Löysin edellisen elämäni henkilöllisyyden
Tiedän nyt kuka olin ennen ja missä asuin. Tein tutkimuksia muistikuvieni perusteella ja löysin kuolinilmoitukseni.
Kommentit (603)
Vierailija kirjoitti:
Otitko kuvan kuolinilmoituksesta? Jos, niin suttaa vaikka muut tiedot, mutta haluaisin nähdä, että siinä on ollut osoite
Otin kyllä ja voin laittaa kuvan tänne siitä tai jostain vastaavasta mitä löysin, missä siis on osoite ja jos onnistun jotenkin suttaamaan ne tiedot, niin laitan, mutta tänään se ei varmaan onnistu kun palsta menee ihan kohta kiinni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otitko kuvan kuolinilmoituksesta? Jos, niin suttaa vaikka muut tiedot, mutta haluaisin nähdä, että siinä on ollut osoite
Otin kyllä ja voin laittaa kuvan tänne siitä tai jostain vastaavasta mitä löysin, missä siis on osoite ja jos onnistun jotenkin suttaamaan ne tiedot, niin laitan, mutta tänään se ei varmaan onnistu kun palsta menee ihan kohta kiinni.
Ap
Niin, tule siis huomenna katsomaan kun nostan tämän tänne illalla ja liitän sen kuvan.
Ap
Vähän samanlainen kokemus vaikken tiedä tarkkaa aikaa enkä tietenkään nimeäni.
Olen lapsesta saakka kertonut joesta jossa keinuu pieniä veneitä, on ihmisiä veneissään ja isosta kivirakennuksesta kummulla vastarannalla. Kuva on valokuvamaisen tarkka. Olen ehkä n 10v, aika satoja vuosia sitten
Kun sitten parikymppisenä kvin ensimmäisen kerran Turussa tajusin että näkymäni on Kaarina Maununtyttärenpuistosta linnalle. Mielikuva ei voi olla esim postikortista koska kumpu on puuton eikä näkymän edesä ole taloja.
Ap miten sait tietää sukunimen?
Ihmisen sielu on ikuinen, mutta ihmisen sielu ei siirry toiseen ihmiseen. Sielu päättyy joko Taivaaseen tai kadotukseen.
Vain ja ainoastaan Raamatullisessa Jeesuksessa on pelastus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä aika oli kuolemasi ja nykyisen syntymäsi välissä?
Mistä tämä varmuus löytämisestä tulee?Noin kaksi vuotta.
Ap
Lapsena tai nuorena kuollut voi syntyä suht pian uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli siis sukunimi tiedossa ja tiesin että olin mies silloin ennen. Muistikuvieni perusteella tulin siihen tulokseen, että olin kuollut vuonna 1968 noin parikymppisenä ja sitten huomasin, että Hesarilla on aikakonepalvelu, missä voi selata vanhoja sanomalehtiä. Kun tiesin, että olin elänyt pääkaupunkiseudulla, niin ajattelin, että kyllä se kuolinilmoitus pitää silloin olla Hesarissa. Kävin joka päivän läpi kunnes sitten törmäsin kuolinilmoitukseen, missä oli se sama sukunimi mitä etsin ja mies oli kuollut 19-vuotiaana ja kaiken lisäksi kuolinilmoituksessa oli myös tuon vainajan osoite. Kun googletin tuon osoitteen, niin eteeni ilmestyi talo, jota olin lapsesta asti muistellut ja olin aivan järkyttynyt, siinä se oli, minun entinen kotini.
Ap
Kuolinilmoituksissahan on osoite 🤣
Muistotilaisuuteen tulijoita varten.
Olen Ap:n mainitsema ystävä. Tämä on totta. Ap:lla on paljon muutakin yksityiskohtaista tietoa jota ei ole täällä maininnut. Kaikki täsmää hänen muistoihin ja syviin tuntemuksiin joista hän on kertonut minulle jo vuosia sitten. Kysymyksessä on järkevä henkilö jolla ei todellakaan ole mielenhäiriöitä tmv eikä mitään syytä saada erikoishuomiota täällä tai muuallakaan. Ja kuolinilmoituksessa todellakin on tarkka osoite mistä auto lähtee ja minne tullaan muistotilaisuuteen. Syy siihen oli koska hautajaiskutsu oli avoin kaikille, mm. luokkakavereille. Ei näitä asioita voi ymmärtää ne jotka eivät ole jotain vastaavaa itse kokeneet, joten ymmärrän että jotkut pitävät huuhaana. Mitä syytä jollain olisi tätä keksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Ap:n mainitsema ystävä. Tämä on totta. Ap:lla on paljon muutakin yksityiskohtaista tietoa jota ei ole täällä maininnut. Kaikki täsmää hänen muistoihin ja syviin tuntemuksiin joista hän on kertonut minulle jo vuosia sitten. Kysymyksessä on järkevä henkilö jolla ei todellakaan ole mielenhäiriöitä tmv eikä mitään syytä saada erikoishuomiota täällä tai muuallakaan. Ja kuolinilmoituksessa todellakin on tarkka osoite mistä auto lähtee ja minne tullaan muistotilaisuuteen. Syy siihen oli koska hautajaiskutsu oli avoin kaikille, mm. luokkakavereille. Ei näitä asioita voi ymmärtää ne jotka eivät ole jotain vastaavaa itse kokeneet, joten ymmärrän että jotkut pitävät huuhaana. Mitä syytä jollain olisi tätä keksiä?
