Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8078)
Mä ehdin vasta nyt katsomaan uusimpia jaksoja ja toi perjantain jakso sai näkemään punaista! On Electralla pokkaa. Will kertoi, että oli tehnyt kaiken mitä neiti pyysi ja Dylan on muuttanut pois.
Mutta siellä se nyt nuolee RJ ällötyksen kanssa joten ei pitäis enää ikinä mistään syytellä Williä! Ai kun ottaa päähän vaikka tietää, että tää on vaan saippuasarja.
Inhokkilistalle molemmat, Electra ja RJ. Ansaitsevat toisensa.
Ja tökkäs tuokin, että edelleen Katie kerjää itsekeskeiseltä Brookelta jotain hyväksyntää ja onnitteluja. Brooke on myös siirtynyt sinne inhokkilistalle. Alkaa olla tunkua ;)
Brooken näyttelijä on vanhentunut ihan hetkessä, loppuiko täytteiden vaikutus vai näkyykö valvottu yö noin voimakkaasti, vanheneminen ei säästä ketään, on nyt ihan ikäisensä näköinen mikä tietysti on luonnollista. Miten muuten se loppu, se Dylanin säikkäyttänyt näytti naiselta, onko Luna noussut haudasta, sen verran järkyttynyt Dylan oli vai Remyko se oli peruukissa?
Nainen joka tuli kaunareihin tuoksujen takia on kaunis sellainen nätti. Pisamia ja ei näytä pahemmin muokannut naamansa.
Joku kritisoi Hopen roolihahmoa turhaksi ja näyttelijäsuorituskaan ei mielestään myöskään ole erikoista, ja se triggeröi jonkun riehumaan, mutta Brooken ulkonäön arvostelu ja puheet täyttöaineiden häviämisestä ovat ihan ok? Lisäksi sanotaan itsekeskeiseksi ja laitetaan inhokkilistallekin, ja tämäkin ok...
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka tuli kaunareihin tuoksujen takia on kaunis sellainen nätti. Pisamia ja ei näytä pahemmin muokannut naamansa.
Voi olla mutta ei ole kaksinen näyttelijä. Siristelee silmiään ja muikistelee suutaan. Lisäksi ryhdissä olisi melkoisesti parantamisen varaa.
Elektra tosiaan voisi vähän relata, niin piukkaa ja tiukkaa Dylania kohtaan, ei itsekään mikään puhdas pulmunen, RJ vissiin ja se suku kiehtoo mieltä. Ois nyt vaan Willin kanssa, sopiivat hyvin yhteen. Tietty aiemmat, muidenkin tekemät, petokset painaa, mutta Dylan kuitenkin vaikuttaa katuvalta, ja onko Electralla hirveesti menetettävää, jos Dylanille antaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Joku kritisoi Hopen roolihahmoa turhaksi ja näyttelijäsuorituskaan ei mielestään myöskään ole erikoista, ja se triggeröi jonkun riehumaan, mutta Brooken ulkonäön arvostelu ja puheet täyttöaineiden häviämisestä ovat ihan ok? Lisäksi sanotaan itsekeskeiseksi ja laitetaan inhokkilistallekin, ja tämäkin ok...
Huokaus. Täällä ei ole kukaan "riehunut". Mistä näitä liioitteluja oikein tulee?! Voisko pysyä asiassa?
Mitä tulee Brookeen, niin hänelle on juurkin meneillään olevissa jaksoissa kirjoitettu rooli jossa hän hyvin itsekkäästi lyttää Katien. Minä olen Logan, minä olen suuri tähti, minä minä minä... Mun mielestä on ihan paikallaan todeta, että Brooke on itsekäs!
Siinä on mun mielstä vissi ero esittääkö näyttelijä roolia jossa tämä roolihenkilö käyttäytyy inhottavasti, versus se, että joku alkaa haukkua näyttelijää ihan vaan haukkumisen ilosta. Siis silloin kun se hahmo elää nätisti eikä kiusaa ketään tai käyttäydy huonosti. Kunhan vaan haukutaan.
Humoristista että Hope uhkailee lähteä Forresterilta, kuka sen huolisi töihin, eihän se osaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. Täällä ei ole kukaan "riehunut". Mistä näitä liioitteluja oikein tulee?! Voisko pysyä asiassa?
Mitä tulee Brookeen, niin hänelle on juurkin meneillään olevissa jaksoissa kirjoitettu rooli jossa hän hyvin itsekkäästi lyttää Katien. Minä olen Logan, minä olen suuri tähti, minä minä minä... Mun mielestä on ihan paikallaan todeta, että Brooke on itsekäs!
Siinä on mun mielstä vissi ero esittääkö näyttelijä roolia jossa tämä roolihenkilö käyttäytyy inhottavasti, versus se, että joku alkaa haukkua näyttelijää ihan vaan haukkumisen ilosta. Siis silloin kun se hahmo elää nätisti eikä kiusaa ketään tai käyttäydy huonosti. Kunhan vaan haukutaan.
Jos on sitä mieltä, että joku näyttelijähahmo on jonninjoutava, eikä suotuskaan kaksinen, eikä hahmoa tarvittaisi, niin se on mielipide, ihan kuten Brooken naaman arvostelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on sitä mieltä, että joku näyttelijähahmo on jonninjoutava, eikä suotuskaan kaksinen, eikä hahmoa tarvittaisi, niin se on mielipide, ihan kuten Brooken naaman arvostelu.
Mielipide, tai sitten pelkkä provo. Yritys saada joku väittelemään asiasta.
Mielipide on nähty. Kiitos siitä. Tämän saman asian useaan kertaan toistelu ei tuo enää mitään uutta tähän keskusteluun, eli jospa vaan jatketaan sarjan tapahtumista keskustelua ja jätetään yhden näyttelijän roolin puiminen tähän. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipide, tai sitten pelkkä provo. Yritys saada joku väittelemään asiasta.
Mielipide on nähty. Kiitos siitä. Tämän saman asian useaan kertaan toistelu ei tuo enää mitään uutta tähän keskusteluun, eli jospa vaan jatketaan sarjan tapahtumista keskustelua ja jätetään yhden näyttelijän roolin puiminen tähän. Kiitos.
Brookesta saa siis sanoa, että on itsekeskeinen ja "vanhentunut kovaa vauhtia, täytöt kai lähteneet, suun alue on jotenkin kova" ja hänen roolihahmopoikansa on lipevä ja oliko jotkut "neanderthalilaispiirteetkin"? Mutta Hopesta ei saa sanoa, että on turha hahmo sarjassa, vaikka ei edes ulkonäköä rääpi? Vau, melkoista tekopyhyyttä !
Kuinka kauan meinaat jankuttaa tota samaa? Vaihda nyt jo välillä levyä! Tai vaihda sarjaa jos ottaa noin koville yksi hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt p*nee kuolleitakin, eläimiä, imureita jne..En olis kovin otettu jostain miesten huomiosta. Mut se siitä. Itse sarjassa ärsyttää Forrestereiden ylivertaisuus (omasta mielestään). Bill joskus muinoin halusi Steffyn kuningattarekseen, nyt haukkui prinsessaksi. Toivon että Katie pääsee tuosta isosiskonsa miellyttämisen tarpeesta eroon. Kun on itse joutunut katkaisemaan välit toksiseen perheenjäseneen niin huomaa miten vaikea mutta elämää helpottava päätös se on.
"Miehet nyt p*nee kuolleitakin, eläimiä, imureita jne.."
Oletko täysjärkinen? Oletko aikuinen? Oletko koskaan ollut miehen kanssa ja saanut orgasmia?
Älä levitä omaa miesvihaasi tänne, se pilaa ilman. Ilmoitan viestisi asiattomaksi, koska kaikkien miesten leimaaminen nekrofiileiksi ei ole palstan sääntöjen mukaista.
Miehille riittää että pulssi löytyy.
Uskotko itsekään sanojasi. Miksi haluat loukata kaikkia miehiä ja niitä naisia, joilla on hyvät isät, kivat veljet, miespuolisia ystäviä? Miksi hoet tuota miesvihaasi täällä?
Luuletko että onnistut jotenkin aivopesemään nekin naiset, jotka eivät ole hankkiutuneet huonoihin miessuhteisiin alemmuudentunteensa vallassa, ja sitten siipeensä saaneena leimaavat koko miessukupuolen?
Neuvoisin sinua menemään johonkin keholliseen terapiaan, että saisit purettua nuo ilmeiset jännityksesi pois.
Minulla ainakin on fiksu mies, fiksuja tuttuja miehiä, ystäviä jne. mutta nykyään kun uutisia lukee niin on vaikea jopa olla kokematta vähän miesvihaa. Not all men but always a man sanonta on hyvä tässä tapauksessa! Ei se tarkoita että vihaisi kaikkia miehiä mutta vanhemmiten kun viisastuu niin tajuaa että aika moni mies keneltä on saanut huomiota, olisi antanut sen varmaan kelle tahansa siinä toivossa että saa jotain vastineeksi. Näitä riittää, halusi tai ei. Mutta tämä nyt lähtee ihan off topic sarjaan liittyen. Kaunarit on harmiton sarja ja olisi kiva pitää keskustelukin vähän sellaisena. Vaikka kyllä tässä sarjassakin ärsyttää se että miehiä harvoin syytetään mistään väärinteoista! Nainen on se paha joka viettelee, esim. Brooke.
Hyvä pointti tuo keveys täällä, vaalitaan sitä.
Hyvä kysymys myös tuo, ketkä on pahiksia. Taidat olla oikeassa, pahikset on aika usein naisia. Quinnkin oli "pahis", Luna tietysti, vanha Stephanie taisi olla hirveä nainen, en silloin katsonut tätä.
Ja kyllä uusikin Steffy esitetään minusta piinkovana naisena, ei herkkänä. Tosin tuntuu, että katsojat halutaan ärsyttää kadehtimaan häntä, koska hänellä on kaikkea: ura, ulkonäkö, lapsia ja kaiken huippuna komea ja epäitsekäs mies!
Eikä kukaan näistä uraohjuksista koskaan sure sitä, että ei ole aikaa tarpeeksi lapsille, vaikka varmaan jokainen uraäiti kohtaa sen ongelman. Ei, Steffy on täydellinen äitinäkin! 🙄
Jos et edes tunne koko hahmoa niin älä analysoi sitten tai etenkään edistä kasuaalisti misogyniaa! Vanha Stephanie ei todellakaan ollut hirveä nainen. Hän oli vahva, no bullshit henkinen voima, jonka yli ei kävelty. Hän tiesi paikkansa ja arvonsa. Toki ukkonsa Eric oli epäluotettava pettäjä lapanen, ja liian pitkään ripustautui häneen, mutta onneksi Stephanie pääsi ukosta lopulta eroon ja vapaus alkoi. Mutta juu, on naisviha jännä yhteiskunnan läpäisevä ilmiö, että jos on vahva, voimakas, mitään pelkäämätön naishahmo, joka sanoo takaisin, niin vielä 20 v poismenon jälkeen joku urpo tulee selittämään, että siinä oli vasta hirveä nainen.
Me tarvitaan selkesti paaaaaaaljon lisää tällaisia naishahmoja niin sarjoihin kuin oikeaan elämään!
Tässä analyysia vanhasta Stephaniesta:
Hieman vainoharhainen, taipuvainen ennakoimaan pahoja aikomuksia.
Hieman ylpeä, omahyväinen.
Hieman itsekäs/itsekeskeinen, "minä" laajennettuna kattamaan myös avioliittonsa ja poikansa. Sabotoi itsekkäästi ihmissuhteita (esim. Ridge ja Brooke).
Hieman armoton, käyttää "tarkoitus oikeuttaa keinot" -taktiikoita.
Stephanie manipuloinnillaan ja juonittelullaan aiheutti häiriöitä ja tuskaa väärin arvioimiensa ihmisten elämässä.
Jos tekee kaikkensa perheen eteen, mitä se edes on? Jaloa? Susinaaraskin rakastaa lapsiaan. Pitäisi rakastaa muidenkin lapsia, kaikkia lapsia - ja ihmisiä. Maailma olisi parempi paikka, jos ihmiset rakastaisivat muidenkin lapsia kuin omiaan.
Ajattelen Electraa, nuoren nuoren tytön maailmaa.
Näinköhän totuus pystisi kirkkaana mielessä, jos 3 siskoa ja yksi veli puhuu pahaa jatkuvasti mun miehestä. Liioiteltuja, keksittyjä juttuja.
Töissä päivästä toiseen kerrottaisiin ikäviä puheita miehestäni ja kehotettaisiin eroamaan.
Töissä olisi Pentti kuiskuttelemassa korvaan, mitä väärää mieheni on tehnyt. Samalla kehuisi, kuinka suloisen kaunis ja älykäs olen. Useita kertoja viikossa.
Yrittäisin siinä sanoa, mut mut kun minä niin rakastan, aina rakastanut, tekee aina saunapuutkin.
Kuinka mulle ķävisi, nuorena epävarmana naisena?
Ex neito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan hitto Dylanille soittelee? Vaikuttaa vähän uhkaavalta.
Tämä.
Antikliimaksi sekin juttu
Vierailija kirjoitti:
Sori. Muut ei päivystä tällä palstalla ja ole kommentoimassa heti jokaista viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Humoristista että Hope uhkailee lähteä Forresterilta, kuka sen huolisi töihin, eihän se osaa mitään.
Johan sille tarjottiin paikkaa Loganilta. Etkö sä seuraa sarjaa lainkaan?
Miksi kuvittelet että Hope ei osaa mitään? Hän on ollut yli 15 vuotta Forrestereilla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen Electraa, nuoren nuoren tytön maailmaa.
Näinköhän totuus pystisi kirkkaana mielessä, jos 3 siskoa ja yksi veli puhuu pahaa jatkuvasti mun miehestä. Liioiteltuja, keksittyjä juttuja.
Töissä päivästä toiseen kerrottaisiin ikäviä puheita miehestäni ja kehotettaisiin eroamaan.
Töissä olisi Pentti kuiskuttelemassa korvaan, mitä väärää mieheni on tehnyt. Samalla kehuisi, kuinka suloisen kaunis ja älykäs olen. Useita kertoja viikossa.
Yrittäisin siinä sanoa, mut mut kun minä niin rakastan, aina rakastanut, tekee aina saunapuutkin.
Kuinka mulle ķävisi, nuorena epävarmana naisena?
Ex neito
Mitkä siskot ja veli? Siis sun vai? Alkaako helle/alkoholi/lääkkeet pehmittää päätä vai mitä ihmettä tarkoitat?
Kiitos, kun sentään varoitat spoilerista vaikka minä tarkoitin vaan yhdesä ihmetellä asiaa.