Polttaako joku oikeasti savukkeen lähes joka toinen tunti.
Yläkertaan muutti joku ilm yksi asuva mies keväällä. Koska vietän kesällä paljon aikaa omalla kuistilla hänen parvekkeen alla, aloin pikku hiljaa tajuta että hän käy varsinkin iltapäivisin ja iltaisin parvekkeella lähes puolen tunnin välein ja polttaa savukkeen. Sinänsä ei itseäni häiritse. Savu ei tule alas. Mutta aloin vain ihmetellä tätä polttamisen tahtia. Mikä hirveä määrä savukkeita tuo on viikossa, kuukaudessa. Mikä rahamäärä.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeiseti ole milloinkaan itse polttanut?
No en ole.
Kyllä, tiedän moniakin, itseni lisäksi.
Onhan se hirveä rahamäärä mikä joillakin tupakkaan menee. Usein ne on vielä niitä joilla ei sitten ole rahaa kunnolla ruokaankaan. Mutta tupakkaan on.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko menee rahaa kuussa ?
Olen käynyt sellaisen tupakoijan luona, joka poltti ketjussa. Sai yhden poltettua niin jo kääri seuraavaa poltettavaksi. Ja tietenkin sisätiloissa. Voit vaan kuvitella sitä hajua siellä, joka tarttui niin vaatteisiinkin niin ettei yhdellä pesulla lähtenyt.
naapurissani asuu vuokralainen. hyvin näyttää sossuntuet riittävävän tuollaiseen määrään tupakkaa ja siideriä menee samaa tahtia
Joo siskoni on tälläinen. Sitten valittaa miten hinnat nousee ...
En jaksa edes kuunnella tai vastata. Varmaan menee parin viikon ruokien hinta kuussa savuna ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hirveä rahamäärä mikä joillakin tupakkaan menee. Usein ne on vielä niitä joilla ei sitten ole rahaa kunnolla ruokaankaan. Mutta tupakkaan on.
sossu maksaa
Varmasti joku polttaa. Itse poltan ehkä yhden savukkeen viikossa.
Tämän takia jokainen Kelan tukia saava pitäisi ensin laittaa johonkin vieroitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko menee rahaa kuussa ?
Riippuu mistä ostaa. Virosta ja Ruotsista lähes puolta halvempaa. Juuri kävin haaparannasta 12 kartonkia a'52e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole.
Joo, tarkoitin vaan että puoli tuntia on aika normiaika poltella, varsinkin jos ei ole jotain tekemistä.
Esim. työssä saattaa väli venyä paljon pidemmäksi.
Itse olen jo aikoja sitten päässyt eroon tuosta kessuttelusta.
Vierailija kirjoitti:
naapurissani asuu vuokralainen. hyvin näyttää sossuntuet riittävävän tuollaiseen määrään tupakkaa ja siideriä menee samaa tahtia
Miksi käyttäjät toisten elämää? Pidä huoli omista asioistasi. Syntiä olet sinäkin tehnyt ja Jumalan kirkkautta vailla.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti joku polttaa. Itse poltan ehkä yhden savukkeen viikossa.
Miksi? Onko se nautinto?
Äitini ja isäni olivat ketjupolttajia. Eivät voineet pitää taukoa edes autossa. Kauan se kestää, että tulee keuhkosyöpä . No tiedätte sen, että en tule eläessäni polttamaan paitsi nuotiota tai grilliä.
Mikä ihmeen vinkuminen on tupakoijan rahoista. Toisilla rahaa kuluu autoon/matkailuun/shoppailuun/harrastuksiin ym. Niistä ei vingu kukaan.
Sehän on vähän, alle 10 savuketta päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyttäjät toisten elämää? Pidä huoli omista asioistasi. Syntiä olet sinäkin tehnyt ja Jumalan kirkkautta vailla.
en tarvi. mulla on led-valot