Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paksuja reisiä pidetään naisella rumana piirteenä?

Vierailija
10.09.2022 |

Omasta mielestä toi on kuitenkin naisellinen ominaisuus.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne iljettävän näköiset verrattuna hoikkiin sääriin.

Toisilla hoikilla on raskausarpia jo 20 - vuotiaana. Ruma on ruma, ei sille mitään voi. Kaikki ei saa kaunista ihoa.

Noloa, että on raskausarpia, mutta ei lasta.

Ja kuule näin yhdellä nuorella selluliittiakin. Minkälaisia ne lainkaan on 30 - vuotiaana.

Vierailija
22/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oo kuullut et yleisesti naisten paksuja reisiä pidettäis rumina..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksureitiset miehet ja naiset eivät nyt vaan ole niin viehättäviä, sori.

Vierailija
24/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on tyypillisesti rintava, reitevä ja persevä. Ei siis vatsakas, vaan terveen rehevä ja naisellinen. Tällainen nainen on suomalaiselle miehelle ihannenainen.

Ei ole. Suomalaisena miehenä pidän hoikista naisista, en rintavista reiteivistä ja persevistä.

Vierailija
25/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisilla hoikilla on raskausarpia jo 20 - vuotiaana. Ruma on ruma, ei sille mitään voi. Kaikki ei saa kaunista ihoa.

Ja kuule näin yhdellä nuorella selluliittiakin. Minkälaisia ne lainkaan on 30 - vuotiaana.

On minullakin raskausarpia joka paikassa paitsi käsissä joissa niitä saisi ollakin, enkä pidä sitä nolona vaikkei lapsia olekaan. M40

Vierailija
26/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommenteissa menee joillakin sekaisin sääret ja reidet. Reidet ylhäällä, sääret alempana.

Vierailija
27/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läääääskiii! :D Läääskiiiii! xD

Vierailija
28/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavaläskin aloitus johon palstan läskit akat samaistuvat 😂😂😂

Painan 51 kiloa ja BMI on 19,4. Kuinka paljon suosittelet mulle painonpudotusta?

Mulla on ollut reisivako vain painaessani 45 kiloa ja silloin olinkin sit muualta tosi riutunut, näkyi suonet ja luut törrötti.

Oon hoikka mutta ainakin itsestäni tuntuu, että reidet on yhtä paksut kuin vyötäröni.

Ehkä oon sit vaan tosi onnekas kun mun miehet on vaan kehunut reisiä ja muita muotoja. Uuma on hoikka mutta reidet paksut ja pontevat. Itsestä nuo saisi olla pienemmätkin, mutta ne ei ole ja kai jotkut näistäkin muodoista tykkää ihan aidosti. Urheilen myös, eli ei ole pelkkää höllyvää vaan niissä on myös voimaa pirusti. (Saan miehet helposti reisilukkoon 😏)

Vierailija
29/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vauva palstalla säälittävät 'miehet" etsivät irtopisteitä anonyymeinö naisilta valehtelemalla, että paksut reidet ovat kauniit 😂 Samaan aikaan Kaikki ihailevat missien hoikkia ja pitkiä sääriä ja ovat heille kateellisia 😂😂

Vierailija
30/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä osaa vastata. Minun seksuaalisen viettini herättää eniten hoikka ja hoikkareitinen nainen. Saa kivittää, mutta näin minä tunnen.

Vierailija
31/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat kropat naisilla on painonnostajilla siellä ~50-60kg painoluokissa.

Vierailija
32/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavaläskin aloitus johon palstan läskit akat samaistuvat 😂😂😂

Painan 51 kiloa ja BMI on 19,4. Kuinka paljon suosittelet mulle painonpudotusta?

Mulla on ollut reisivako vain painaessani 45 kiloa ja silloin olinkin sit muualta tosi riutunut, näkyi suonet ja luut törrötti.

Oon hoikka mutta ainakin itsestäni tuntuu, että reidet on yhtä paksut kuin vyötäröni.

Ehkä oon sit vaan tosi onnekas kun mun miehet on vaan kehunut reisiä ja muita muotoja. Uuma on hoikka mutta reidet paksut ja pontevat. Itsestä nuo saisi olla pienemmätkin, mutta ne ei ole ja kai jotkut näistäkin muodoista tykkää ihan aidosti. Urheilen myös, eli ei ole pelkkää höllyvää vaan niissä on myös voimaa pirusti. (Saan miehet helposti reisilukkoon 😏)

Hyi helvata 🤢

Vierailija
33/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Me miehet emme pidä miesten näköisistä hormooninaisista.

Vierailija
34/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka niin? Just seksikkäänä pidetään.

Naiset itse jostain syystä usein häpeilevät paksuja reisiä. Minä kyllä olen aina pitänyt niitä kauniina ja olevan yksi parhaita piirteitä ulkonäössäni.

T: ei rimppakinttu

Jep sama! Rakastan omia paksuja reisiäni ja tykkään käyttää vaatteita missä ne korostuu 😄

Ongelma vaan on löytää sellaisia vaatteita, tai ainakaan housuja, joihin ne reidet mahtuu. Tyypillisesti vyötäröllä on 15cm liikaa löysää siinä kohtaa kun jotkut farkut menee reisistä jalkaan.

Vierailija
35/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 23v ja mulla on raskausarpia ja selluliittia ollu ihan 12-vuotiaasta asti lähes joka paikassa. Ihan käsissäkin. Ja oon ihan täysin sujut näiden kanssa.

Vierailija
36/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä rumina, paitsi jos ovat läskiä. Eikä aina silloinkaan.

Vierailija
37/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä oo kuullut et yleisesti naisten paksuja reisiä pidettäis rumina..

Minäkään en ole törmännyt tähän.

Ja mikä nyt sit on hoikka tai paksu kenellekin.

Ja voisko olla, että niitä makuja on monia? 🤔 Jotkut tykkää paksuista ja jotkut ohkasista, turha näistä on tapella.

Vierailija
38/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Me miehet emme pidä miesten näköisistä hormooninaisista.

Kyllä pidämme, mutta fitnessnaisista lavakunnossa emme pidä. M40

Vierailija
39/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni oli reisi melkein yhtä paksu kuin vyötärö. Siis yksi reisi. En sanoisi, että oli lihava, kun se vyötärö oli niin kapea. Eikä ollut rumakaan.

Vierailija
40/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo - poistoon. Sama kuin sanoisi ettei Elisabeth osannut puhua oikeaa englantia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän