Löysin lapseni huoneesta monitahoisia noppia
Olen kuullut, että tämä saattaa kieliä yhteyksistä saatananpalvontaan ja hänellä on muutoin taipumus pukeutua mustiin ja kuunnella heavymetalia. Onko syytä huolestua tai ottaa yhteyttä esim. koulupsykologiin?
Kommentit (35)
Ei tuo ole psykologin hommia.
Kyllä se on nyt manaajalle soitettava.
Vierailija kirjoitti:
Palattiinko me 80-luvun USAhan kun heavy metal ja Dungeons and Dragons peli sai lapset tappamaan toisiaan, polttamaan tupakkaa, palvomaan saatana ja juoksemaan sakset kädessä?
Joo ja AC/DC oli oikeasti lyhennys sanoista Anti-Christus / Devil Children.
Vierailija kirjoitti:
olemmeko palanneet 80-luvulle?
Joo, ap otti suoraan yhteyden palstaan sieltä.
Sehän riippuu niistä tahoista millaisia ovat. Jos ovat jotenkin huolestuttavia, sitten ovat.
Jos ne ovat vain monitahkoisia eli yleensä tarkoitetaan monisivuisempia kuin 6, niillä voi heittää isompia lukuja kuin 1-6.
Alkoi oikein mietityttämään, mitä sen ap:n lapsosen huoneesta vielä löytyykään?
Kerrothan sitten meille!
Vierailija kirjoitti:
Löysithän myös ne katkaistut johdot? Porvoossa niitä riittää ja löytäjä saa pitää!
Eikö ne ollut avattu.
Ei ole leikin asia nämä roolipelit. Katsokaapa: https://apnews.com/article/a1121256e68b13b701eea0bc355a6a5c
Mulle oli ilmestynyt takin taskuun punaisia noppia, valkoisilla täplillä!
Tietääkö joku tämmöisestä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole leikin asia nämä roolipelit. Katsokaapa: https://apnews.com/article/a1121256e68b13b701eea0bc355a6a5c
Ei kait nekään kaikille sovi, mutta eipä pidä yleistääkään.
Varmaan luulee olevansa noita. Sehän on ollut viime vuosina trendikästä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi oikein mietityttämään, mitä sen ap:n lapsosen huoneesta vielä löytyykään?
Kerrothan sitten meille!
Poika on ollut yökylässä. Olen nyt koko aamun tutkinut huonetta. Löysin myös jotain rumia pieniä patsaan muotoisia esineitä joissa on kuvattuna luurankoja ja muita kauheuksia. Nyt kyllä ahdistaa oikeasti.
Soita nyt jo sille manaajalle, hopi hopi!
Ja poika karanteeniin.
Ei kannata olla niin varma, että poika on yökylässä.
Saattaa olla hämäystä...
olemmeko palanneet 80-luvulle?