Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6015)

Vierailija
3681/6015 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisiko oikeassa elämässä tuo Luna-kuvio, en usko.

Saako edes pantaa jalkaan?

Täh 😲 pääseekö se lomille jo.

JUONIPALJASTUS!

Bill hommaa Lunan pois vankilasta. Lunalle tulee jalkapanta. Luna lusii rangaistustaan Billin talossa, eikä saa poistua tontilta. Kukaan ei saa nähdä Lunaa.

Oon muuten satavarma, että ne kaikki ruhjeet oli Luna ite aiheuttanut.

Vierailija
3682/6015 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että koen vastenmielisenä katsella nykyistä, uutta Taylor-näyttelijää. Hän on jotenkin surkean näköinen, enkä tarkoita varsinaisesti kauneus-epäkauneus-akselilla, vaan jotensakin muuten? Hän on myös, tosiaan, kuin ilkeän oloinen. - Katsojia aina kiusataan väärinkäsityksillä. Nytkään Brooke ei saa kerrotuksi asiain oikeaa laitaa, omaa tavoitettaan. Meitä ärsytetään sillä, kun meinaa kertoa suunnitelmansa, eikä saa suustaan ulos, kun Ridge keskeyttää. 

Ridge on öykkäri, tyypillinen rikkaan perheen poika,joka on tottunut saamaan tahtonsa läpi. Oikeassa tilanteessa vaimo olisi sanonut: kuuntele!

Yleensä ongelmat tässä sarjassa syntyy salailusta tai yleensä tiedon puutteesta. Esim. Hope erotettiin, koska salasi uuden suhteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/6015 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUONIPALJASTUS!

Bill hommaa Lunan pois vankilasta. Lunalle tulee jalkapanta. Luna lusii rangaistustaan Billin talossa, eikä saa poistua tontilta. Kukaan ei saa nähdä Lunaa.

Mä luulin muutenkin, että Lunasta päästiin, kun se lähti lusimaan. Jännää, että Bill voi ottaa kotiinsa noin vakavista rikoksista tuomitun vangin. Vaikka rikas ukko onkin niin hiukkasen ontuu tässä juonikuviossa uskottavuus.

Vierailija
3684/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUONIPALJASTUS!

Mä luulin muutenkin, että Lunasta päästiin, kun se lähti lusimaan. Jännää, että Bill voi ottaa kotiinsa noin vakavista rikoksista tuomitun vangin. Vaikka rikas ukko onkin

Jep, Jenkkilässä muutenkin ankarat rangaistukset ja tuo murhas kuitenkin 2 ihmistä.

Vierailija
3685/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin Brooke sai sanottavansa sanottua. 

Vierailija
3686/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan absurdi juonenkäänne tuo Finn ja Poppy, jotain tolkkua nyt vois olla näissä. Välillä miettii et miksi katsoo tätä kun on aina hermot riekaleina mutta koukuttavaa on silti :D

Vierailija
3687/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUONIPALJASTUS!

Mä luulin muutenkin, että Lunasta päästiin, kun se lähti lusimaan. Jännää, että Bill voi ottaa kotiinsa noin vakavista rikoksista tuomitun vangin. Vaikka rikas ukko onkin

Mun mielestä omituista eikä mitenkään "jännää".

Vierailija
3688/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartanokin muuttunut vuosien saatossa mut koskaan siellä ei tehdä remppaa.

Vierailija
3689/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUONIPALJASTUS!

Mä luulin muutenkin, että Lunasta päästiin, kun se lähti lusimaan. Jännää, että Bill voi ottaa kotiinsa noin vakavista

Ehkä se on jännääkin. Mistä sitä vielä tietää.

Vierailija
3690/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan absurdi juonenkäänne tuo Finn ja Poppy, jotain tolkkua nyt vois olla näissä. Välillä miettii et miksi katsoo tätä kun on aina hermot riekaleina mutta koukuttavaa on silti :D

Ja eihän ne oikeasti edes tee mitään muuta kuin juoruaa töissä tai panee :D  Itsekin olen miettinyt, että miksi edes katson tätä. Eihän siinä ole oikeita tapahtumia oikeastaan ollenkaan, missä ihmiset liikkuisivat ja kävisivät eri paikoissa tai tekisivät edes töitä, vaikka sellainen firma selvästi nyt sattuu siinä kulisseissa pyörimään ihan itsestään :D

Vierailija
3691/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja eihän ne oikeasti edes tee mitään muuta kuin juoruaa töissä tai panee :D  Itsekin olen miettinyt, että miksi edes katson tätä. Eihän siinä ole oikeita tapahtumia oikeastaan ollenkaan, missä ihmiset liikkuisivat ja kävisivät eri paikoissa tai tekisivät edes töitä, vaikka sellainen firma selvästi nyt sattuu siinä kulisseissa pyörimään ihan itsestään :D

Älkääs nyt vähätelkö tapahtumia. Kyllä välillä aina joku on vuorollaan vangittuna jonkun hullun toimesta, hengenlähtö lähellä ja onhan se henki muutamilta lähtenytkin. Tätä sitten on vastapainona iänikuiselle jankuttamiselle. Ja panemiselle.

Vierailija
3692/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko täällä yksi ja sama ihminen jaksaa joka ainoa kerta tarttua siihen, kun joku on jonkun mielestä "jännää". Etkö nyt voi antaa olla, se on vain sana :D

Vierailija
3693/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electralle alkaa paljastua totuus Remyn mielenlaadusta. Hyvä niin.

Vierailija
3694/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten he kuvat oli vessassa kun juurihan ne oli sen tietokoneen vieressä.

Vierailija
3695/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, nyt Electra pääsi perille, kuka kaiken takana on. Mut arvaan, ettei ehdi asunnosta ulos lähteä. Jää sitten, jonka nimeä en muista, vangiksi. Villiamista tullenee seuraava sankari?

En jaksa näitä pitkitettyjä kohtauksia. Stephenie eli vielä, kun lopetin sarjan katsomisen, tomera mamma oli. 😆

Vierailija
3696/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko täällä yksi ja sama ihminen jaksaa joka ainoa kerta tarttua siihen, kun joku on jonkun mielestä "jännää". Etkö nyt voi antaa olla, se on vain sana :D

Sitä sanaa kyllä käytetään aika oudoissa paikoissa.

Eri

Vierailija
3697/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Sä et vaan ymmärrä puhekieltä. Pienet piirit kenties?

Vierailija
3698/6015 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ihan normaali tapa.

Vierailija
3699/6015 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Electralle alkaa paljastua totuus Remyn mielenlaadusta. Hyvä niin.

Tai sitten Remy onnistuu jollain todella oudolla tavalla selittämään miksi ne kuvat on siellä

Vierailija
3700/6015 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskeeköhän Luna kyntensä Williin, sankariin?