Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6005)

Vierailija
4181/6005 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mikä käännöskukkanen tämän päivän jaksossa! Li kuvailee Poppya sanoilla "scheming little sister" ja tekstitys kuuluu "laiheliini pikkusiskoni". :D

Vierailija
4182/6005 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä että oikeastiko Bill haluaa tuollaista elämää että saa stressata kuka tulee kylään ja sitten ärsyttää kun yhden naama kurkkii sieltä ovenpielestä joka kerta! Ei saisi edes rauhassa keskustella omien lastensa ym. kanssa ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/6005 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ymmärrä että oikeastiko Bill haluaa tuollaista elämää että saa stressata kuka tulee kylään ja sitten ärsyttää kun yhden naama kurkkii sieltä ovenpielestä joka kerta! Ei saisi edes rauhassa keskustella omien lastensa ym. kanssa ikinä.

Niin, haluaako Bill mielummin käydä Lunan kanssa päivittäin tuota samaa keskustelua uudelleen ja uudelleen? Nyt jo sanoi, että vartijat pysäyttää Liamin portille, jos meinaa tulla kylään ilmoittamatta. Noinko Bill aikoo viettää elämäänsä Lunan vankeusajan loppuun? Naukkailee viskiä ja kuuntelee Lunan isyysvatkausta?

Vierailija
4184/6005 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas jakso. Hopelta ja Carterilta puuttui vaan musiikki muuten ne vois vetää töissä hitaita kaiket päivät ja puhua siitä allekirjoituksesta toisilleen.

Tulihan sitten Daphne jonka tuoksu lumosi molemmat. Se parfyymi tuntuu voivan aiheuttavan lähes hypnoosin, kun sille altistuu😂

Vierailija
4185/6005 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi jakso päättyi kun katsottiin dramaattisesti isyystestiä.

Vierailija
4186/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän jaksoissa Hope keskeyttää Thomasin ja mikä se nyt oli häät.

Vierailija
4187/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä itke Ritke Vorresteri, sun leukasi on kuin puuliiteri."

Vierailija
4188/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän näyttelijät itse ajattelee tästä sarjasta? Mua ärsyttäis olla näin vajaaälyisessä ohjelmassa mukana, olkoonkin että siitä saisi rahaa.

Ainakin pitää olla pitkä pinna, jotta jaksaa toistuvia juonikuvioita ja jankkausta. Toisaalta onhan niitä teatterinäyttelijöitäkin, jotka vuosikausia esittävät samaa näytelmää (esim. monologia).  

Jep, ja samat asiat toistetaan hieman eri sanoilla. Jakso päättyy johonkin kohtaukseen, josta seuraava jakso alkaa, mutta hieman eri sanoin. Tulisi itsellä tyhmä olo myös siitä, kun vastanäyttelijä sanoisi jotain ja itse tuijottelisin vaan enkä sanoisi mitään, ja se jatkuu seuraavassa jaksossa.

Vierailija
4189/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ärystti toi Taylor, kun hänen ei mukamas tarvitse selitellä Brookelle mitään ja Brooke voi uskoa mitä haluaa.

Tekee itse täsmälleen juuri niin, kuten on  Brookea haukkunut kaikki menneet vuodet. Brooke nyt kuuntelee aina sydämensä ääntä, mutta Taylor on olevinaan niin hyveellinen ja synnitön. Kännissä ajoi Darlan kuoliaaksi ja myöhemmin ampui Billiä, siinäpä sitä hyvyyttä. Brooke on enkeli kun tuohon kieroilijaan verrataan.

Ridgekin tolkuttaa kuinka Tayloriin voi aina luottaa. Minusta on tasapainottomampi kuin kukaan muu. No, Luna ja Poppy tietty pahimmat.

No mutta Taylorhan aina odottaa, milloin Ridge suuttuu Brookelle, joten Ridge voi aina luottaa siihen, että Taylor odottaa häntä kuin koiranpentu. 😂

Vierailija
4190/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, haluaako Bill mielummin käydä Lunan kanssa päivittäin tuota samaa keskustelua uudelleen ja uudelleen? Nyt jo sanoi, että vartijat pysäyttää Liamin portille, jos meinaa tulla kylään ilmoittamatta. Noinko Bill aikoo viettää elämäänsä Lunan vankeusajan loppuun? Naukkailee viskiä ja kuuntelee Lunan isyysvatkausta?

Ja ihmettelen myös eikö Billiä pelota, että Luna päästää hänetkin päiviltä. On kuitenkin murhannut jo 2 miestä...

Vierailija
4191/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mikä käännöskukkanen tämän päivän jaksossa! Li kuvailee Poppya sanoilla "scheming little sister" ja tekstitys kuuluu "laiheliini pikkusiskoni". :D

Mä ihmettelin sitä lausetta: valehteleva ex-mieheni ja laiheliini pikkusiskoni. Ajattelin siis, että joo Jack on valehdellut mutta miksi haukkuu sisarensa kokoa tuossa vielä lisäksi? Hyvä, kun laitoit ton "scheming" sanan tohon niin tuli jotain tolkkua tuon Lin juttuihin :)

Vierailija
4192/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän jo tiedetään että Nick palaa takaisin sarjaan. Mutta mitä ihmettä tapahtui Taylorin ja Nickin lapselle?? Muistatteko kun heillä oli lapsettomuushoidot ja myöhemmin kävikin ilmi että kyseessä oli Brookelta saatu munasolu jolloin Taylor romahti ja alkoi juomaan. 

Vierailija
4193/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän näyttelijät itse ajattelee tästä sarjasta? Mua ärsyttäis olla näin vajaaälyisessä ohjelmassa mukana, olkoonkin että siitä saisi rahaa.

Ainakin pitää olla pitkä pinna, jotta jaksaa toistuvia juonikuvioita ja jankkausta. Toisaalta onhan niitä teatterinäyttelijöitäkin, jotka vuosikausia esittävät samaa näytelmää (esim. monologia).  

Jep, ja samat asiat toistetaan hieman eri sanoilla. Jakso päättyy johonkin kohtaukseen, josta seuraava jakso alkaa, mutta hieman eri sanoin. Tulisi itsellä tyhmä olo myös siitä, kun vastanäyttelijä sanoisi jotain ja itse tuijottelisin vaan enkä sanoisi mitään, ja se jatkuu seuraavassa jaksossa.

Käsikirjoittajat pääsee tavallaan helpolla, kun samoja reploja pyöritellään aina uudestaan.

Toinen ärsyttävä kaunarit-piirre on tuo tuijottelu. Olisi hauska elävässä elämässä kokeilla sitä: olla sanomatta pitkään aikaan mitään sille, joka juuri puhui itselle, ja kenties kallistaa päätä hieman Ridge-tyyliin. Kauankohan menisi ennen kuin läheiset alkaisi ihmetellä ja raivota? :)

Vierailija
4194/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniiden ja rohkeiden ongelmat ovat ihan omaa luokkaansa verrattuna muihin saippuasarjoihin, joita katsoo mielellään eikä niissä olevat ärsyttävät asiat ole samalla tasolla. Kyllähän se jostain kertoo että tämän sarjan kohdalla herää niin paljon negatiivisia tunteita. Musta tekijöiden pitäisi oikeasti pysähtyä ja miettiä mitä tekevät. Katsojille tätä kuitenkin tehdään ja heillä on oikeus reagoida näkemäänsä. Ei mitä tahansa voida vaan tehdä ja laittaa sitä sen piikkiin että ei pidä ottaa niin vakavasti. Hidas tempo, samat juonikuviot, älyttömät käänteet, ihmeellinen logiikka, hahmojen kieroutunut oikeudemukaisuus sekä asioiden unohtuminen ja outo muuttuminen eivät ole sellaisia asioita jotka tarjoaisivat viihdettä. Kyllä monet ovat sarjan hylänneet näistä syistä, mutta osalla on vielä muistissa millainen sarja ennen oli.

Niin, ei näihin oikein voi ihminen samaistua näihin hahmoihin, niin kuin vakavasti tehdyissä draamasarjoissa. Itse katson tätä pysyäkseni kärryillä siitä, miten alas USA on vajoamassa. Esim. Forresterien yrityksessä työssä olevien naisten vesirajaminihameet kertoo hyvin siitä naista alentavasta ja rajoittavasta asenteesta, jolla Kaunarit toimii: naisen nuoruus ja seksikkyys tulee ekana, sitten yritysjohtamisen taidot ja looginen ajattelu ehkä. Naisista tehdään pikkutyttöjä.

Vierailija
4195/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä Taylorin ( Brooken ) ja Nickin lapselle tapahtui? 

Vierailija
4196/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoittajat pääsee tavallaan helpolla, kun samoja reploja pyöritellään aina uudestaan.

Toinen ärsyttävä kaunarit-piirre on tuo tuijottelu. Olisi hauska elävässä elämässä kokeilla sitä: olla sanomatta pitkään aikaan mitään sille, joka juuri puhui itselle, ja kenties kallistaa päätä hieman Ridge-tyyliin. Kauankohan menisi ennen kuin läheiset alkaisi ihmetellä ja raivota? :)

Kannustan sinua testamaan tätä! Ja kaikkia muitakin ketjua lukevia!

Vierailija
4197/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän jo tiedetään että Nick palaa takaisin sarjaan. Mutta mitä ihmettä tapahtui Taylorin ja Nickin lapselle?? Muistatteko kun heillä oli lapsettomuushoidot ja myöhemmin kävikin ilmi että kyseessä oli Brookelta saatu munasolu jolloin Taylor romahti ja alkoi juomaan. 

Helpolla googlettamisella:

Taylor and Jack could never bond the way a mother and child should, and after Taylor begins heavily drinking, the two split up and Brooke was given custody of Jack. With Jack being Brooke's biological child, Nick confessed to Taylor that he was still in love with Brooke, triggering a nasty court fight that ended with Nick obtaining sole custody of the boy. Nick and Brooke were on the verge of reuniting until she decided to stay with Ridge; soon Nick found his way back to Bridget.

Hyvin on Brooke unohtanut oman biologisen lapsensa. Melkein veikkaan, ettei Jackia tulla mainitsemaan jatkossa. 

Vierailija
4198/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoittajat pääsee tavallaan helpolla, kun samoja reploj

Mua rupes naurattaa toi ajatus tosta hiljaa takaisin tuijottelusta😂Joku omainen kydyis, että mikä hitto sua vaivaa? Onko sulla mennyt kuulo vai onko sulla menossa joku aivohalvaus?

Vierailija
4199/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvetaan hei kaikki tuijottamaan jos joku puhuu meille. Kallistetaan hiukan päätä ja lasketaan hyvin hitaasti kymmeneen ennen kuin reagoidaan.

Vierailija
4200/6005 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruvetaan hei kaikki tuijottamaan jos joku puhuu meille. Kallistetaan hiukan päätä ja lasketaan hyvin hitaasti kymmeneen ennen kuin reagoidaan.

Tätä ei enää tehdä niin paljoa, mutta käännetään myös välillä katse kohti kuvitteellista kameraa mahdollisimman teatraalisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi