Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6005)

Vierailija
4161/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako se Steffyn näyttelijä nyt sitten vihdoin sen tytön? 

Vierailija
4162/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän näyttelijät itse ajattelee tästä sarjasta? Mua ärsyttäis olla näin vajaaälyisessä ohjelmassa mukana, olkoonkin että siitä saisi rahaa.

No eihän tää mikään dokumenttisarja ole. Viihdettä vain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4163/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän näyttelijät itse ajattelee tästä sarjasta? Mua ärsyttäis olla näin vajaaälyisessä ohjelmassa mukana, olkoonkin että siitä saisi rahaa.

No joo mutta voisihan näyttelijätkin toivoa jotain loogisuutta ja järjen käyttöä tohon kässäriin vai ovatko oikeasti itsekkin vähän tyhmiä?

eri

Vierailija
4164/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten Bill ei voi komentaa Lunaa pysymään omassa huoneessaan? Alkaa oikeasti nyppiä kun se jatkuvasti kuikuilee murjotun naamansa kanssa oviaukossa, kun Billillä käy vieraita vuoron perään kyselemässä, onko kaikki hyvin.

Vierailija
4165/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihteelläkin on standardit. Tämä ei sarja ei viihdytä yhtään, vaan aiheuttaa turhautumista.

Vierailija
4166/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tapahtunut Taylorin ja Ridgen paluu yhdessä yössä. Se tapahtui silmänräpäyksessä.

Vierailija
4167/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steffy aiemmin: "Sheilasta ei enää puhuta koskaan, hänet unohdetaan! Finn, sinunkin on parempi vain katsoa eteenpäin."

Steffy nyt: "Totta kai voimme puhua Sheilasta, hän on osa sinun historiaasi Finn. On tärkeää että käsittelemme sitä."

Vierailija
4168/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maagisesti kaikki pohtii samoja aiheita. Bill aloittaa "Tom Starr on isäsi" jankkauksen ja Steffy keksi kysyä että "hei rakkaani olikos isälläsi muitakin naisia kuin Sheila?" Liam myös draamaailee niin yliampuvasti.

Vierailija
4169/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten Bill ei voi komentaa Lunaa pysymään omassa huoneessaan? Alkaa oikeasti nyppiä kun se jatkuvasti kuikuilee murjotun naamansa kanssa oviaukossa, kun Billillä käy vieraita vuoron perään kyselemässä, onko kaikki hyvin.

Ja mikä tossa on suunnitelma? Aikooko Bill kusettaa vuosikausia ystäviään ja sukulaisiaan ja Luna samalla aina kurkkii jostain ja kuuntelee keskusteluja...miksi ihmeessä Bill lähtisi sitoutumaan tuollaiseen asetelmaan/elämään?

Vierailija
4170/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä tossa on suunnitelma? Aikooko Bill kusettaa vuosikausia ystäviään ja sukulaisiaan ja Luna samalla aina kurkkii jostain ja kuuntelee keskusteluja...miksi ihmeessä Bill lähtisi sitoutumaan tuollaiseen asetelmaan/elämään?

Ja eikö Poppy aio koskaan käydä tytärtään vankilassa katsomassa? Jos nyt Luna edes on hänen oikea tyttärensä... :)

Vierailija
4171/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Bill sanoi että on hoitanut tilanteen jos Poppy aikoo vankilaan mennä. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.

Vierailija
4172/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihteelläkin on standardit. Tämä ei sarja ei viihdytä yhtään, vaan aiheuttaa turhautumista.

Ei sitä tarvitse katsoa, saati tänne tulla vinkumaan.

Vierailija
4173/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse katsoa, saati tänne tulla vinkumaan.

Sinun mielestäsi kritiikkiä ei saa esittää mitään kohtaan, vaan se on automaattisesti vinkumista? Moni katsoo sarjaa vanhasta tottumuksesta, toivoen että taso lähtisi taas nousuun. Tuskin sinäkään kaikkea mahdollista sulatat.

Vierailija
4174/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää ketju ole sitä varten, että voi ihmetellä ja spekuloida myös sarjan outoja käänteitä? Eihän kaikki ole aina positiivista. 

Vierailija
4175/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni seuraa sarjaa myös haluten nähdä, mitä älyttömyyksiä seuraavaksi keksitään. Eikä Kaunarit ole ainoa tällainen sarja, melkein kaikkia ohjelmia kritisoidaan jostakin päivittäin.

Vierailija
4176/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois aika tylsä ja väritön keskustelu, jos sais puhua vain hyvistä puolista tai olla neutraali. Sarja herättää tunteita suuntaan jos toiseen.

Vierailija
4177/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden ja rohkeiden ongelmat ovat ihan omaa luokkaansa verrattuna muihin saippuasarjoihin, joita katsoo mielellään eikä niissä olevat ärsyttävät asiat ole samalla tasolla. Kyllähän se jostain kertoo että tämän sarjan kohdalla herää niin paljon negatiivisia tunteita. Musta tekijöiden pitäisi oikeasti pysähtyä ja miettiä mitä tekevät. Katsojille tätä kuitenkin tehdään ja heillä on oikeus reagoida näkemäänsä. Ei mitä tahansa voida vaan tehdä ja laittaa sitä sen piikkiin että ei pidä ottaa niin vakavasti. Hidas tempo, samat juonikuviot, älyttömät käänteet, ihmeellinen logiikka, hahmojen kieroutunut oikeudemukaisuus sekä asioiden unohtuminen ja outo muuttuminen eivät ole sellaisia asioita jotka tarjoaisivat viihdettä. Kyllä monet ovat sarjan hylänneet näistä syistä, mutta osalla on vielä muistissa millainen sarja ennen oli.

Vierailija
4178/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toisaalta nämä sarjan älyttömyydet naurettavuuden kannalta tietyltä tavalta viihdyttäviä. Esimerkiksi tälle Lunan käsittämättömälle isyyskuviolle on tullut repeiltyä kun se muuttuu aina vaan mahdottomammaksi. :D Hahmojen tekojen ja käytösten kritsointi ei muuten kaikkien kohdalla tarkoita välttämättä sitä, että inhoaisi itse sarjaa, vaikka kyllähän se aika paljon siihen vaikuttaa. Onhan sarjassa vielä ihan hyviäkin juttuja.

Vierailija
4179/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steffy keksi kysyä että "hei rakkaani olikos isälläsi muitakin naisia kuin Sheila?" 

"Steffy-rakkaani, en tiedä, mutta arvaas mitä, minä olin [oletetun] tätini kanssa." 

.

Aika hölmöä oli, että Poppy Li:n syytöksistä pöyristyneenä tokaisee, ettei hän ikinä olisi voinut pettää siskoaan Jackin kanssa. Ilmeisesti siskon pojan kanssa oleminen ei ole yhtä raskauttavaa. 

Vierailija
4180/6005 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finn oli neitsyt kun Poppyn kans oli, oisko siis ollut joku 16? Eikun, sanosko Poppy heidän olleen aikuisia eikä ollut oikea täti niin haksahtivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä