Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5981)
Mä olin yllättynyt, miten nopeasti Steffy sai kerrottua Hopelle Liamista. Ennen tuohon olisi mennyt useampi jakso.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin yllättynyt, miten nopeasti Steffy sai kerrottua Hopelle Liamista. Ennen tuohon olisi mennyt useampi jakso.
Steffi teki kyllä väärin kertoessaan. Petti Liamin luottamuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin teki. Parempi olisi ollut, että Steffy olisi taivutellut Liamia kertomaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti miettinyt miltä Annika Noellista tuntuu katsella kun Jacqueline koko ajan maha pystyssä. Ei varmaan helppoa lapsettomuudesta kärsivälle.
Mistä tiedät, että kärsii lapsettomuudesta? Jotkuthan ei vaan tee lapsia. Steffyn näyttelijä sitä vastoin nai ja synnyttää taukoamatta.
Annika Noelle on kärsinyt keskenmenoista yrittäessään saada lapsen.
-eri
Niidenhän piti pitää vartijoita, valvontakameroita ja ovia kiinni jo pelkästään Sheilan takia. Eipä se Sugariakaan estänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti miettinyt miltä Annika Noellista tuntuu katsella kun Jacqueline koko ajan maha pystyssä. Ei varmaan helppoa lapsettomuudesta kärsivälle.
Mistä tiedät, että kärsii lapsettomuudesta? Jotkuthan ei vaan tee lapsia. Steffyn näyttelijä sitä vastoin nai ja synnyttää taukoamatta.
Annika Noelle on kärsinyt keskenmenoista yrittäessään saada lapsen.
-eri
Vai niin. Toivottavasti vielä ehtisi saamaan lapsen. Annika kuitenkin lähentelee jo neljäkymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin teki. Parempi olisi ollut, että Steffy olisi taivutellut Liamia kertomaan itse.
Tai vihjannut Hopelle, että Liamilla on salaisuus joka sen täytyy ottaa selville.
Eihän tulisi jänniä juonikuvioita jos pahikset jäisi vaan oven taakse soittelemaan, vähän unohdettiin se että piti olla kovat turvatoimet :D
Ai Sheila ja Luna näkee Deaconilta salaa. Mulla oli mennyt ohi. Kunnes näin sen Lunan naaman kurkkimassa IL Giardinossa. Ikäänkuin Billin luona aikoinaan.
Aina se hyvät käytökset omaava Taylor pamahtaa Steffyn luo varoittamatta ja kyselee huvittuneena että häiritseekö. Ihmettelee miksei Liam kerro aivokasvaimesta lapsilleen. Mitäs Taylor itse teki kun luuli kuolevansa?
Brookea syytetään Ridgen ahdistelusta, mutta samaa harjoittaa Daphne Carterin kohdalla. Vikittelee ja jatkuvasti tenttaa Hopesta, vaikka Carter ei selvästi tahtoisi vastata.
Finn jakaa tiedon Liamin aivokasvaimesta Steffylle ja tämä juoruaa sen Hopelle. Sitten Steffy pohtii että tekikö tämä oikein. Ei Steffyllä ole hätää, kyllä kaikki aina ymmärtää häntä, teki hän mitä tahansa.
Haukotus. Onks tämä sarja aina ollut näin paikallaan olevaa hidasta samojen asioiden kertaamista? Minusta nyt ainakin tuntuu että viime aikoina ollee juonikuvioista pulaa. Tai siis, jos tarkkaan kattoo, niin joitakin suhdekuvioitahan jaksoissa aina pohjustellaan. Siellä täällä suhde on aina prosessissa!
Pitkän aikaa taas samat vaatteet päivästä toiseen. Steffyllä valkoinen bleiseri ja sen alla kummalliset pantterikuviolliset sormettomat hansikkaat ja toppi? En tykkää.
Liamilla ei oikeasti ole kasvainta. Eräs lääkäri valehteli jotta Bill maksaa sille. Mutta Liam meinaa kuolla koska Luna ampuu häntä. Luna muka kuolee muttei kuitenkaan koska Li pitää häntä elossa...
Siis oikeasti taas sama juoni? Että Li pitää salahoitolaa jossain ja muut luulee kuolleeksi. Nyt tarttis keksiä uusia! Nämä neitsyt ja viettelijä on nähty, kolme kertaa jo ollut joku sairas ja se pitänyt salata ja jos taas tuokin..
Vierailija kirjoitti:
Haukotus. Onks tämä sarja aina ollut näin paikallaan olevaa hidasta samojen asioiden kertaamista? Minusta nyt ainakin tuntuu että viime aikoina ollee juonikuvioista pulaa. Tai siis, jos tarkkaan kattoo, niin joitakin suhdekuvioitahan jaksoissa aina pohjustellaan. Siellä täällä suhde on aina prosessissa!
Pitkän aikaa taas samat vaatteet päivästä toiseen. Steffyllä valkoinen bleiseri ja sen alla kummalliset pantterikuviolliset sormettomat hansikkaat ja toppi? En tykkää.
En jaksa muistaa oliko tää sarja näin ärsyttävän hidas aikoinaan. Jotenkin tuntuu, ettei ollut, koska ihmiset puhui tästä kahvipöydissäkin. Nykyään menee aina niin, että kun viimein jotain tapahtuu niin sen jälkeen jämähdetään pitkäksi aikaa paikoilleen puimaan tapahtunutta.
Hope sanoo tukevansa Liamia, mutta ulvoo kuin tunturisusi. Liamin pitää tukea häntä!
Vierailija kirjoitti:
Hope sanoo tukevansa Liamia, mutta ulvoo kuin tunturisusi. Liamin pitää tukea häntä!
No ei kai se ole läheisillekään helppo paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se ole läheisillekään helppo paikka.
Tuon takia kaikki sairastuneet ei halua kertoa läheisilleen, kun eivät jaksa lohduttaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin yllättynyt, miten nopeasti Steffy sai kerrottua Hopelle Liamista. Ennen tuohon olisi mennyt useampi jakso
Oli pakko olla nopea, Liamilla ei ole kauaa elinaikaa :D
Amerikan jaksoihin Nick ilmestyi kesäkuun puolivälissä, joten Suomen telkussa hänet nähdään syyskuussa.