Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paksuja reisiä pidetään naisella rumana piirteenä?

Vierailija
10.09.2022 |

Omasta mielestä toi on kuitenkin naisellinen ominaisuus.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läääääskiii! :D Läääskiiiii! xD

Palstan argumentoinnin taso 🤦

Vierailija
62/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on tyypillisesti rintava, reitevä ja persevä. Ei siis vatsakas, vaan terveen rehevä ja naisellinen. Tällainen nainen on suomalaiselle miehelle ihannenainen.

Suomalaiset naiset ovat alkaneet muuttua tasapaksummiksi. Vyötärö kasvaa suhteessa rintoihin ja takamukseen. Tästä on ihan tutkimusnäyttöä. Ollaan erimallisia kuin oltiin vielä vaikka 80-luvulla.

Miehet on lyhyitä. En pystyisi seurustelemaan itseä lyhyemmän miehen kanssa.

Tulisi äiti poika fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavaläskin aloitus johon palstan läskit akat samaistuvat 😂😂😂

Painan 51 kiloa ja BMI on 19,4. Kuinka paljon suosittelet mulle painonpudotusta?

Mulla on ollut reisivako vain painaessani 45 kiloa ja silloin olinkin sit muualta tosi riutunut, näkyi suonet ja luut törrötti.

Oon hoikka mutta ainakin itsestäni tuntuu, että reidet on yhtä paksut kuin vyötäröni.

Ehkä oon sit vaan tosi onnekas kun mun miehet on vaan kehunut reisiä ja muita muotoja. Uuma on hoikka mutta reidet paksut ja pontevat. Itsestä nuo saisi olla pienemmätkin, mutta ne ei ole ja kai jotkut näistäkin muodoista tykkää ihan aidosti. Urheilen myös, eli ei ole pelkkää höllyvää vaan niissä on myös voimaa pirusti. (Saan miehet helposti reisilukkoon 😏)

Hyi helvata 🤢

Äläs nyt, tuo kuulostaa siltä että jotkut maksais hyvät rahat kun pääsisi tuohon!

Vierailija
64/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain vauva palstalla säälittävät 'miehet" etsivät irtopisteitä anonyymeinö naisilta valehtelemalla, että paksut reidet ovat kauniit 😂 Samaan aikaan Kaikki ihailevat missien hoikkia ja pitkiä sääriä ja ovat heille kateellisia 😂😂

Joo ja palstalla puhutaan myös miehistä, kuin hekin olis vain yksi klöntti ilman yhtään eriäviä mielipiteitä. "Kaikki miehet sitä ja tätä".

Oon tikkulaiha nainen ja mä ainakin ihailen rehevämpien mimmien muotoja. Tunnen myös enemmän miehiä jotka aidosti diggaa niistä muhkummista ja mieluummin katselee netistäkin niitä, kuin niitä miehiä jotka kuolaa laihoja missinaisia.

Itseasiassa useammin olen kuullut että "tuonkin pitäisi syödä jotain" kuin että "tuonkin pitäisi laihduttaa".

Vierailija
65/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumathan ne on. Ehkä joku plösö ukkeli saattaa tykätä. Oma naiseni on hoikka kokonaisuudessaan ja ihanteelliset mitat muutenkin löytyy.

Narsistiset idiootit väittää läskinttuja upeiksi.

Vierailija
66/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumathan ne on. Ehkä joku plösö ukkeli saattaa tykätä. Oma naiseni on hoikka kokonaisuudessaan ja ihanteelliset mitat muutenkin löytyy.

Narsistista esittää oma mielipiteensä?

Tää nykyisen muotidiagnoosin viljely on mennyt överiksi.

Vierailija
67/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan isoista reisistä, tulee mieleen pikaluistelijat, sekä naiset että miehet. Heillä päällään tiukat trikoot. Reidet ovat mahtavat, mutta niissä onkin lihasvoimaa. On muitakin urheilulajeja, joissa menestyäkseen reisissä on oltava voimaa ja siis myös kokoa.

Vierailija
68/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolppakoivet on karseat! Laatunaisen tunnusmerkki on reisivako.

Vierailija
69/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eräs kaverinainen on ollut monta vuotta käyttämättä shortseja kesällä, koska on hävennyt isoja reisiään. Tänä kesänä uskaltautui käyttämään. En tietenkään kommentoi kenenkään ulkonäköä (minusta hän on todella kaunis), mutta tuin häntä laittamaan lyhyet shortsit jalkaan ja lähtemään kaupungille. Mitä ikävää ei tapahtunut ja hän oli mielestäni todella näyttävä asussaan.

En tiedä onko reisien häpeäminen tullut naisten vai miesten vai molempien suunnalta, mutta ei pitäisi olla kenellekään häpäellistä laittaa lyhyitä housuja jalkaan.

Vierailija
70/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta vaikuttaa, ettei sinulla ole naista ollenkaan. Tai ainakin on ollut aika pitkään hiljaista kammarin puolella.

Vierailija
71/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuudestahan se on kiinni, hoikalla naisella paksut reidet voivat olla naiselliset. Lihavalla taas kaikkea muuta.

Vierailija
72/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eräs kaverinainen on ollut monta vuotta käyttämättä shortseja kesällä, koska on hävennyt isoja reisiään. Tänä kesänä uskaltautui käyttämään. En tietenkään kommentoi kenenkään ulkonäköä (minusta hän on todella kaunis), mutta tuin häntä laittamaan lyhyet shortsit jalkaan ja lähtemään kaupungille. Mitä ikävää ei tapahtunut ja hän oli mielestäni todella näyttävä asussaan.

En tiedä onko reisien häpeäminen tullut naisten vai miesten vai molempien suunnalta, mutta ei pitäisi olla kenellekään häpäellistä laittaa lyhyitä housuja jalkaan.

Musta on ihana kun naiset kesäisin uskaltautuivat epävarmuudesta huolimatta pukeutumaan kuten haluavat.

Tuntuu että toiset naiset on paljon kriittisempiä ja ilkeämpiä. Naisilta tulee mulkoilua ja kuiskuttelua niinkun pikkukakaroilta. Miehet korkeintaan hymyilevät (hyväntahtoisesti, ei ilkeästi) ja jatkaa matkaansa.

Surullista kun nykyään niin moni kärsii ties mistä aiheettomista komplekseista.

Vierailija
73/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tehty tilastoja?

Vierailija
74/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä kehuvat lihaksikkaita paksuja reisiäni eli ei minusta pidetä rumana piirteenä

Mäkin olen saanut ainoastaan kehuja näistä pölkyistäni, vaikka itse inhoan niitä.

Mutta jos ne ei tykkäsi niin kai he hakeis itselleen hoikkakoipisen naisen?

Kai jokainen hankkii kumppanikseen ihmisen, joka viehättää fyysisestikin.

Vierailija
75/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi pidetään, mutta minun silmääni ovat rumat. Onpa hyvä ajankohta tälle ketjulle, koska olen menossa reisien rasvaimuun ensi viikolla. Olen siis muuten hoikka, mutta reiteni ovat valtavat.

Vierailija
76/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne iljettävän näköiset verrattuna hoikkiin sääriin.

Toisilla hoikilla on raskausarpia jo 20 - vuotiaana. Ruma on ruma, ei sille mitään voi. Kaikki ei saa kaunista ihoa.

Mulla oli raskausarpia jo 15-vuotiaana. Onneksi haalistuivat muutamassa vuodessa

Kyllä ne kuule silti näkyy. Iho on piloilla

Näkyy, jos läheltä katsoo. Nyt kuitenkin kehtaan esimerkiksi käydä uimarannalla, toisin kuin alle parikymppisenä, jolloin raskausarvet olivat punaiset.

Vierailija
77/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut että pidettäisiin rumana. En pidä itsekään. Yritän parhaillaan kasvattaa reisiäni.

Vierailija
78/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalta naiselta ja muutamalta mieheltä elämäni aikana kuullut jotain huonoa paksuista reisistä, muuten kaikki on kehuneet aina jalkojani ja olen aina itse tykännyt olla paksureitinen. :D En oo koskaan ajatellut että paksuissa reisissä olisi jotain pahaa, päin vastoin mun mielestä ne on naiselliset. En halua olla rimppakinttu, päin vastoin "rimppakintuista" moni mies on mulle valittanut, että on tyhmän näköset.

Koen tosi epäkohteliaana, kun esim kerran yksi itsensä transun näköseksi treenannut suht paksureitinen nainen selitti mulle jotain mun paksuista reisistä, et voi iik. Olin ihan hei pliis. :D Jos jotakuta ei miellytä, voi pitää päänsä kiinni.

Vierailija
79/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihänniitä rumina pidetä muttei kyllä kauniinakaan. Reiden paksuus on neutraali ominaisuus.

Vierailija
80/82 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi reisien häpeäminen on peräsin jostain 90 luvun laihuus ihanteista.. nythän ihanteet on jo muuttuneet... Eli lähinnä homomiehet ja toiset naiset kyttää reisiä, jos joku... perus miehet on aina tykännyt.. :) naisten ja homojen mielipiteet ei liikuta ainakaan mun mieltä, koska olen hetero. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi