Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin edellisen elämäni henkilöllisyyden

Vierailija
11.09.2022 |

Tiedän nyt kuka olin ennen ja missä asuin. Tein tutkimuksia muistikuvieni perusteella ja löysin kuolinilmoitukseni.

Kommentit (603)

Vierailija
1/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva.

Vierailija
2/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva.

Niin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää. Kiva lukea illalla jotain muuta kuin uutisia.

Vierailija
4/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä aika oli kuolemasi ja nykyisen syntymäsi välissä?

Mistä tämä varmuus löytämisestä tulee?

Vierailija
5/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää pliis

Vierailija
6/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelin jo ihan pienenä lapsena, että olin mies ja muistelin monia asioita mitä tein miehenä. Muistin myös asioita kun olin pikkupoika ja muistin lapsena myös oman kuolemani, joka oli traumaattinen. Heräsin pienenä usein uneen, että minua ajettiin takaa ja olin kauhuissani ja sitten yhtäkkiä kuolin, jouduin piemeään tunneliin ja sitten valoon ja sitten heräsin siitä painajaisesta, se toistui melkein joka yö kun olin ihan pieni.

Vierailija
7/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaa-juttuja. Jos sinulla olisi oikeasti jotain todisteita edellisestä elämästä, olisit jakanut tietosi jo heti aloituksessa. Huijaat!

Vierailija
8/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten kun olin joku parikymppinen tässä elämässä ja oltiin ajelemassa yhden miehen kanssa minulle entuudestaan tuntemattomassa kaupungissa ja kun mentiin yhden talon ohi autolla niin näin semmoisen näyn yhtäkkiä siitä talosta, että olin tuon talon sisällä ja katselin kun siellä juhlittiin ja siellä soi 60-luvun musiikki ja silloin tajusin, että olin elänyt ennenkin. Tuo näky siis tuli eteeni noin vaan ja kun ajettiin sieltä pois ja käännyin katsomaan, niin se näky väreili pois oudosti. Minulla ei ole koskaan ollut mielenterveysongelmia, enkä ollut kännissä tai lääkkeissä tuolloinkaan. 🙂

Ap

Vierailija
9/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä aika oli kuolemasi ja nykyisen syntymäsi välissä?

Mistä tämä varmuus löytämisestä tulee?

Noin kaksi vuotta.

Ap

Vierailija
10/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mielenkiintoista. Huomasin tyttärestäni hänen pikkulapsiaikanaan, että hänellä oli vahvoja muistikuvia edellisestä elämästään.

Vierailija
11/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo 30 vuotta kun näin näyn siitä talosta, missä olin juhlimassa ja selvittelin silloin parikymppisenä, että kuka siinä on asunut 60-luvulla ja sain selville omistajien sukunimen, mutta en silloin tietenkään kehdannut mennä kyselemään heiltä onko heidän sukulainen kenties kuollut noin 19-20-vuotiaana, tai joku joka on käynyt juhlimassa siinä talossa, joten asia jäi siihen, mutta jäi edelleen vaivaamaan mieltäni, ja nyt kesällä aloin tutkimaan asiaa uudestaan.

Ap

Vierailija
12/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön pöpön. Ei edellisiä elämiä ole. Hindulaista valeoppia.

Vierailija
13/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä muut rauhaan äläkä mene höpöttämään olevasi heidän nuorena kuollut sisaruksensa.

Vierailija
14/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli siis sukunimi tiedossa ja tiesin että olin mies silloin ennen. Muistikuvieni perusteella tulin siihen tulokseen, että olin kuollut vuonna 1968 noin parikymppisenä ja sitten huomasin, että Hesarilla on aikakonepalvelu, missä voi selata vanhoja sanomalehtiä. Kun tiesin, että olin elänyt pääkaupunkiseudulla, niin ajattelin, että kyllä se kuolinilmoitus pitää silloin olla Hesarissa. Kävin joka päivän läpi kunnes sitten törmäsin kuolinilmoitukseen, missä oli se sama sukunimi mitä etsin ja mies oli kuollut 19-vuotiaana ja kaiken lisäksi kuolinilmoituksessa oli myös tuon vainajan osoite. Kun googletin tuon osoitteen, niin eteeni ilmestyi talo, jota olin lapsesta asti muistellut ja olin aivan järkyttynyt, siinä se oli, minun entinen kotini.

Ap

Vierailija
15/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli siis sukunimi tiedossa ja tiesin että olin mies silloin ennen. Muistikuvieni perusteella tulin siihen tulokseen, että olin kuollut vuonna 1968 noin parikymppisenä ja sitten huomasin, että Hesarilla on aikakonepalvelu, missä voi selata vanhoja sanomalehtiä. Kun tiesin, että olin elänyt pääkaupunkiseudulla, niin ajattelin, että kyllä se kuolinilmoitus pitää silloin olla Hesarissa. Kävin joka päivän läpi kunnes sitten törmäsin kuolinilmoitukseen, missä oli se sama sukunimi mitä etsin ja mies oli kuollut 19-vuotiaana ja kaiken lisäksi kuolinilmoituksessa oli myös tuon vainajan osoite. Kun googletin tuon osoitteen, niin eteeni ilmestyi talo, jota olin lapsesta asti muistellut ja olin aivan järkyttynyt, siinä se oli, minun entinen kotini.

Ap

Kuolinilmoituksissahan on osoite 🤣

Vierailija
16/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuolinilmoituksissahan on osoite 🤣

Kyllä, silloin ainakin 60-luvulla näköjään joissakin kuolinilmoituksissa oli osoite, mene vaikka itse katsomaan. Tässä se oli niin, että auto lähtee vainajan kotoa ja sitten se oli se osoite ja pyydettiin sinne myös vainajan muistotilaisuuteen.

Vierailija
17/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelin jo ihan pienenä lapsena, että olin mies ja muistelin monia asioita mitä tein miehenä. Muistin myös asioita kun olin pikkupoika ja muistin lapsena myös oman kuolemani, joka oli traumaattinen. Heräsin pienenä usein uneen, että minua ajettiin takaa ja olin kauhuissani ja sitten yhtäkkiä kuolin, jouduin piemeään tunneliin ja sitten valoon ja sitten heräsin siitä painajaisesta, se toistui melkein joka yö kun olin ihan pieni.

Tämä siis oli ap

Vierailija
18/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuhan etenee kuin elokuvissa. Jatka ihmeessä.

Vierailija
19/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttuhan etenee kuin elokuvissa. Jatka ihmeessä.

Oikea elämä on monesti tarua ihmeellisempää.

Vierailija
20/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehtovaa! Mielenkiintoinen tarina, totta tai ei. Kerro jotain lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä