Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9310)
Sekosiko Electra lopullisesti ? Lopettaisi uikuttamisen. Hänelle ei kuulu enään mitä Will tekee.
Steffillä on oikein tanttatyyli.
Vierailija kirjoitti:
Steffillä on oikein tanttatyyli.
Usein.
Toi Steffyn asuste on kyllä jo puvustajan rimanalitus.Yläosa jotain hallaharsoa ja alaosa on kuin rypistetty paperipussi
Väsyttää toi Dylanin ikuinen jauhaminen siitä, kuinka Will on hänet pelastanut. Ihan kivasti tehty Williltä joo mutta kyllä sitä on hehkutettukin. Miljonäärin poika antoi tytön asua luukussa josta ei varmasti itsekkään maksa senttiäkään. Onhan se tietenkin syy tuputtaa sen jälkeen itseään vaikka väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Toi Steffyn asuste on kyllä jo puvustajan rimanalitus.Yläosa jotain hallaharsoa ja alaosa on kuin rypistetty paperipussi
Hyvin kuvailtu. Ihan kaamea kaapu se tosiaan on. Lääkärin rouva tuli paperipussi päällään sairaalaan moikkaamaan puolisoaan😄
Missä teidän mielestä Sheila on noissa kohtauksissa, joissa hän istuu tuolissa ja takana on tauluja? Mielestäni se ei näytä kodilta, vaan esim. sairaalan odotustilalta, mutta hän on ollut siellä samoihin aikoihin kuin muilla on ilta. Tosin eihän tämä sarja kellonaikoja tai päivämääriä noudata.
Niinhän ne jauhaa samaa asiaa muutkin-Steffynkin piti raahautua miehensä työpaikalle vatvomaan jälleen kerran Loganeita ja Ericin malliston varastamista,myös Sheila oli taas tapetilla.Lapsetkin mainittiin,että vois käydä joskus kävelyllä heidän kanssaan.Sen kun näkisi
Olipa valtava yllätys että Sheila taas lähestyy Steffya, vaikka miehensä Finn juuri vakuutteli ettei Sheila enää tunge heidän elämäänsä. Miten tämä on mahdollista.
Minä ainakin olen järkyttynyt, kuvittelin ettei Sheila niitä enää ikinä häiritse.
Will on pelastanut sekä Electran että Dylanin. Liam pelasti Steffyn ammeesta. Deacon pelasti Sheilan (itseltään). Onko muita pelastajia ja ovatko kaikki miehiä? Joskus voisi nainen pelastaa miehen vaikka palavasta talosta.
Vierailija kirjoitti:
Will on pelastanut sekä Electran että Dylanin. Liam pelasti Steffyn ammeesta. Deacon pelasti Sheilan (itseltään). Onko muita pelastajia ja ovatko kaikki miehiä? Joskus voisi nainen pelastaa miehen vaikka palavasta talosta.
Eikös tuo Ridge vasta onkinut Brooken jostain järvestä, kun tämä tipahti veneestä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa valtava yllätys että Sheila taas lähestyy Steffya, vaikka miehensä Finn juuri vakuutteli ettei Sheila enää tunge heidän elämäänsä. Miten tämä on mahdollista.
Minä ainakin olen järkyttynyt, kuvittelin ettei Sheila niitä enää ikinä häiritse.
Finn lupasi, ettei Sheilasta ole huolta. Hän lupasi!
Vierailija kirjoitti:
Miten estää ilmistä kävelemästä kadulla tai sairaalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjen pitäisi estää mutta Sheilalla sitä ei liiemmin taida olla. Hemmetin jästipää. Lähtis menemään kokonaan ja pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mikään Los Angelesissa, koska kukaan ei estä kävelemästä toisten koteihin tai toimistoihinkaan, vaikka olisi saanut porttikiellon. Naistenkaan ei tarvitse tehdä muuta kuin tekoviikset naamalle (Sally Spectra, Luna).
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään asuste. Muuten samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Dylan on Hot! Antaisin heti!
Ei ole hot. Lurppasilmäinen munan kerjääjä🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään asuste. Muuten samaa mieltä kanssasi.
No ,asu tai asuste.Pitääkö tuostakin nipottaa? Kaikki varmaan tajusi mitä tarkoitin😀😀
He ovat pikkuserkut, koska Douglasin äiti on Liamin, eli bethin isän serkku.
Kelly ja Douglas ovat sekä pikkuserkukset JA serkukset joten toivois ettei hekään sekaantuis keskenään.
Douglasille pitäis tuoda takas Rickin ja Mayan tytär, Lizzy Forrester. Hän on syntynyt samana vuonna (tv:ssä, oikee ikä on ehkä säädettävissä) ja ei ois biosukua koska Ridgen isyysvyyhti. Muuten Lizzy ois Douglasin isän serkku. Siellä ne Electra ja RJ läheskuksii täntason sukulaisuudella, eli ei se ennenkään ole estänyt.