Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5999)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finn, joka on sarjan viattomimpia hahmoja, saa kaiken paskan niskaansa, ja sitten nuo, jotka ovat tehneet ties mitä, saavat kaiken anteeksi ja ovat niin hyveellisiä. Raivostuttavaa.
Minä en kutsu viattomaksi miestä, joka ryntää vaimonsa selän takana tunnustamaan isyytensä tappajalle.
Siis olisiko sinun mielestä asia pitänyt salata Lunalta, jolla on sikäli osuva nimi, että kasvot ovat täysikuun muotoiset.
Se on koiran nimi, sikäli niin karsea kun joka toiselle koiralle annettu se nimi. Luuleeko omistajat että se on jotenkin hieno nimi. Sitä se ei ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt se Luna sit vapautettiin kun Steffi soitti poliisit. Luonnollisesti kaikki Forresterit paikalla.
Jep. Tämä on ollut tiedossa jo jonkin aikaa, että Steffylle selviää Lunan todellinen olinpaikka ja,että Steffy yrittää saada Lunan takaisin vankilaan. Mutta ei onnistu siinä vaan Luna vapautuu kokonaan.
Niin on ja nyt se sitten tapahtui.
Finnillä kävi tuuri, kun Luna oli ilahtunut siitä että juuri Finn on hänen isänsä. Lunahan vetää kylmäksi, jos ei isähahmo ole mieluinen. Inhottavin hahmo pitkään aikaan. Kunpa Luna olisi hävinnyt sarjasta sen vankilaan menon myötä. R.J. sitä vastoin katosi jälkiä jättämättä.
Minkähän takia juuri naiset ovat tässä sarjassa ne pahimmat sarjamurhaajat?
Eipä toi Carterkaan mikään luotettava kumppani ole. Vastasi aikailematta Daphnen suudelmaan ja sanoi Hopelle, ettei ennen sitä ole tapahtunut yhtään mitään. Minun mielestäni päästi kyllä jo paljon aiemmin Daphnen hiplailemaan itseään ihan liikaa. Ei meillä ainakaan töissä likistäydytä tuolla tavoin työkaveriin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt se Luna sit vapautettiin kun Steffi soitti poliisit. Luonnollisesti kaikki Forresterit paikalla.
Jep. Tämä on ollut tiedossa jo jonkin aikaa, että Steffylle selviää Lunan todellinen olinpaikka ja,että Steffy yrittää saada Lunan takaisin vankilaan. Mutta ei onnistu siinä vaan Luna vapautuu kokonaan.
Miten ihmeessä kaksinkertainen murhaaja voidaan vapauttaa? Kaunareissa mikä tahansa on tietysti mahdollista, mutta itse en pysty katsomaan fiktiivistäkään sarjaa, jos juonenkäänteet menevät täysin päättömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä kaksinkertainen murhaaja voidaan vapauttaa? Kaunareissa mikä tahansa on tietysti mahdollista, mutta itse en pysty katsomaan fiktiivistäkään sarjaa, jos juonenkäänteet menevät täysin päättömiksi.
Sarjaa, kun katsoo niin pitää aina muistaa ettei oikeasti noin ole mahdollista käydä. Normaalisti Luna istuisi tiilenpäitä loppuikänsä jenkeissä. Siellä elinkautinen on todellakin elinkautinen.Toki sielläkin on mahdollista joutua vankilan sijasta mielisairaalaan.Luna tuntuu olevan latvasta laho, kun tappoi 2 henkilöä kun ei sattunut olemaan mieleinen isä ehdokas.Niin käsikirjoittajat olisi voineet vankilan sijasta käsikirjoittaa, että joutui mielisairaalaan tekojensa takia ja vapautui sieltä kotiarestiin häntä hoitavien silmien alle. Olisi ehkä ollut realistisempi juonikuvio tämä. Mitä mieltä olette tästä vaihtoehdosta ?
Kuvottavaa kun kaksi seinähullua alkaa nyt kiusaamaan nuorta perhettä. Luna toki näyttelee hullua hyvin, mutta en pidä moisesta loisesta lainkaan. Toki saadaan jännitystä aikaan, pensaissa ja ikkunoiden takanaa liikkuu puoli sukua sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja katsot silti???
Vierailija kirjoitti:
Eipä toi Carterkaan mikään luotettava kumppani ole. Vastasi aikailematta Daphnen suudelmaan ja sanoi Hopelle, ettei ennen sitä ole tapahtunut yhtään mitään. Minun mielestäni päästi kyllä jo paljon aiemmin Daphnen hiplailemaan itseään ihan liikaa. Ei meillä ainakaan töissä likistäydytä tuolla tavoin työkaveriin kiinni.
Likistellä. Äitini käytti aikanaan tuota sanaa. Välin oli mieleinen likistelijä välin ei... lapsena tuli sanasta mieleen nipistelijä :)
Doris - reissunainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likistellä. Äitini käytti aikanaan tuota sanaa. Välin oli mieleinen likistelijä välin ei... lapsena tuli sanasta mieleen nipistelijä :)
Ai äidilläsi oli useampi likistelijä aikoinaan? Varmasti lapsesta ikävää :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Kertoi kyllä nuoruudestaan, ennen avioliittoa ja lapsia :)
Nyt oli jo teennäisyys huipussaan, kun Taylor sanoi Ridgelle, että Thomas kyllä ripittäisi Finniä, jos vaan olisi täällä. Ai milläköhän meriiteillä se Thomas on ketään ripittämään?
On muuten rento työ tolla Taylorilla, kun on aikaa puida noita perheasioita päivät pitkät. Ensin Steffyn luona, sitten Ericin talossa. Steffylläkin näyttää olevan luppoaikaa ja Ridge vissiin odottelee työttömänä jotain tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finn, joka on sarjan viattomimpia hahmoja, saa kaiken paskan niskaansa, ja sitten nuo, jotka ovat tehneet ties mitä, saavat kaiken anteeksi ja ovat niin hyveellisiä. Raivostuttavaa.
Minä en kutsu viattomaksi miestä, joka ryntää vaimonsa selän takana tunnustamaan isyytensä tappajalle.
Siis olisiko sinun mielestä asia pitänyt salata Lunalta, jolla on sikäli osuva nimi, että kasvot ovat täysikuun muotoiset.
Lunatic se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Kertoi kyllä nuoruudestaan, ennen avioliittoa ja lapsia :)
Aina joku ehtii ilkeästi huomauttamaan. Entäs jos äitisi olisi ollut yksineläjä, jolla vaihtuvia miehiä, lohduttaisiko tuollainen kommentti hänen lastaan. Kummallista moralisointia ja toisen lyömistä. Hyi!
Lainaaminen ei onnistu, tämä systeemikin on rikki.
Naiset myyvät itseään avoimesti kehuskellen hratuloillaan, sitten käydään kiinni likistely ilmaisuun kuin hyeenat.
Likistely oli minun nuoruudessani yleistä, joskus tahatonta usein ihan tahallista emmenkä me vetäneet miehiä raastupaan. Rikkokset ovat jo vanhentuneita, en voi enää niillä rikastua ;)
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia juuri naiset ovat tässä sarjassa ne pahimmat sarjamurhaajat?
Miehet muotisuunnitelijoina ovat yleensä feminiinisiä tai homoja.
Sarjaan kaivattaisiin kyllä välillä miespahista! Ok nyt oli pakkomielteinen Remy ja Deacon oli aikanaan vähän rötöstelijä. Mutta ihan vaikka joku murhaaja joka voisi aloittaa Lunaticista.
Vierailija kirjoitti:
Sarjaan kaivattaisiin kyllä välillä miespahista! Ok nyt oli pakkomielteinen Remy ja Deacon oli aikanaan vähän rötöstelijä. Mutta ihan vaikka joku murhaaja joka voisi aloittaa Lunaticista.
Juonittelut ja niistä kiinni jääminen on kiinnostavampaa. Väkivalta ei innosta yhtään.
Ihan sama mulle.