Tein kasvisruokaa, mies osoittaa mieltään
Oli nälkäinen ennen ruuan tekemistä mutta nyt ei syönytkään. Meni puhumattomaksi ja tätä kestää yleensä monta päivää.
Kommentit (104)
En yhtään ihmettele sillä kasvisruuat on pahoja. En itsekään söisi. Niitä kasviksia voi syödä erikseen.
Kahlitsiko se itsensä jääkaapin kahvaan?
Murjottaminen on henkistä väkivaltaa.
Huomenna teet vaan itsellesi ruuan, olkoon ukko ilman.
Miksi aikuinen mies ei tee itse itselleen ruokaa jos toisen valmistama ei kelvannut?
Onpa sulla epäkunnioittava ja ennakkoluuloinen mies. Otan osaa. Tuliko tämä sulle nyt yllätyksenä...? Ei ollut merkkejä ennen?
Kuinka saada huomiota vauvafoorumilla?
Mainitse otsikossa sanat "mies" ja "kasvisruoka"
Muistan kun tein sosekeittoa perunasta, porkkanasta yms. No kyllä mä siihen metukkaakin paistelin lisämauksi.
Ex hoki hokemasta päästyään että tänään sitten syödään pilttiä. No ni, pilttiä vaan. Syökääs nyt lapset pilttiä. Ei oo tarjolla muuta kuin pilttiä.
No, tuli se ruoka-aika. Itse kun se ei osaa mitään laittaa, niin rupesi sitten syömään, vielä sadatellen sitä "pilttiä".
Muutaman lusikallisen söi, niin hiljeni ja söi hyvällä halulla, eikä sen jälkeen piltistä ole puhunut.
Mutta kyllähän ärsyttää tuollaiset pellet.
Ei sinulla miestä ole vaan lapsi.
Kyllä minäkin lihaa kaipaan kaveriksi. Se on vähä kuin pupu ruuan syöjät ei halua lihaa. Niin lihan syöjä haluaa lihas. Periaatteita mistä ei poiketa.
Selleripihvejä ja pinaattisosetta.
"yleensä"? haastat siis useinkin riitaa?
Onko mies halvaantunut vai miksi ei itse tehnyt mieleistään ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun tein sosekeittoa perunasta, porkkanasta yms. No kyllä mä siihen metukkaakin paistelin lisämauksi.
Ex hoki hokemasta päästyään että tänään sitten syödään pilttiä. No ni, pilttiä vaan. Syökääs nyt lapset pilttiä. Ei oo tarjolla muuta kuin pilttiä.
No, tuli se ruoka-aika. Itse kun se ei osaa mitään laittaa, niin rupesi sitten syömään, vielä sadatellen sitä "pilttiä".
Muutaman lusikallisen söi, niin hiljeni ja söi hyvällä halulla, eikä sen jälkeen piltistä ole puhunut.
Mutta kyllähän ärsyttää tuollaiset pellet.
Näin todellakin tapahtui
Mulla just vegelasagne uunissa. Saa nähdä mitä miesväki tykkää.
Mä tein just kasvisruokaa mun miehelle. Sen kommentti oli, että jeesus, miten hyvää.
Kiitos. Tämä oli tärkeä tieto.