihen rakennussarjaan ole mitään halvempaa osaa tms. jonka voisi ostaa?

Vierailija
6/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että miten joku vanhempi edes kehtaa esittää tuollaisia lahjatoiveita vai ei vaan tiedä hintaa?

Vierailija
7/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää pois niin oppivat olemaan.

Vierailija
8/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ketään muuta, joka on menossa samoihin juhliin? Jos ostatte ko lahjan yhdessä? Koska se, että viet sinse sen tuhannen 10€ pehomelun, ei sekään ole hyvä idea. Tai sitten 20€ kuoreen ja sanot lahjaa antaessa, että tässä alkupanos siihen xx-sarjaan.

Lapsi, jolla on tuhat pehmolelua, ei tarvitse mitään.

Vierailija
9/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, että miten joku vanhempi edes kehtaa esittää tuollaisia lahjatoiveita vai ei vaan tiedä hintaa?

Voi hyvin olla, etteivät ole tietoisia hinnasta, mutta kyllä toiset kehtaa pyytää vaikka tietävätkin, ovat vaan sen verran röyhkeitä. Ja usein on sitten niitä, jotka ei kehtaa olla ostamatta, kun ovat kerran kysyneet, vaikka hinta olisi paljon enemmän kuin se mitä oli ajateltu.

Vierailija
10/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanhemmat kehtaavatkin?

Vierailija
11/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ainakaan vanhemmuuden mukana tullut tietoutta kaikkien mahdollisten lelujen hinnoista. Ei myöskään hintahaitarista. Eikä siitä minkä verran kukakin haluaa tai pystyy käyttämään rahaa lahjaan.

Vierailija
12/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin lahjakortti markettiin ratkaisee monta pulmaa.

Vierailija
13/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ainakaan vanhemmuuden mukana tullut tietoutta kaikkien mahdollisten lelujen hinnoista. Ei myöskään hintahaitarista. Eikä siitä minkä verran kukakin haluaa tai pystyy käyttämään rahaa lahjaan.

Voi hyvä luoja. Googlaa se lelu ennen kuin kerjäät sitä muilta. Ja 70 e on hyvä summa lahjaan jos lapsi on lähisukua ja lahjan antaja päättää itse summasta.

Vierailija
14/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin et kykene toivomaan mitään spesifistiä lahjaakaan lapsellesi.

Vierailija
15/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisi ollenkaan. Ostakoon itse penskansa lelut. Pölvästejä ihmisiä käytetään vain hyväksi. Kohta alkaisi satelemaan monen kersan kekkereille monta kertaa vuodessa kutsuja jos hevelinä alkaa niihin lahjoja kantamaan vaatimusten kasvaessa koko ajan.  

Vierailija
16/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi, jolla on tuhat pehmolelua, ei tarvitse mitään.

Ehkä jotain muuta kuin pehmolelun?

Vierailija
17/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut 10 e lahjakortteja.

Hyvä lahja

Vierailija
18/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille, että meillä ei ole tapana lahjoa vieraita lapsia, mutta voimme ilahduttaa teitä läsnäolollamme.

Vierailija
19/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ostanut 10 e lahjakortteja.

Hyvä lahja

Tämä on hyvä lahja mielestäni.

Kympillä saa esim. Tokmannilta kivoja askartelujuttuja, pehmolelun tai vaikka hiekkalelusetin.

Vierailija
20/71 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan tosissasi? Jos lapseni toivoo asiaa x ja en jostain syystä tiedä hintaa, niin todellakin selvitän sen ja EI TODELLAKAAN tulisi mieleenkään esittää mitään 70 euron lahjatoiveita yhtään kenellekään, varsinkaan jollekin ei niin läheiselle ihmiselle. Valoja tauluun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän