Miksi paksuja reisiä pidetään naisella rumana piirteenä?
Omasta mielestä toi on kuitenkin naisellinen ominaisuus.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Läski on läski. Painakaa se kalloonne, naiset.
Tarkotatko, ettei hoikalla voi olla isoja reisiä? Oon nähnyt anorektisen laihoillakin muuhun kroppaan verrattuna muhkeat reidet.
Onhan se naisellinen piirre
mies54v
Paksut reidet ovat yhteydessä sydämen terveyteen.
Itse yritin laihduttaa reisiä pois urheilemalla. Ei onnistunut.
Ja kuinka niin? Just seksikkäänä pidetään.
Naiset itse jostain syystä usein häpeilevät paksuja reisiä. Minä kyllä olen aina pitänyt niitä kauniina ja olevan yksi parhaita piirteitä ulkonäössäni.
T: ei rimppakinttu
Totta. Moni tykkää itsellään pehmeistä naisellisista reisistä, ei miesmäisen kovista lihaksista, että näyttää jo hyönteiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka niin? Just seksikkäänä pidetään.
Naiset itse jostain syystä usein häpeilevät paksuja reisiä. Minä kyllä olen aina pitänyt niitä kauniina ja olevan yksi parhaita piirteitä ulkonäössäni.
T: ei rimppakinttu
Jep sama! Rakastan omia paksuja reisiäni ja tykkään käyttää vaatteita missä ne korostuu 😄
Riippuu täysin siitä että ovatko ne lihasta vai rasvaa, sen erottaa kyllä.
Onhan ne iljettävän näköiset verrattuna hoikkiin sääriin.
No en minä pidä. Joten revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Upeat ne on! T: mies
Et sinä mikään mies ole, vaan olet läski av-mamma.
Varsinkin jos on lyhyt ja reisinä tukit, näyttää karjakolta. Ei näytä hienostuneelta naiselta.
Mulla on kauniin malliset jalat. Muodokkaat reidet , kapeat nilkat ja pyöreät pohkeet. Rakastan jalkojani. Peppu on myös muhkea . Ja ihan on rasvaa mutta se on asettunut oikeisiin kohtiin.
Ymmärrän jos on semmoiset pölkyt. Tai kovin tasapaksut jalat.
Lihavaläskin aloitus johon palstan läskit akat samaistuvat 😂😂😂
Riippuu selluista, mutta sellaiset Kerttureidet on jees ainakin vaatteet päällä
Vierailija kirjoitti:
Läski on läski. Painakaa se kalloonne, naiset.
Läskiposki puhuu kun ei muuta voi puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne iljettävän näköiset verrattuna hoikkiin sääriin.
Toisilla hoikilla on raskausarpia jo 20 - vuotiaana. Ruma on ruma, ei sille mitään voi. Kaikki ei saa kaunista ihoa.
Suomalainen nainen on tyypillisesti rintava, reitevä ja persevä. Ei siis vatsakas, vaan terveen rehevä ja naisellinen. Tällainen nainen on suomalaiselle miehelle ihannenainen.
Se on vähän mistä kukakin pitää ja mitä pitää viehättävänä. Kyllähän yleensä tämmöiset glamourmallit ja muut on muodokkaita ja reidet paksuja..
jos on pieni vatsa niin ei haittaa.