Varmasti nämä kokemukset tuntuvat todellisilta. Kyseessä on Saatanan eksytyksestä. Tämä on yksi tapa jolla Saatana saa ihmisiä puolelleen .Kääntämään selkänsä kristinuskolle ja Raamatun Sanaan.
Miten voi kääntää selkänsä kristinuskolle, jos ei ole koskaan ollutkaan uskovainen? Miljoonat ihmiset maailmassa ovat uskoneet jälleensyntymiseen, eikä ole kristinuskosta kuulleetkaan ja uskovat nykyäänkin.
Enkelihoitoihin uskovat palstamammat ottavat tämänkin tarinan todesta. :D
Olitko elämien välissä ajassa taivaassa vai helvetissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti nämä kokemukset tuntuvat todellisilta. Kyseessä on Saatanan eksytyksestä. Tämä on yksi tapa jolla Saatana saa ihmisiä puolelleen .Kääntämään selkänsä kristinuskolle ja Raamatun Sanaan.
Mistä tiedät ettei raamattu ole saatanan kirjoittamaa valhe sanaa joka on tehty sulle eksytykseksi siitä oikeasta uskonnosta (eli siis hinduismista)?
Vierailija kirjoitti:
Siinä toistuvassa painajaisessa mitä näin lapsena kuolemastani, niin minua ajoi joku takaa ja olin kauhuissani. Mietin vaan, että tapettiinko minut vai mitä tapahtui, oliko onnettomuus vai mitä. Haluaisin tämänkin selvittää, mutta miten sen saisi selville? Vanhempani eivät ole varmaankaan enää elossa, tai ovat tosi vanhoja. Sisko minulla oli, mutta en tiedä mikä hänen sukunimensä on nykyään ja jos löytäisinkin hänet, niin miten voisin mennä kyselemään, ettei ajattelisi minun olevan hullu?
Ap
Lue netistä sen ajan uutisia ja kysele ihmisiltä, jotka muistavat niitä tai ovat asuneet siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlainen kokemus vaikken tiedä tarkkaa aikaa enkä tietenkään nimeäni.
Olen lapsesta saakka kertonut joesta jossa keinuu pieniä veneitä, on ihmisiä veneissään ja isosta kivirakennuksesta kummulla vastarannalla. Kuva on valokuvamaisen tarkka. Olen ehkä n 10v, aika satoja vuosia sitten
Kun sitten parikymppisenä kvin ensimmäisen kerran Turussa tajusin että näkymäni on Kaarina Maununtyttärenpuistosta linnalle. Mielikuva ei voi olla esim postikortista koska kumpu on puuton eikä näkymän edesä ole taloja.
Ap miten sait tietää sukunimen?
Minä olen herännyt kesäaamuna linnan viereisen hevostallin vintiltä, ennen kuin näin ne oikeasti.
Olin nuori poika.
Vähän tähän aiheeseen liittyy leffa Eye - origins
Kannattaa katsoa, jos se on jossain suoratoistossa vielä.
Jos oma lapseni tai veljeni olisi kuollut ja myöhemmin joku tulisi kohteliaasti kertomaan, että anteeksi, mutta kun minulla on tämö töllainen ap:n tilanne, niin minö olisin HYVIN, HYVIN KIITOLLINEN.
Etenkin jos osaat antaa tilaa ja kertoa, että itsekin olet hämmentynyt ja ymmärrät, jos he eivöt (ainakaan heti) osaa kuulla, niin todellakin antaisin sinulle mahdollisuuden, tapaisimme vaikka kahvilla jossain. Mitä siinä menettäisikään? Eihän tuossa esim tietenkään ole mitään perintöoikeuksia tms mitöön vaatimuksia heille.
Itse uskon tällaiseen. Minulla on maisterintutkinto puhtaan tieteelliseltä alalta, samoin tuttavillani. En pyöri missään liukuvörjätyssä joogahippimaailmassa. Mutta en voi mitään sille, että minullakin muistikuvia. Opin myös ruotsin kielen seiskaluokalla mystisesti tuosta vain, vaikken tule mitenkään ruotsinkieliesestö perheestä tai seudulta. Se vain oli tallessa mielessäni, en pysty selittämään sitä, että sanat olivatkin tuttuja ja vain tiesin aina heti, miten sanat äännetään ja kirjoitetaan.
Oma lapseni kertoi yhtäkkiä kolmevuotiaana, että äiti, minulle on niin vaikeaa se, kun minulla on ikövä sitä englantilaista äitiä. (Emme ole edes käyneet siellä, emme tunne ketään englantilaista myöskään) Kyselin, että mitäs tarkoitat, johon hän, että se äiti ennen sinua. Se, joka ei pystynyt hoitamaan minua ja sitten minä olin siellä suurella vuorella ja valitsin isin ja sinut ja tulin sinun masuun. Lapsella ei todellakaan ole mitään kontaktia mihinkään tuollaiseen puheeseen, kaikki aikuiset ympärillä tieteen tekijöitä. Hän saattoi myös vastata minulle yhtökkiä "yes, Mummy" tietämättä mitä oli sanonut tai mistö keksinyt sen. Olemme siis suomenkielisiä ja aina asuneet Suomessa.
Jos tuo lapseni siis kuolisi ja myöhemmin joku tulisi sinun kaltaisesi tarinan kanssa, AP, todellakin tahtoisin kuulla tarinasi ja olisin kiitollinen rohkeudestasi. He voivat tunnistaa tarinasi selvästi ja ehkä ovat hyvinkin oerhetyneet tällaisiin asioihin, mistä sen tietää.
Älä kerro täällä perheen nimeä, kaupunkia ja varsinkaan osoitetta! Selainen saa takajaloilleen eikö ole asiallista. Muuten kerro mielellään.
Onko minut joskus mestattu tai jotain? Lapsuudenkodissani oli kylpyamme ja aina jos pesin pitkiä hiuksiani niin että olin polvillani ammeen vieressä vain pää ammeen yllä ja kaula reunan yläpuolella, asennosta tuli tunne että kohta kaulani katkaistaan. Tämä oli/on outoa ja karmivaa.
Entiset elämät kiinnostaa vaikken niihin(kään) täysillä usko.
Lapsena/nuorena aikuisena näin usein unta jossa juoksen tiheään kasvavien lehdettömien puunrunkojen välissä tasaisella kuivalla maalla henkeni edestä, joku jahtaa minua, ehkä karhu tai ihminen. En muista varmasti miltä itse siinä näytän tai miten se päättyy, olen varmaan herännyt joka kerta kesken koska se oli niin ahdistavaa. Outoa tästä tekee se että serkkuni jonka kanssa oltiin lapsena tiiviisti tekemisissä ja pitänyt minua lähes sisarenaan, on nähnyt samanlaista unta monet kerrat.
Olen kyllä usein etenkin nuorempana nähnyt unia joissa olen mies ja nyt naisellisena heteronaisena huomaan tietyissä asioissa miehisyyttä josta olen kuullut kommenttia muiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko minut joskus mestattu tai jotain? Lapsuudenkodissani oli kylpyamme ja aina jos pesin pitkiä hiuksiani niin että olin polvillani ammeen vieressä vain pää ammeen yllä ja kaula reunan yläpuolella, asennosta tuli tunne että kohta kaulani katkaistaan. Tämä oli/on outoa ja karmivaa.
Entiset elämät kiinnostaa vaikken niihin(kään) täysillä usko.
Lapsena/nuorena aikuisena näin usein unta jossa juoksen tiheään kasvavien lehdettömien puunrunkojen välissä tasaisella kuivalla maalla henkeni edestä, joku jahtaa minua, ehkä karhu tai ihminen. En muista varmasti miltä itse siinä näytän tai miten se päättyy, olen varmaan herännyt joka kerta kesken koska se oli niin ahdistavaa. Outoa tästä tekee se että serkkuni jonka kanssa oltiin lapsena tiiviisti tekemisissä ja pitänyt minua lähes sisarenaan, on nähnyt samanlaista unta monet kerrat.Olen kyllä usein etenkin nuorempana nähnyt unia joissa olen mies ja nyt naisellisena heteronaisena huomaan tietyissä asioissa miehisyyttä josta olen kuullut kommenttia muiltakin.
Olet ehkä katsonut vähän liikaa kauhuleffoja.
Todellisuudessa entiset elämät harvoin ovat mitenkään kovin dramaattisia kuten nykyisetkään eivät ole.
Joku kauhu ei liity näihin asioihin yhtääm.