Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (9405)

Vierailija
9401/9405 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Electra näytti rumalta ollessaan vihainen ja mustasukkainen! Luultavasti me kaikki näytetään rumilta vihaisina, mutta että joutsenkaula Electrakin. 

Nyt kun sillä oli hiukset kiharrettu ja alhaalla, sen joutsenkaula ei muuten päässyt oikeuksiinsa, nainen näytti ihan "tavalliselta", Dylan oikeastaan paremmalta.

Joo, ei ollut Electra kauneimmillaan, kun suu irvessä aukoi päätään.

Mutta Dylan ei ole minusta sen takia oikein koskaan nätti, kun se kuolaa aina Willin perään, kuin hirveässä puutteessa ja kiimassa. Se tekee Dylanista jotenkin limaisen ja ällön.

Lisään vielä: liimautuva, alistuva ja mielistelevä. Minä miehenä juoksisin ja kovaa.

Nätti on ja upeat hiukset, mutta missä itsekunnioitus?

Eihän sille mitään voi jos rakastuu. :) Eikä seksuaalinen halu miestä kohtaan ole minusta limaista, vaikka saattaa pientä kosteutta siihen liittyäkin. :) Itsekin olen välillä limainen...

Mutta ei kannattaisi madella miehen edessä, eihän?

Tyyliin: Minä voin parantaa olosi, saan sinut tuntemaan hyväksi, teen sinulle ihania asioita saaden sinut hymyilemään ja unohtamaan kaiken. En ikinä pettäisi, jättäisi, satuttaisi... jos annat minun lohduttaa... koskettaa... suudella...

Joo, totta. On huono asema lähteä jätetyn, entiseen rakastuneen miehen tyttöystäväksi. Ei siinä ole oikeita tehoja.

Vierailija
9402/9405 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu eivät katsele tv eikä pahemmin ulkoile. Joskus mukamas Fin tulee rannalta. Kaikki kuvaukset on sisätiloissa.

Finnin uintireissutkin on vaan selitys sille, että se voi kekkuloida ilman paitaa Steffyn silitellessä rintakehää.

Tykkääkö kaikki naiset tosiaan lihaksista ja sixpackeista? Itse en haluaisi sekstailla tuollaisen lihaskimpun kanssa, pidän jäntevistä hoikista kapealanteisista miehistä. Sitäpaitsi monen miesnäyttelijän lihakset on nykyään silikonia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9403/9405 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä uskottavaa, että Electra passitettuaan Willin elämästään rupeaa kiihkoilemaan menneestä omistusoikeudestaan. Onko tuollaisia naisia, jotka haluaa kakun syödä ja säästää?

Miksi sitten sanoi "never"? Vetosi, että Ridge käski eroamaan. Eli pienessä mielessään ajatteli huijata Forrestereita ja perustaa salasuhteen Willin kanssa?

Ja kuten Dylan sanoi, E on jättänyt Willin lukuisia kertoja. Ja nyt tämäkin luetaan Willin viaksi, että jatkoi elämääänsä. "Hän satuttaa sinua aina uudelleen", kuten RJ sanoi, eli sekin on loppupeleissä Willin vika, kun Electra jättää hänet ja hän alkaa pussailla uuden kanssa.

Ja Will on täysin Electran pyöritettävissä, ei tajua omia oikeuksiaan.

Ja korosti vielä lyödessään että "my boyfriend!". Jos olisin ollut Dylan niin oisin humauttanut takaisin ja sanonut että eipä ole enää lällällää.

Olipa miten oli, mutta Dylan on kyllä ihan kauhea tyrkky, joka on esittänyt olevansa Electra ystävä, mutta samaan aikaan on vain kytännyt tilaisuutta päästä Willin kanssa vällyjen väliin. Jos on tuollaisia ystäviä niin ei todellakaan tarvi vihollisia enää erikseen.

Minä ajattelen, että hän yritti ainakin jonkin aikaa vilpittömästi pysytellä Willistä kaukana ja olla ystävä (sen sovinnon jälkeen), mutta hän on luonteeltaan ihan erilainen kuin Electra. ja lopulta kävi liian raskaaksi seurata E:n poukkoilua Willin kanssa.  

Hienosti puolusti tekosiaan: Olen taiteilija, tunteellinen. Minä vain koen käyttäytyväni oikein antaessani tunteiden viedä. 

Lyönti oli väärin. E niin paheksuu väkivaltaa???

Todennäköisesti ei pidä  omaa lyöntiään yhtä pahana kuin Wllin. Ne aiemmin mainitut kaksoisstandardit.

Vierailija
9404/9405 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu eivät katsele tv eikä pahemmin ulkoile. Joskus mukamas Fin tulee rannalta. Kaikki kuvaukset on sisätiloissa.

Finnin uintireissutkin on vaan selitys sille, että se voi kekkuloida ilman paitaa Steffyn silitellessä rintakehää.

Tykkääkö kaikki naiset tosiaan lihaksista ja sixpackeista? Itse en haluaisi sekstailla tuollaisen lihaskimpun kanssa, pidän jäntevistä hoikista kapealanteisista miehistä. Sitäpaitsi monen miesnäyttelijän lihakset on nykyään silikonia.

Mieti nyt jo sarjan nimeäkin. Eihän se oikein toimisi, jos Willin ja Finnin sijasta ilman paitaa patsastelisi vaikka Ismo Leikola ja Akseli Herlevi.

Vierailija
9405/9405 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että Will sai sanottua vähän Electralle takaisin, että E on jättänyt hänet jo useamman kerran, ja ensimmäisenä luovuttamassa heidän parisuhteessaan. 

Ei tainnut kuitenkaan mennä viesti perille. Veikkaan, että kohta E on RJ:n sylissä. 

Vierailija
9406/9405 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi edes Eric ja Ridge eivät ikinä puhu Thornesta ja Kristenistä? Oliko aikoinaan vielä yksi sisko Kristenin lisäksi? Joku hämärä muistikuva...

Felicia. Sit oli se yksi tytär, jota Stephania piilotteli.

Joo, kiitos. Feliciahan se oli. Kummallista, ettei kukaan koskaan puhu sanaakaan heistä. Useissa perheissä kuolleistakin sukulaisista ja ystävistä puhutaan enemmän.

Silti ovat aina kurkku suorana huutamassa, kuinka perhe on kaikkein tärkein. Ymmärrän pitkät välimatkat yms. mutta, ettei vuosikausiin mainita edes nimeltä näitä muita niin se on vähän outoa. Mutta joo. Eihän ne outoudet tähän lopu mutta saahan sitä ihmetellä ja puida:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä