Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6487)
Vierailija kirjoitti:
Onko Jack ainoa mies heidän lähipiiristä kenen kanssa Poppy ei ole ollut silleen? Sen lisäksi jos Finnillä onkin kaksoisveli joka onkin oikeasti Lunan isä niin miten Finn voi tunnustaa Steffylle olevansa Lunan isä?? Vai onko Poppy ollut pedissä molempien veljesten kanssa samoihin aikoihin eikä vaan tiennyt että toinen olikin toinen? Tämä alkaa mennä niin omituiseksi että kirjoittajien pitäisi miettiä vähän paremmin.
Kyllä menee todella omituiseksi, kun ajattelee sarjan henkilöiden ikiä! Luna on nyt n. 20-vuotias, ja pari kolme sarjan vuotta sitten Finnin sanottiin olevan 30-vuotias. Eli Lunan syntyessä Finn on ollut vasta 10-13-vuotias! No, kai se on lääketieteellisesti mahdollista, että tuonkin ikäinen jo voisi tulla isäksi, mutta kyllä tuntuu ihan hullulta, että Poppy, joka itse oli raskaaksi tullessaan n. 20-vuotias, olisi peuhannut esiteini-ikäisen poikasen kanssa! Ei mitään järkeä!
..ja miten Sheila on vahingossa pullauttanut kaksoset, ei muka tiennyt että vauvoja olikin kaksi? Tai jos tiesi niin miksi salasi asian? Osa näistä jutuista voi olla vaan juorujakin jos jotain jenkkisivuja lukee mutta tähän asti kaikki on kyllä tapahtunut mitä esim facebookin fanisivuilla on spoilattu.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Facebookin fanisivulta jotain tosi vanhaa videota missä Stephanie saa tietää Taylorin olevan elossa. Hän meni ilmeisesti Ridgen asunnolle. Ridgen asunto oli vaan sama kuin Billin nykyinen. Ovi vasemmalla ja se sama eteisnurkkaus mihin Steffy oli unohtanut puhelimensa lähtiessään Lunan perään ja sitten takka siellä oikealla missä Billilläkin. Ei ole edes yritetty muuttaa lavasteita.
Niin, Bill osti talon Taylorilta....
Li sanoi ensin, että vihasi Poppya siksi, koska tämä pilasi hänen maineensa vehtaimella hänen naimisissa olevan mieskollegansa kanssa. Nyt syy onkin se että Li epäili Jackilla ja Poppylla olevan jotain. Ei pysy käsikirjoittajatkaan enää perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jack ainoa mies heidän lähipiiristä kenen kanssa Poppy ei ole ollut silleen? Sen lisäksi jos Finnillä onkin kaksoisveli joka onkin oikeasti Lunan isä niin miten Finn voi tunnustaa Steffylle olevansa Lunan isä?? Vai onko Poppy ollut pedissä molempien veljesten kanssa samoihin aikoihin eikä vaan tiennyt että toinen olikin toinen? Tämä alkaa mennä niin omituiseksi että kirjoittajien pitäisi miettiä vähän paremmin.
Kyllä menee todella omituiseksi, kun ajattelee sarjan henkilöiden ikiä! Luna on nyt n. 20-vuotias, ja pari kolme sarjan vuotta sitten Finnin sanottiin olevan 30-vuotias. Eli Lunan syntyessä Finn on ollut vasta 10-13-vuotias! No, kai se on lääketieteellisesti mahdollista, että tuonkin ikäinen jo voisi tulla isäksi, mutta kyllä tuntuu ihan hullulta, että Poppy, joka itse oli raskaaksi tullessaan n. 20-vuotias, olisi peuhannut esiteini-ikäisen po
Mä muistelen, että Finn sanoi nähneensä Lunan viimeksi silloin, kun oli yliopistossa.
"Liin ja Finnin tietämättä Sheila luopui Finnista vastasyntyneenä, ja Jack järjesti oman biologisen poikansa salaisen adoption turvatakseen suhteensa salaisuuden. Sheila yritti useaan otteeseen saada kontaktia Finniin, mutta suurin osa näistä yrityksistä osoittautui epäonnistuneeksi tai hajanaiseksi Steffyn paheksunnan ja Finnin vastahakoisuuden vuoksi."
Nyt sitten mukamas on olemassa joku kaksonen! Ja lisäksi oli joku huhu, että Lauren Fenmore on Finnin oikea äiti. Niin kun mitä helvettiä! 😂
Finnin näyttelijä on 39-vuotias, ja Finnin itsenkin pitäisi olla kyllä 40-vuotias. Silloin hän olisi ollut noin 20-vuotias kun Luna sai alkunsa. Mutta jos Finn totesi nähneensä Lunan viimeksi kun oli yliopistossa, niin Lunan täytyi olla todella pieni. Mutta ihan kuin Luna olisi antanut olettaa, että hän muistaa Finnin ja että heillä on ollut hyvä suhde. Tää sarja kaatuu mahdottomuuteensa.
Ehkä Finn on niin kuin Ridge ja Taylor. Nuorenee mitä vanhemmaksi tulee.
Tää sarja on tahatonta komiikkaa.
Ärsyttää kun se Brooken alkuperäinen motiivi auttaa Ridgeä saamaan yhtiö takaisin on aivan haudattu. Taylor syyttää Brookea petoksesta ja Brooke sanoo: "I know, I am sorry!" Mitä hemmettiä??
Ridge on aika pönäkkä mies nykyään, en lähtisi kyllä hänen kanssaan..
Mistä Poppy onnistui sen Finnin kaksosen repäisemään? Esittikö se kaksonen olevansa Finn? Mutta miksi Finn sitten toteaa olevansa isä?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun se Brooken alkuperäinen motiivi auttaa Ridgeä saamaan yhtiö takaisin on aivan haudattu. Taylor syyttää Brookea petoksesta ja Brooke sanoo: "I know, I am sorry!" Mitä hemmettiä??
Ridge on aika pönäkkä mies nykyään, en lähtisi kyllä hänen kanssaan..
Siis jep, Zendekin on sitä mieltä että juu, Brooke petti meidät.
Mitäköhän näyttelijät itse ajattelee tästä sarjasta? Mua ärsyttäis olla näin vajaaälyisessä ohjelmassa mukana, olkoonkin että siitä saisi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Li sanoi ensin, että vihasi Poppya siksi, koska tämä pilasi hänen maineensa vehtaimella hänen naimisissa olevan mieskollegansa kanssa. Nyt syy onkin se että Li epäili Jackilla ja Poppylla olevan jotain. Ei pysy käsikirjoittajatkaan enää perässä.
Mulle toi menee läpi kyllä. Ei Li ehkä kehdannut sanoa, kenen kollegansa kanssa Poppy vehtaili. Tuo selittäisi myös vihan Poppya kohtaan paremmin kuin vain joku random kollegan kanssa sekstailu.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän näyttelijät itse ajattelee tästä sarjasta? Mua ärsyttäis olla näin vajaaälyisessä ohjelmassa mukana, olkoonkin että siitä saisi rahaa.
Ainakin pitää olla pitkä pinna, jotta jaksaa toistuvia juonikuvioita ja jankkausta. Toisaalta onhan niitä teatterinäyttelijöitäkin, jotka vuosikausia esittävät samaa näytelmää (esim. monologia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle toi menee läpi kyllä. Ei Li ehkä kehdannut sanoa, kenen kollegansa kanssa Poppy vehtaili. Tuo selittäisi myös vihan Poppya kohtaan paremmin kuin vain joku random kollegan kanssa sekstailu.
Poppyhan pyysi anteeksi Liltä sitä että oli sen lääkärimiehen kanssa, eli se kyllä tapahtui oikeasti. Li sanoi että se vaikutti hänen maineeseensa negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Finnistä on "suloista" miten Steffy jaksaa aina vaan parittaa vanhempiaan yhteen ja uskoa heidän onneensa. Mä käyttäisin pikemminkin sanoja "sairasta" ja "pakkomielteistä".
Taylor: Steffy, mä en halua enkä tarvitse nyt mitään miestä, enkä ole isäsi perässä. Kunnioitamme toisiamme, en enää halua mitään peliä, isäsi on nyt Brooken kanssa, ja se meidän pitää hyväksyä. Ja kappas, jopas on sekunnissa jalat levällään, kun kutsu taas kuuluu. Ja Brookelle melkein vannoi, ettei sekaannu heidän suhteeseen.
Steffi: Mamma rakas, en minä enää teitä yhteen ole saattamassa, olen jo luovuttanut, ja hupsista, kun heti kyylää ja vahtii, kyselee ja parittaa minkä kerkiää. Aviomies kuuntelee samaa mantraa illat pitkät. Onneksi sohvan jouset sentään vielä narisevat joskus.
Ei kauaa Taylor Ridgeä kiinnosta. Se on jotenkin arkinen ja harmaa. Pää kenossa toljottaa. Ei riitä kauniit ruskeat silmät. Tylsä.
Kostaa vaan Brookelle vihoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Facebookin fanisivulta jotain tosi vanhaa videota missä Stephanie saa tietää Taylorin olevan elossa. Hän meni ilmeisesti Ridgen asunnolle. Ridgen asunto oli vaan sama kuin Billin nykyinen. Ovi vasemmalla ja se sama eteisnurkkaus mihin Steffy oli unohtanut puhelimensa lähtiessään Lunan perään ja sitten takka siellä oikealla missä Billilläkin. Ei ole edes yritetty muuttaa lavasteita.
Kyseessä on sama talo. Bill ja Taylor vaihtoivat koteja keskenään - Taylor sai rantatalon ja Bill tämän Bel Airin kartanon, jonka Ridge aikoinaan osti perheelleen Taylorin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on sama talo. Bill ja Taylor vaihtoivat koteja keskenään - Taylor sai rantatalon ja Bill tämän Bel Airin kartanon, jonka Ridge aikoinaan osti perheelleen Taylorin kanssa.
No se selittää, kiitos en muistanut tuota!.
Melkoinen lääkäritäti tämä Li, tökkii ihmisiä neuloilla ja vie verta luvatta ja tekee luvattomia testejä. Ei kai petetyn naisen raivokaan oikeuta rikkomaan lakeja. Mutta särähti jo hyvin korvaan tuo kun sanoi Poppylle että "olitte Finnin kanssa kahdestaan kaikki illat".
Joo, Li selvittää työpaikallaan parikymppisen siskontytön isää. Steffy kutsuu miehensä iltapäivällä kotiin harrastamaan seksiä mutta se aika käytetäänkin puhuessa Steffyn työasioista ja kummankin vanhemmista. Todella kiihkeää. Eikö noita juttuja olisi voinut jättää tuonnemmaksi? Eipä tietenkään, kun Kaunareista on kyse🙄