Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8623)
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä itseäni, miksi seuraan sarjaa. On niin kornia, mutta kai sitä tuntee itsensä jotenkin fiksummaksi. Äidin kanssa seurattiin ja kai se jotenkin jäi äidin siirryttyä tuonilmaisiin. Mitään menoja en jätä tämän takia, mutta jos kotosalla olen, niin katson. Muita? Miksi katsot?
Olen katsonut lapsesta asti sarjaa. Sarjan vanhemmat hahmot tuntuvat melkein osalta perhettä. Olen välillä ollut vuosiakin katsomatta sarjaa, mutta palannut aina takaisin.
Mä jäin Forresterin matriarkan, ikimuistoisen Stephanien, ja "laakson lut..kan" hauskojen kissatappeluiden koukkuun. Ne olivat yksinkertaisesti ihan huippua. Brooken näyttelijä osaa asiansa, kikattelee ja voi ne korsetit ja bedroom, unohtumattomia jaksoja.
Nyt on Spencereillä riemu katossa, kun Will-poikakin liittyi riveihin. En muuten tiedä mikä hänen osaamisalueensa oli/on?
Kunhan ajankuluksi, jos ei muutakaan ole. Mua kiinnostaa noiden tähtösten naamanmuokkaukset, kun väistämättä toimenpiteitä on kuitenkin tehtävä. Taylorin esittäjä Hunter Tylo vetäisi kyllä melkoiset pohjat. Brooke taitaa vielä sinnitellä "omalla naamallaan". Steffyn posket pullottavat sen verran, että jossain on piipahdeltu. Kaunis silti, taitava kirurgi asialla.
Ihan samalla tavalla miespuolistenkin kasvoissa voi olla odotettavissa uusia näkymiä.
Ja onhan siellä näytöslavalla upeita pukujakin.