Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin edellisen elämäni henkilöllisyyden

Vierailija
11.09.2022 |

Tiedän nyt kuka olin ennen ja missä asuin. Tein tutkimuksia muistikuvieni perusteella ja löysin kuolinilmoitukseni.

Kommentit (603)

Vierailija
21/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhaa-juttuja. Jos sinulla olisi oikeasti jotain todisteita edellisestä elämästä, olisit jakanut tietosi jo heti aloituksessa. Huijaat!

Miksi olisin jakanut ne heti? Pitkä juttu kuitenkin, mietin, että jos kukaan ei jaksa lukea ja kirjoitan turhaan ja jos jotain kiinnostaa niin saa sitten kysellä. Monilla on kuitenkin muistikuvia entisistä elämistään ja saattaa kiinnostaa.

Ap

Vierailija
22/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiehtovaa! Mielenkiintoinen tarina, totta tai ei. Kerro jotain lisää.

Totta tämä on. En halua kertoa tarkkaan kaikkia muistikuviani, mutta jatkan tutkimuksiani tässä. Siitä on vain muutama viikko kun lopulta löysin tämän kuolinilmoituksen ja olen vieläkin niin hämilläni. Ajattekun mennä seuraavaksi syömään yhteen ravintolaan, mikä on ollut siinä kotitaloni vieressä ja on tutkimuksieni mukaan säilynyt lähes muuttumattomana tähän päivään asti. Olen varmasti käynyt syömässä siellä silloin 60-luvulla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli siis sukunimi tiedossa ja tiesin että olin mies silloin ennen. Muistikuvieni perusteella tulin siihen tulokseen, että olin kuollut vuonna 1968 noin parikymppisenä ja sitten huomasin, että Hesarilla on aikakonepalvelu, missä voi selata vanhoja sanomalehtiä. Kun tiesin, että olin elänyt pääkaupunkiseudulla, niin ajattelin, että kyllä se kuolinilmoitus pitää silloin olla Hesarissa. Kävin joka päivän läpi kunnes sitten törmäsin kuolinilmoitukseen, missä oli se sama sukunimi mitä etsin ja mies oli kuollut 19-vuotiaana ja kaiken lisäksi kuolinilmoituksessa oli myös tuon vainajan osoite. Kun googletin tuon osoitteen, niin eteeni ilmestyi talo, jota olin lapsesta asti muistellut ja olin aivan järkyttynyt, siinä se oli, minun entinen kotini.

Ap

Mitkä muistikuvat johtivat sinut päätymään siihen, että olit edellisessä elämässäsi kuollut juuri v. 1968?

Vierailija
24/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä toistuvassa painajaisessa mitä näin lapsena kuolemastani, niin minua ajoi joku takaa ja olin kauhuissani. Mietin vaan, että tapettiinko minut vai mitä tapahtui, oliko onnettomuus vai mitä. Haluaisin tämänkin selvittää, mutta miten sen saisi selville? Vanhempani eivät ole varmaankaan enää elossa, tai ovat tosi vanhoja. Sisko minulla oli, mutta en tiedä mikä hänen sukunimensä on nykyään ja jos löytäisinkin hänet, niin miten voisin mennä kyselemään, ettei ajattelisi minun olevan hullu?

Ap

Vierailija
25/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä toistuvassa painajaisessa mitä näin lapsena kuolemastani, niin minua ajoi joku takaa ja olin kauhuissani. Mietin vaan, että tapettiinko minut vai mitä tapahtui, oliko onnettomuus vai mitä. Haluaisin tämänkin selvittää, mutta miten sen saisi selville? Vanhempani eivät ole varmaankaan enää elossa, tai ovat tosi vanhoja. Sisko minulla oli, mutta en tiedä mikä hänen sukunimensä on nykyään ja jos löytäisinkin hänet, niin miten voisin mennä kyselemään, ettei ajattelisi minun olevan hullu?

Ap[/quot

Kannattaa pitää omana tietona asiat mihin uskot. Ei siis kannata mennä kyselemään toiselta perheeltä asioita. Pitäisivät sinua varmaan hulluna.

Vierailija
26/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli siis sukunimi tiedossa ja tiesin että olin mies silloin ennen. Muistikuvieni perusteella tulin siihen tulokseen, että olin kuollut vuonna 1968 noin parikymppisenä ja sitten huomasin, että Hesarilla on aikakonepalvelu, missä voi selata vanhoja sanomalehtiä. Kun tiesin, että olin elänyt pääkaupunkiseudulla, niin ajattelin, että kyllä se kuolinilmoitus pitää silloin olla Hesarissa. Kävin joka päivän läpi kunnes sitten törmäsin kuolinilmoitukseen, missä oli se sama sukunimi mitä etsin ja mies oli kuollut 19-vuotiaana ja kaiken lisäksi kuolinilmoituksessa oli myös tuon vainajan osoite. Kun googletin tuon osoitteen, niin eteeni ilmestyi talo, jota olin lapsesta asti muistellut ja olin aivan järkyttynyt, siinä se oli, minun entinen kotini.

Ap

Mitkä muistikuvat johtivat sinut päätymään siihen, että olit edellisessä elämässäsi kuollut juuri v. 1968?

Muistikuvieni perusteella, mitä muistan edellisestä elämästä. Muistan myös yhden rakennuksen, mikä valmistui 1968 ja kun olen syntynyt uudestaan pari vuotta tuota myöhemmin niin ajattelin, että tuolla välillä sen kuoleman on pitänyt tapahtua ja ajattelin, että olen varmaan tarvinnut ainakin vuoden etsiäkseni uudet sopivat vanhemmat. Iäkseni päättelin noin 20 sen perusteella, että viimeiset muistikuvani on senikäisen miehen muistoja ja kuollessani olinkin sitten muutamaa kuukautta vajaa 20.

Ap

Vierailija
27/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi mielenkiintoista. Huomasin tyttärestäni hänen pikkulapsiaikanaan, että hänellä oli vahvoja muistikuvia edellisestä elämästään.

Minkälaisia muistikuvia?

Vierailija
28/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuolin Jatkosodassa konekiväärimiehenä. Mieleen on jäänyt joukkojen komentajan lause. Asemia ei jätetä, niihin kuollaan. 1789 ryssää lähti maailmasta avustuksellani ennenkuin kaaduin Vuosalmella heinäkuussa 1944. Ei ihme, että sotilaspassissani lukee kiitettävä, oli kokemusta.

Jätkähän oli Sino Häyhä.

Vierailija
29/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap[/quot

Kannattaa pitää omana tietona asiat mihin uskot. Ei siis kannata mennä kyselemään toiselta perheeltä asioita. Pitäisivät sinua varmaan hulluna.

Varmasti pitäisivät hulluna. En ole puhunut tästä kuin yhdelle ystävälleni, joka myös uskoo jälleensyntymiseen kun hänellä itselläänkin on muistikuvia edellisestä elämästään. Hän on oli apunani myös selaamassa niitä kuolinilmoituksia. Ei näitä oikeassa elämässä voi kertoa oikein kenellekään.

Ap

Ap

Vierailija
30/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuolin Jatkosodassa konekiväärimiehenä. Mieleen on jäänyt joukkojen komentajan lause. Asemia ei jätetä, niihin kuollaan. 1789 ryssää lähti maailmasta avustuksellani ennenkuin kaaduin Vuosalmella heinäkuussa 1944. Ei ihme, että sotilaspassissani lukee kiitettävä, oli kokemusta.

Jätkähän oli Sino Häyhä.

Oho, Simo

Vierailija
31/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistin lapsena hyvin entisen elämäni. Tai ainaki jonkun niistä, koska entinen elämäni on todella kaukana nykyhetkestä. Olin mies ja asuin isoveljeni kanssa luolassa. Vanhemmat olivat kuolleet . Muistan sen kylmyyden ja kosteuden.

Vierailija
32/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän olis jollekin käsikirjoittajalle jo valmis hyvä juoni. Tulis varmaan aika hyvä leffa.

Vierailija
33/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaukana asut nykyään tuosta edellisen elämän kodistasi?

Uskon itsekin johonkin vastaavaan. Itselläni on muistikuva edellisestä elämästä, jossa olin vanha mummo ja asuin kaupungissa, pienessä hellahuoneessa.

Vierailija
34/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, tää on jännää! En ole ajatellut koskaan, että uskonko jälleensyntymiseen, mutta tämä sai mut kiinnostumaan aiheesta!

Vierailija
35/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon niin hartaasti, että tämä on totta, eikä jonkin harrastekirjoittajan testaus. Kaipaan elämään vähän magiaa!

Vierailija
36/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaukana asut nykyään tuosta edellisen elämän kodistasi?

Uskon itsekin johonkin vastaavaan. Itselläni on muistikuva edellisestä elämästä, jossa olin vanha mummo ja asuin kaupungissa, pienessä hellahuoneessa.

40 kilometrin päässä, mutta kun jo lapsena muistelin tuota entistä elämääni ja sitä taloa mistä näin sen näyn ja myös sitä kotitaloani, niin asuin silloin ulkomailla, enkä ollut koskaan käynyt tässä elämässä siinä kaupungissa. Muutettiin Suomeen sitten myöhemmin.

Vierailija
37/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, tää on jännää! En ole ajatellut koskaan, että uskonko jälleensyntymiseen, mutta tämä sai mut kiinnostumaan aiheesta!

Netflixissä on (tai ainakin oli) hyvä dokumentti-sarja aiheesta. Siinä oli ainkain yksi tapaus, jossa poika tapasi edellisen eleämän vanhempansa ja muisti kymmeniä yksityiskohtia entisestä elämästään. Ohjelman nimi ei tule mieleen nyt.

Vierailija
38/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on lukenut Ultraa ja muita hömppälehtiä.

Vierailija
39/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon niin hartaasti, että tämä on totta, eikä jonkin harrastekirjoittajan testaus. Kaipaan elämään vähän magiaa!

Tämä on niin totta kuin voi vaan olla. Tämä ystäväni, joka myös uskoo jälleensyntymiseen, sanoi minulle, että on todella harvinaista löytää entinen elämänsä ja pohdin siinä sitten, että onkohan todella, vai onko niin, että kukaan ei vaan kehtaa kertoa, sillä vastaanotto olisi heti semmoinen, että epäillään lääkitystä.

Ap

Vierailija
40/603 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Olavi Kutvonen? Se on kiva tietää että oot täällä vanha kamu 😊