Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (9310)

Vierailija
9281/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se huimaa, että brooke ja taylos yhä ovat  kilpailleet ritgestä, kolkyt vuotta on tää mies  ollut kumpaisenkin kanssa moneen kertaan, eikä osaa päättää. Kyllä se vielä eroo ja taylor on tuleva vaimo ja taas eroo... huh huh... Maailmassa ei oo kun yksi mies...mutta kaksi naista,kun kahta ei voi saada niin  rigde on päättänyt olla vuorotellen naimissa.

Olin 15 v etten katellu tätä ohjelmaa ollenkaan ja yhä pysyy kärryllä. Yksi lapsistani syntyi 90 luvulla ja on nyt 36 vuotias. Yhä vaan nämä kaksi  naista miettii ja tappelee.  Vähän aikaa on tahoillaan, mutta kohta taas räjähtää ja tulee tappelu miehestä.

Nyt tulee uusi pari electra, vill ja  dylan, alkaa sama kisailu miehestä kuin edellisillä.

Niinpä. Miksi onkin aina niin että mies pyörittää kahta naista? Ehtii varmaan tulla Kellyn ja Bethin tappelu jostain miehestä. 

Heille pitäis tuoda sarjaan joku uus tyyppi, koska ovat sopivasti sukua vähän kaikille. Mutta nykytyyppien suhteen Beth vois alkaa himoitsemaan Hayesia ja sit Kelly sais siitä kilarit ja siskokset voisivat sillei tapella "yhdestä miehestä". 

Just hiljattain mietin, että milloinkohan Beth kiinnostuu Douglasista. 

He ovat pikkuserkut, koska Douglasin äiti on Liamin, eli bethin isän serkku. 

Kelly ja Douglas ovat sekä pikkuserkukset JA serkukset joten toivois ettei hekään sekaantuis keskenään. 

Douglasille pitäis tuoda takas Rickin ja Mayan tytär, Lizzy Forrester.  Hän on syntynyt samana vuonna (tv:ssä, oikee ikä on ehkä säädettävissä) ja  ei ois biosukua koska Ridgen isyysvyyhti. Muuten Lizzy ois Douglasin isän serkku. Siellä ne Electra ja RJ läheskuksii täntason sukulaisuudella, eli ei se ennenkään ole estänyt. 

Vierailija
9282/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekosiko Electra lopullisesti ? Lopettaisi uikuttamisen. Hänelle ei kuulu enään mitä Will tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9283/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steffillä on oikein tanttatyyli.

Vierailija
9284/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steffillä on oikein tanttatyyli.

Usein.

Vierailija
9285/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Steffyn asuste on kyllä jo puvustajan rimanalitus.Yläosa jotain hallaharsoa ja alaosa on kuin rypistetty paperipussi

Vierailija
9286/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää toi Dylanin ikuinen jauhaminen siitä, kuinka Will on hänet pelastanut. Ihan kivasti tehty Williltä joo mutta kyllä sitä on hehkutettukin. Miljonäärin poika antoi tytön asua luukussa josta ei varmasti itsekkään maksa senttiäkään. Onhan se tietenkin syy tuputtaa sen jälkeen itseään vaikka väkisin.

Vierailija
9287/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Steffyn asuste on kyllä jo puvustajan rimanalitus.Yläosa jotain hallaharsoa ja alaosa on kuin rypistetty paperipussi

Hyvin kuvailtu. Ihan kaamea kaapu se tosiaan on. Lääkärin rouva tuli paperipussi päällään sairaalaan moikkaamaan puolisoaan😄

Vierailija
9288/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teidän mielestä Sheila on noissa kohtauksissa, joissa hän istuu tuolissa ja takana on tauluja? Mielestäni se ei näytä kodilta, vaan esim. sairaalan odotustilalta, mutta hän on ollut siellä samoihin aikoihin kuin muilla on ilta. Tosin eihän tämä sarja kellonaikoja tai päivämääriä noudata. 

Vierailija
9289/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne jauhaa samaa asiaa muutkin-Steffynkin piti raahautua miehensä työpaikalle vatvomaan jälleen kerran Loganeita ja Ericin malliston varastamista,myös Sheila oli taas tapetilla.Lapsetkin mainittiin,että vois käydä joskus kävelyllä heidän kanssaan.Sen kun näkisi

Vierailija
9290/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa valtava yllätys että Sheila taas lähestyy Steffya, vaikka miehensä Finn juuri vakuutteli ettei Sheila enää tunge heidän elämäänsä. Miten tämä on mahdollista.

Minä ainakin olen järkyttynyt, kuvittelin ettei Sheila niitä enää ikinä häiritse.

Vierailija
9291/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Will on pelastanut sekä Electran että Dylanin. Liam pelasti Steffyn ammeesta. Deacon pelasti Sheilan (itseltään). Onko muita pelastajia ja ovatko kaikki miehiä? Joskus voisi nainen pelastaa miehen vaikka palavasta talosta. 

Vierailija
9292/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Will on pelastanut sekä Electran että Dylanin. Liam pelasti Steffyn ammeesta. Deacon pelasti Sheilan (itseltään). Onko muita pelastajia ja ovatko kaikki miehiä? Joskus voisi nainen pelastaa miehen vaikka palavasta talosta. 

Eikös tuo Ridge vasta onkinut Brooken jostain järvestä, kun tämä tipahti veneestä.

Vierailija
9293/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa valtava yllätys että Sheila taas lähestyy Steffya, vaikka miehensä Finn juuri vakuutteli ettei Sheila enää tunge heidän elämäänsä. Miten tämä on mahdollista.

Minä ainakin olen järkyttynyt, kuvittelin ettei Sheila niitä enää ikinä häiritse.

Finn lupasi, ettei Sheilasta ole huolta. Hän lupasi!

Vierailija
9294/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten estää ilmistä kävelemästä kadulla tai sairaalassa?

Vierailija
9295/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjen pitäisi estää mutta Sheilalla sitä ei liiemmin taida olla. Hemmetin jästipää. Lähtis menemään kokonaan ja pysyvästi.

Vierailija
9296/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin mikään Los Angelesissa, koska kukaan ei estä kävelemästä toisten koteihin tai toimistoihinkaan, vaikka olisi saanut porttikiellon. Naistenkaan ei tarvitse tehdä muuta kuin tekoviikset naamalle (Sally Spectra, Luna). 

Vierailija
9297/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dylan on Hot! Antaisin heti! 

Vierailija
9298/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään asuste. Muuten samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
9299/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dylan on Hot! Antaisin heti! 

Ei ole hot. Lurppasilmäinen munan kerjääjä🤮

Vierailija
9300/9309 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään asuste. Muuten samaa mieltä kanssasi.

No ,asu tai asuste.Pitääkö tuostakin nipottaa? Kaikki varmaan tajusi mitä tarkoitin😀😀