Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6014)
Lunan huulitäytteet on kamalat, ei jaksaisi katsoa hahmoa.
Höh, miksi mun mietteet Electran ja Remyn tilanteesta poistettiin? 😒
Mitä lie Luna taas suunnittelee. Hyvä vaan , kun Brooke läpsäytti Rigeä naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Iskeeköhän Luna kyntensä Williin, sankariin?
Sais lähteä mankumasta koko sarjasta. Kylmäverinen pyrkyri. Ei kiinnosta yhtään sen ainainen lapsuudesta valitus. Ei se rikkinäinen lapsuus hyvä asia ole mutta ei myöskään vapaalippu tehdä mitä vaan pahuuksia myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten he kuvat oli vessassa kun juurihan ne oli sen tietokoneen vieressä.
Leikitään, että sillä oli kaksi Electra-pyhättöä:)
Miten muuten Electra sinne Remyn vessaan päätyi? Mulla meni jotenkin ohi. Kait siellä ravintolassa erillinen vessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten he kuvat oli vessassa kun juurihan ne oli sen tietokoneen vieressä.
Miten muuten Electra sinne Remyn vessaan päätyi? Mulla meni jotenkin ohi. Kait siellä ravintolassa erillinen vessa on?
Deagon sanoi, et siellon huoltotöitä ! Yks vessa siis? Electra halus ehostaa itkun jäljet pois, ja niin vaan sai avaimen Remyn kämppään ?!
Tosiaan Electra tuli vain kiihdyttäneeksi Remyn huonoa oloa puheillaan. Olisi voinut esittää myötätuntoista ja siten päästä tilanteesta pois hakemaan apua. Mutta oli niin poissa tolaltaan ettei ajatellut järkevästi.
Ja totta kai alastonkuvien väärennös selviää samaan aikaan. Näin käy aina kun se on juonellisesti sopivaa. Nyt Will on huolissaan ja urhoollisesti pelastaa Electran. Sama kuin Finn aiemmin ratkaisi Steffyn katoamisen mysteerin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deagon sanoi, et siellon huoltotöitä ! Yks vessa siis? Electra halus ehostaa itkun jäljet pois, ja niin vaan sai avaimen Remyn kämppään ?!
Okei, kiitos. Noi huoltotyöt meni multa ohi. Onkohan Remyn kämpän avaimet ollut kierrossa kaikille asiakkaille kyseisinä huoltotyöpäivinä?🤭Noh, ei Kaunareissa kannata mennä liikaa yksityiskohtiin.
Montakohan tollasta samanlaista kämppää Deacon tuolta omistaa? Ja itse asuu aika ahtaasti vaikka ravintolalla taitaa mennä tosi hyvin. Sehän on aina täynnä ja jokaisen hahmon suosikkiravintola sekä ainut paikka josta haetaan take awayta.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan tollasta samanlaista kämppää Deacon tuolta omistaa? Ja itse asuu aika ahtaasti vaikka ravintolalla taitaa mennä tosi hyvin. Sehän on aina täynnä ja jokaisen hahmon suosikkiravintola sekä ainut paikka josta haetaan take awayta.
Juu, aika samanlaiselta näytti Remyn ja Deaconin asunnot. Ovat ilmeisesti työpaikan läheisyydessä ja siksi käytännöllisiä. Mistään luksuksesta ei kyllä tämän ravintoloitsijan kohdalla voida puhua. Asusteliko se Tom Starr tuolla myös? Joku sellainen mielikuva on.
Pitihän sitä vähän Remynkin kohdalla näyttää että miten hyvässä kunnossa on.
Vierailija kirjoitti:
Kenen piti näyttää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen piti näyttää??
Kameran. Poju riisui paitansa, kun meni pesemään k a s v o j a a n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen piti näyttää??
Ehkä paita oli hikinen ja likainen siitä grillin hinkkaamisesta mutta tilaisuus esitellä miespintaa :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä lie Luna taas suunnittelee. Hyvä vaan , kun Brooke läpsäytti Rigeä naamaan.
Sai ukko kerrankin köniinsä! Brookekaan kaikkea siedä.
Oon miettinyt kehtaanko sanoa tätä, mutta tuo Remy edustaa ulkonäöllisesti omaa miesmakua enemmän kuin Will. Sellaiset täydelliset kiiltokuvapojat ei ikinä oo ollut mun makuun mutta Remyn kaltaiset sitten taas. Hahmona Remy on tietysti ihan karsee ja Will on hyvä tyyppi. Aika usein pidän pahisten näyttelijöistä enemmän kuin sankarien. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, aika samanlaiselta näytti Remyn ja Deaconin asunnot. Ovat ilmeisesti työpaikan läheisyydessä ja siksi käytännöllisiä. Mistään luksuksesta ei kyllä tämän ravintoloitsijan kohdalla voida puhua. Asusteliko se Tom Starr tuolla myös? Joku sellainen mielikuva on.
Samassa kämpässähän siinä kuvattiin. Vähän järjestystä muutettu.
Vierailija kirjoitti:
Höh, miksi mun mietteet Electran ja Remyn tilanteesta poistettiin? 😒
Jospa jotenkin "jännästi" kirjoittelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen piti näyttää??
Pitää vaan saada Electra raivattua tieltä ensin.