Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ihmistyyppi joka on sinulle kryptoniittiä

Vierailija
09.10.2026 |

Mikä ihmistyyppi onnistuu painelemaan kerta toisensa jälkeen nappuloitasi, niin että aina yllätyt siitä itsekin?

Itselleni on vaikeita sellaiset huono itsetuntoiset - yleensä ne on naisia, keiden pitää painaa toisia alas ja nostaa itseään muka ylös. Tämän he tekevät alentuvasti määkimällä ja puhumalla toiselle kuin vajaaälyiselle lapselle. He puhuvat semmoisella hyvin inhottavalla, ylimielisellä sävyllä, kuin muka jumalan lahja olisi saada heidän opettamista ja paasaamista kuunnella. 

Kohteena on yleensä joku nuorempi, nätimpikin ehkä tai jollain tavalla lahjakkaampi.

Minä en pärjää näiden kanssa ollenkaan, enkä sano että olen joku nätti tai lahjakas, mutta tuota alaspainamista ja ilkeyttä en osaa ottaa vastaan. 

Toinen kryptoniittini on lapsekkaat ja näsäviisaat näpäyttelijät. Mutta niitä yleensä esiintyy vaan täällä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama.

Vierailija
2/5 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen turbosuu joka pälättää kuin konekivääri ja on yltiöpositiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä kryptoniitti siis myrkyttää ja vie voimat ja lopulta tappaa (kryptonilaiset kuten Teräsmiehen), se ei "painele nappuloita" tai ärsytä.

Punainen kryptoniitti saa sekaisin ja aggressiiviseksi ja väkivaltaiseksi.

Vierailija
4/5 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen turbosuu joka pälättää kuin konekivääri ja on yltiöpositiivinen.

Ne alentuvat määkijät monesta paasaavat juurikin niin, ettei toinen saa suun vuoroa, ja jos yrittää puolustautua heitä vastaan, niin he kylmästi käskevät olemaan hiljaa, ja sanovat vaan että, joo joo kyllä minä tiedän kyllä minä tiedän päpä päpä päpä...

Yltiöpositiiviset on vielä siedettäviä, toksisesti positiivisten rinnalla, jotka ovat todella pimeää sakkia.

Vierailija
5/5 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä kryptoniitti siis myrkyttää ja vie voimat ja lopulta tappaa (kryptonilaiset kuten Teräsmiehen), se ei "painele nappuloita" tai ärsytä.

Punainen kryptoniitti saa sekaisin ja aggressiiviseksi ja väkivaltaiseksi.

Ja vaaleanpunainen kryptoniitti tekee teriksestä homon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi