Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko päässyt kirjaan jollain tapaa?

Vierailija
11.09.2022 |

Painettuun kirjaan. Minä en. Olen sen verran vähän tekemisissä ihmisten kanssa ja muutenkin...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Esitän tajutonta ea-oppaassa.

Vierailija
22/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itseasiassa minut mainitaan nimellä eräässä romaanissa. Ja viitataan siis tällä juuri minuun itseeni. En viitsi kauhean tarkasti näin anonyyminä kertoa asiasta. Ihan kiva juttu se oli, koska asia liittyy työhöni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun nimeni mainitaan useasti poliisin kirjoissa.

-Kyösti

Vierailija
24/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä hyvin tunnetussa kirjassa puhutaan siitä kuinka minä loin taivaan ja maan.

T: Paavo Väyrynen

Vierailija
25/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun historiikki ja aikanaan kirja jossa mainittiin suomalaisia yrittäjiä ja patentoituja keksintöjä. Isäni siis oli tämä henkilö, mutta minut mainitaan kirjassa kuten muukin perheeni. Syntymävuoteni oli mainittu hieman pieleen, 2 vuotta nuoremmaksi.

Vierailija
26/37 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut tutkimusartikkeleita kokoelmateoksiin. Ja auttanut kollegoita niin useampi kiittää omien kirjojensa esipuheissa.

Vierailija
27/37 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että kirjoille. Että sanotaanko noin nykyään jos on joku nepsy. Oletko päässyt kirjaan?

Vierailija
28/37 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljen kirjassa kiitosteksteissä.

Vierailija
29/37 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eräässä kirjassa yksi kirjoittajista ja nimi tietenkin mainittu. Olen myös taittanut muutamia teoksia ja saanut nimeni krediitteihin. Lisäksi yksi kirja on omistettu minulle. Eniten harmittaa, että ex-mies on ikuistanut ominaisuuksiani ja tekemisiäni useampaan kirjaansa ja tietenkin vain niitä negatiivisia asioita. 

Vierailija
30/37 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Siis anonyymisti, mutta tunnistin selkeästi, koska se liittyi siihen ympäristöön missä olimme olleet samaan aikaan. Sinänsä mielenkiintoista. Kyseessä oli novelli.

Vierailija
31/37 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa marginaalikirjallisuutta käsittelevässä tietokirjassa.

Vierailija
32/37 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaverini julkaisi kirjan, joka oli fiktiivinen romaani, mutta jossa oli hänen omaan elämäänsä perustuvia aineksia. Tunnistin heti työpaikkakuvauksista itseni ja pari muuta. 

Vierailija
33/37 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpaikkakunnaltani on joku talokirja ja vauvakirja, olisiko syntymävuodeltani ainakin kerätty sen vuoden tapahtumat ja syntyneet lapset koko nimellä, syntymäpäivällä ja vauvakuvalla. Talokirjassa taitaa olla osoite, rakennusvuosi, kuva, asukkaat ja syntymävuodet.

Vierailija
34/37 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin etten ole, mutta sukuni sukututkimuksessa äitini puolelta ainakin.  

Vierailija
35/37 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponsoroin Kickstarterissa erään brittiläisen kollektiivin antologiaa. Sain palkkioksi ehdottaa aiheen yhdelle teemaan sopivalle tarinalle, jonka joku kirjoittaisi. Tämä tausta mainittiin sitten kirjassa.

Nimeni on myös listattuna entisen lukioni historiikissä kuten muidenkin ko. koulusta ylioppilaaksi kirjoittaneiden, mutta se tuntuu lähes yhtä mitättömältä kuin aiemmin olisi ollut saada nimensä puhelinluetteloon.

Vierailija
36/37 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Suomi24:n kommentti päätyi jonkun graduun.

Vierailija
37/37 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kirjailijan kiitoksissa minut on mainittu.