Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8233)

Vierailija
8081/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei nuo edellä maintut riitä Hopen vihaajalle niin johan on ihme! Osaat varmaan lukea? Oikeassakin maailmassa on muotitaloilla visionäärejä. Joten voisitko vaihtaa levyä tuon Hopen vähättelyn kanssa? Vai pitääkö vääntää vielä rautalangasta? Mistä toi sun viha oikein tursuaa? Fiktiivinen hahmo joka ei ole sulle tehnyt mitään pahaa! 

Jestas, että oikein vihaajalle :D Nyt taidetaankin olla sun olkkarissa ? Miten Hope on joku suunnannäyttäjä, kuten huippumuotitaloilla on, mutta miksi Ericillä, Zendellä, Ridgellä tai Thomasilla ei sellaista ole? Hope pläräilee kangasnäytteitä, mutta eipä sitä näy koskaan missään suunnitelijapalaverereissa. Thomasin kanssa jotain sutinaa oli, mutta siitä taisi syntyä jotain muuta kuin huippumuotia.

Eric on suunnannäyttäjä ja suunnittelija. En tiedä, mistä sä keksit, etteikö yksi ihminen voisi olla molempia. Hope oli Thomasin ja Zenden suunnannäyttäjä ja Ridgehän on aina seurannut isänsä jalanjälkiä.

Olen kans ymmärtänyt, että Hope keksi idean mallistolleen, luo suuntaa, muttei tosiaankaan olaa suunnitella itse. Tietää vaan, mikä sopii mallistoonsa. Veli Deke voi suunnitella ja voila! Uusi mallisto on valmis.

Tosin nytkin on Zenden ja Thomasin linja valmis, ei vaan sovi tuotantoon. Eli nuo luomukset jää Forresterin sodankäyntiin, jos Hope menee Loganille.

Olipa halveksiva Stephin ilme: Minne sinä muka menisit?

Mä en hirveästi ihmettelisi, vaikka Hope osaisikin jotain suunnitella. On seurannut suunnittelijoita Forresterilla yli 15 vuotta. Ommella se ei tietenkään osaa. Mutta jos hänellä on selkeä visio, voi sen oppia saamaan paperillekin. Tähän asti hänen ei ole sitä itse tarvinnut tehdä.

Eipä tuolla kukaan muukaan ompelukoneen ääressä istu. Voin tosin kuvitella, että Eric on saattanut uransa alussa ommella jotain, mutta tuskin Ridge yhtään mitään. Siinä vaiheessa talossa on jo ollut ammattiompelijat. 

Olisi hyvä saada Thomasin mielipide malliston hyllyttämiseen, sillä eihän asia vain Hopea koske. Nyt ollaan ihan kuin suunnittelijaa ei haittaisi yhtään. 

Steffi sanoi, että Zende ja Thomas otti malliston hyllytyksen hyvin vastaan, vain Hope riitelee.

Kiitos tiedosta, en ollut katsonut uusimpia jaksoja niin tarkkaan. 

Olen kyllä tyytyväinen, että Ridge käski Steffyä kohtelemaan Hopea paremmin, vaikka se oikeastaan on outoa, koska hän itse on puhunut niin rumasti Hopesta. 

Vierailija
8082/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ugh tuo Steffy on niin ärsyttävä ja ylimielinen

Todellakin. Johtamisessa tapahtunut selkeä lasku sitten Ericin. Huono ilmapiiri. Hope esitti ihan asiallisen kysymyksen mallistostaan. Kyllä pitäisi osata vastata. Mitä valmiille mallistollekin käy, jos vaikka vuodella siirtyisi tuotanto, ei kai ne silloin ole relevantit enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8083/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei nuo edellä maintut riitä Hopen vihaajalle niin johan on ihme! Osaat varmaan lukea? Oikeassakin maailmassa on muotitaloilla visionäärejä. Joten voisitko vaihtaa levyä tuon Hopen vähättelyn kanssa? Vai pitääkö vääntää vielä rautalangasta? Mistä toi sun viha oikein tursuaa? Fiktiivinen hahmo joka ei ole sulle tehnyt mitään pahaa! 

Jestas, että oikein vihaajalle :D Nyt taidetaankin olla sun olkkarissa ? Miten Hope on joku suunnannäyttäjä, kuten huippumuotitaloilla on, mutta miksi Ericillä, Zendellä, Ridgellä tai Thomasilla ei sellaista ole? Hope pläräilee kangasnäytteitä, mutta eipä sitä näy koskaan missään suunnitelijapalaverereissa. Thomasin kanssa jotain sutinaa oli, mutta siitä taisi syntyä jotain muuta kuin huippumuotia.

Eric on suunnannäyttäjä ja suunnittelija. En tiedä, mistä sä keksit, etteikö yksi ihminen voisi olla molempia. Hope oli Thomasin ja Zenden suunnannäyttäjä ja Ridgehän on aina seurannut isänsä jalanjälkiä.

Olen kans ymmärtänyt, että Hope keksi idean mallistolleen, luo suuntaa, muttei tosiaankaan olaa suunnitella itse. Tietää vaan, mikä sopii mallistoonsa. Veli Deke voi suunnitella ja voila! Uusi mallisto on valmis.

Tosin nytkin on Zenden ja Thomasin linja valmis, ei vaan sovi tuotantoon. Eli nuo luomukset jää Forresterin sodankäyntiin, jos Hope menee Loganille.

Mä en hirveästi ihmettelisi, vaikka Hope osaisikin jotain suunnitella. On seurannut suunnittelijoita Forresterilla yli 15 vuotta. Ommella se ei tietenkään osaa. Mutta jos hänellä on selkeä visio, voi sen oppia saamaan paperillekin. Tähän asti hänen ei ole sitä itse tarvinnut tehdä.

Eipä tuolla kukaan muukaan ompelukoneen ääressä istu. Voin tosin kuvitella, että Eric on saattanut uransa alussa ommella jotain, mutta tuskin Ridge yhtään mitään. Siinä vaiheessa talossa on jo ollut ammattiompelijat. 

Olisi hyvä saada Thomasin mielipide malliston hyllyttämiseen, sillä eihän asia vain Hopea koske. Nyt ollaan ihan kuin suunnittelijaa ei haittaisi yhtään. 

Steffi sanoi, että Zende ja Thomas otti malliston hyllytyksen hyvin vastaan, vain Hope riitelee.

Olen kyllä tyytyväinen, että Ridge käski Steffyä kohtelemaan Hopea paremmin, vaikka se oikeastaan on outoa, koska hän itse on puhunut niin rumasti Hopesta. 

Taustalla painaa pieni hävetys siitä, kun jätti Brooken taas ja meni Taylorin punkkaan. Brookea syytteli siitä, että tämä valtasi toimitusjohtajan pallin, vaikka Brooke ainoastaan halusi pitää ohjat käsissään, jotta Ridge pääsee omalle paikalleen takaisin. Ei enää oikein uskalla pullikoida, kun vihdoin sai elämänsä rakkauden takaisin.

Vierailija
8084/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ugh tuo Steffy on niin ärsyttävä ja ylimielinen

Todellakin. Johtamisessa tapahtunut selkeä lasku sitten Ericin. Huono ilmapiiri. Hope esitti ihan asiallisen kysymyksen mallistostaan. Kyllä pitäisi osata vastata. Mitä valmiille mallistollekin käy, jos vaikka vuodella siirtyisi tuotanto, ei kai ne silloin ole relevantit enää?

Hopelle ilmoitettiin täysin asiallisesti, että mallistonsa saa nyt odottaa, koska Eric palasi ja kaikki paukut käytetään nyt hänen mallistoonsa. Muotitalo Logan sai horjuntaa huipulle, joten matsi on alkanut. Ja tosiaan Zendekin otti asian ihan järjellä, mutta Hope tiukkaa toimareita, eikä näköjään muista enää ollenkaan mitä tuli tehtyä. Ja nyt se sai jo Brookenkin lietsottua syrjäyttämään Steffin.

Myös Ridge on sitä mieltä, että mallisto saa odottaa, samoin Carter myöntyi ajatukseen. Jopa äitinsä yritti selittää mikä on marssijärjestys firmassa. Ja ainahan sen mallistot on läpäisseet ja fanejakin on, joten ei pitäisi valittaa. Mallistoa voi myös muuttaa, jos aika ajaa ohi jne. Onpahan aikaa kehitellä uusia ideoita. Palkka juoksee koko ajan.

Vierailija
8085/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä malliston hyllytystä ennenhän Steffy "täsyin asiallisesti" (ja pah!) ilmoitti Hopella, että Hopen pitää antaa potkut veljelleen koska hän ottaa tiimiin oman veljensä. Irtisanominen on toimarin hommia, ei toisen työntekijän! 

Se oli pelkkää veetuilua Hopelle, eli ei mikään ihme ettei Hope enää tätä nielly mukisematta. Steffy kun on joka asiassa Hopen kimpussa päsmäröimässä. 

Takuulla tässä painoi myös se ettei Hope alistunut Steffyn tahtoon siinäkään, että tukee Taylorin ja Deaconin suhdetta. Steffy on malliesimerkki siitä mikä on mean girl.

Vierailija
8086/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä malliston hyllytystä ennenhän Steffy "täsyin asiallisesti" (ja pah!) ilmoitti Hopella, että Hopen pitää antaa potkut veljelleen koska hän ottaa tiimiin oman veljensä. Irtisanominen on toimarin hommia, ei toisen työntekijän! 

Se oli pelkkää veetuilua Hopelle, eli ei mikään ihme ettei Hope enää tätä nielly mukisematta. Steffy kun on joka asiassa Hopen kimpussa päsmäröimässä. 

Takuulla tässä painoi myös se ettei Hope alistunut Steffyn tahtoon siinäkään, että tukee Taylorin ja Deaconin suhdetta. Steffy on malliesimerkki siitä mikä on mean girl.

No, nyt sen mean girlin perhe on vaarassa. Hope olisi ehkä kuitenkin sitä vastaan, että esim. joku hänen sukulaisensa alkaisi olemaan Sheilan kanssa. Mutta eipä välitä pätkääkään siitä, että jopa Steffin lapset ovat vaarassa. Eipä ihmetytä, että Steffi reagoi.

Sheila käyttäytyi täysin moitteettomasti, ennen kuin Taylor, tuo omasta mielestään pyhimys, iski Deaconiin sormensa. Samainen Darlan tappaja alkoi manipuloida Deaconia, kuinka vaarallinen Sheila on. Unohti vaan kertoa että itsekin oli ampua Billin hengiltä. Ja hän on sentään "tasapainoinen psykologi", ei mikään epävakaa Sheila.

Eli nyt Deaconilla on nainen, joka on kännissä ajanut yhden jo hengiltä ja toinen oli liki kuolla ampumiseen. Vaihtuiko Sheila kuitenkaan parempaan?

Vierailija
8087/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laakson lumppuria raijataan taas viestikapulan ja telepatian voimin logan-voivottelun valtaistuimelle. Menisivät kaikki sinne dollaritorniin.

Vierailija
8088/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler!!!!!!!!!!!!!!!!

Steffylle on tulossa vihdoinkin vähän jotain hänelle epämieluisaa. Yes! 

Sheila lähestyy Finniä ja kertoo allekirjoittaneensa eropaperit ja hän kaipaisi nyt tukea kun koko maailma hajosi. Hän haluaisi vain olla osa perhettä, voisiko Finn puhua Steffylle. Finn haluaisi antaa äidilleen mahdollisuuden, vaan kaikki voi arvata miten prinsessa Steffy suhtautuu pyyntöön... Pääasia ettei se Sfeffyn kiiltokuva-maailma ole aina niin auvoisaa eloa. 

Vierailija
8089/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ampuminen jättää sen verran traumaa, ettei halua murhaajaa perhepiiriinsä. Finn taisteli pitkään hengestään. 

Miksi Steffin pitäisi hyväksyä Sheila osaksi perhettään, kun ei sitä halua missään nimessä Hopekaan?

Vierailija
8090/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Hope lähteä tädilleen töihin ja lähteekö Zende perässä ?

Vierailija
8091/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Katielle kovaa menestystä. Mun mielstä Liam sekaantuu Katien bisnekseen ja painostaa koko ajan ottamaan Hopen töihin. Eiköhän kaikki näe millainen mahalasku on jos Ericin upeiden luomusten jälkeen esitellään Hopen visionäärinen mallisto. Jospa Deke olisi kuitenkin pelastus.

Vierailija
8092/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ampuminen jättää sen verran traumaa, ettei halua murhaajaa perhepiiriinsä. Finn taisteli pitkään hengestään. 

Miksi Steffin pitäisi hyväksyä Sheila osaksi perhettään, kun ei sitä halua missään nimessä Hopekaan?

Täysin samaa mieltä, tuosta traumasta. Steffy on usein ilkeä ja ylimielinen ja siksi en oikein hänestä pidä mutta Sheila-kammon ymmärrän hyvin.

Vierailija
8093/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon Katielle kovaa menestystä. Mun mielstä Liam sekaantuu Katien bisnekseen ja painostaa koko ajan ottamaan Hopen töihin. Eiköhän kaikki näe millainen mahalasku on jos Ericin upeiden luomusten jälkeen esitellään Hopen visionäärinen mallisto. Jospa Deke olisi kuitenkin pelastus.

Spoiler!!!!!!!!!!!!

Hopen uusi mallisto, suunnittelijana juuri Deke on jättimenestys!!!!!!!! Uutta ja raikasta tyyliä, rohkeaa ja erilaista. Halukkaat voi käydä CBS:n facebookin virallisessa B&B ryhmässä katsomassa klippejä siitä näytöksestä. Tosi onnistuneita luomuksia. Ja sarjassa tämän myötä Logan muotitalo vahvisti itselleen paikan L.A:n huippumuodin luojana. Siis Hope ja Deke -yhteistyöllä tehdyt luomukset :) 

Vierailija
8094/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä, tuosta traumasta. Steffy on usein ilkeä ja ylimielinen ja siksi en oikein hänestä pidä mutta Sheila-kammon ymmärrän hyvin.

Ehkä tuon verran voisin antaa periksi. Steffy on yksi sarjan ikävimmistä tyypeistä, aina ilkeä ja ylimielinen, juuri niin kuin sanoit. Mutta tuon trauman verran voi antaa löysää. Silti, mä haluaisin nähdä enemmän miten nää aina muita kiusaavat inhokit saisi nenilleen.

Vierailija
8095/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoittajat petaa Steffyn romahdusta. Katsojia ärsyttää jo sen täydellinen elämä, ja lähikuvat sen ilmeistä alleviivaa kovuutta ja ymmärtämättömyyttä.

Muistutan vain, että kässärin tekijät manipuloi meitä koko ajan ajattelemaan näistä henkilöistä tietyllä tavalla, että seuraavassa käänteessä voivat joko pettää katsojan odotukset tai täyttää ne.

Ja muistutan myös, että tämä sarja ei ole totta. :)

Mitäköhän Steffyn romahduksesta seuraa? Hän tajuaa ehkä, että vain Liam/Wyatt/joku-muu-ei-oma-mies  ymmärtää häntä.

Vierailija
8096/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ridge oli silloin itse suutuspäissään, nyt on rauhottunut ja osaa olla järjen ääni toiselle, vaihteeksi :)

Vierailija
8097/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mielestäsi Hopen mallisto olisi automaattisesti mahalasku?

Vierailija
8098/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, nyt sen mean girlin perhe on vaarassa. Hope olisi ehkä kuitenkin sitä vastaan, että esim. joku hänen sukulaisensa alkaisi olemaan Sheilan kanssa. Mutta eipä välitä pätkääkään siitä, että jopa Steffin lapset ovat vaarassa. Eipä ihmetytä, että Steffi reagoi."

Tuon asian ei pitäisi vaikuttaa Steffyn käytökseen Hopea kohtaan muotitalossa koska hän itse koko ajan jankuttaa, että kyse on työasioista, ei mistään henkilökohtaisesta. 

(Uskoo ken tahtoo)

Vierailija
8099/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ericiä näytetty kotonaan tai toimistolla suunnittelemassa, kun kerran häneen nyt panostetaan? 

Ehkä vähän tekohengitystä ottaa taas Eric taas pääsuunnittelijaksi, kun näyttelijällä jo ikää eikä taida enää jaksaa kuin pistäytyä muutamissa kohtauksissa. Hänelle on kirjoitettu jo kauan sitten elääkö-kuoleeko -kohtauksia. 

Vierailija
8100/8233 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mielestäsi Hopen mallisto olisi automaattisesti mahalasku?

Jaa niinku, että jos verrataan jumalaisen Ericin huikeisiin iltapukuihin? Jos Hope olisi näyttänyt Ericin veroisuutensa (10 vuotta ollut aikaa siihen), niin eiköhän hänen mallistonsa olisi jo tuotannossa?

Voi voi, katselepas seuraavan kerran kun Ericin asuja esitellään, ylivuotavaisin kehuin, niin ehkä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme