Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5594)
Hope on ylivoimaisen ärsyttävä tyyppi. Muka niin siveä perheenäiti ja uraohjus joka vaan odottaa että pääsee vällyihin Thomaksen kanssa.
Liam alkaa olla kuten Taylor, eleilee yliampuvasti.
Totta kai kun Thomas alkaa olla "kunnossa", niin Hope rupeaa taas haikailemaan tämän luokse.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kun Thomas alkaa olla "kunnossa", niin Hope rupeaa taas haikailemaan tämän luokse.
Joo, Hope taitaakin kaivata sitä Thomasilta saamaansa palvontaa.
Minun mielestä ei Brooken ja Taylorin ystävyys oli ällöä. Niin teennäistä. Onneksi ei kestänyt kauan.
Minua on ärsyttänyt Taylorin käärmemäinen elehdintä. Voisiko vähän elehtiä vähemmän. Ja ihan tyhjänpäiväinen hahmo muutenkin.
Vähän liikaa nyt Hope -Thomas akselilla. Vois tapahtua jo jotain.
En ole katsonut vuoden 2001 jälkeen kaunareita. Vieläkö se Brokke itkee sen Ridgen perään.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut vuoden 2001 jälkeen kaunareita. Vieläkö se Brokke itkee sen Ridgen perään.
Ei itke just tällä hetkellä.
Alkaa kyllästyttää Thomas ja Hope suhteen vatvominen. Jotain uutta kaivataan!
Onpa Taylorilla kova vimma "naittaa" Brookea jollekin. Ensin Hollisille ja nyttemmin Deaconille. Itse ei tapaile yhtään miestä vaikka vapaa-aikaa ainakin tuntuu olevan. Onko suunnitelmana saada Brooke olemaan jonkun kanssa, että voi itse iskeä kiinni Ridgeen?
Vierailija kirjoitti:
Onpa Taylorilla kova vimma "naittaa" Brookea jollekin. Ensin Hollisille ja nyttemmin Deaconille. Itse ei tapaile yhtään miestä vaikka vapaa-aikaa ainakin tuntuu olevan. Onko suunnitelmana saada Brooke olemaan jonkun kanssa, että voi itse iskeä kiinni Ridgeen?
Deacon itsekkin jo epäili samaa eli onko Taylorilla oma lehmä ojassa?
Viimeisimmässä jaksossa kuusi eri ihmistä puivat Thomasin ja Hopen välejä. Taylorkin oli muka ollut Steffyn kanssa lounaalla mutta miksi ihmeessä hän ei mennyt sen jälkeen omalle työpaikalleen vaan painoi taas muotitaloon? On kyllä Liamilla ja Wyatillakin aikaa pureutua tähän samaan aiheeseen uudelleen ja uudelleen.
Jotenkin niin jonninjoutavaa että näitä Thomasin ja Hopen välejä puidaan niin pitkäjänteisesti.
Ihme kun ei saatu Steffyä ja Finniäkin vielä keskustelemaan päivän jaksoon Thomasista ja Hopesta. Tosin yhdessä jaksossa taitaa olla korkeintaan kolme eri tilannetta yhtä aikaa.
Jacqueline MacInnes Wood on saanut neljännen lapsensa. Uusinkin tulokas on poika.
Vierailija kirjoitti:
Jacqueline MacInnes Wood on saanut neljännen lapsensa. Uusinkin tulokas on poika.
Kyllä siinä on salaa toivottu tyttöä jo toisen lapsen kohdalla. Toki varmasti tulokas on silti rakas.
Tänään Liam vatkasi isänsä kanssa tätä Hopen ja Thomasin työntekoa. Taylor puolestaan kulkee päivät muotitalolla huoneesta toiseen keskustelemassa eri ihmisten kanssa.😂
Vierailija kirjoitti:
Tänään Liam vatkasi isänsä kanssa tätä Hopen ja Thomasin työntekoa. Taylor puolestaan kulkee päivät muotitalolla huoneesta toiseen keskustelemassa eri ihmisten kanssa.😂
Monessa työpaikassa pitäisi jo sanoa pahasti, kun joku ystävä/sukulainen tulisi jatkuvasti moikkaamaan töihin. Kumma ettei tämä maailmankuulu psykiatri sitä ymmärrä.
Olispa tuo Thomas oikeesti muuttunut hyväksi.