Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paksuja reisiä pidetään naisella rumana piirteenä?

Vierailija
10.09.2022 |

Omasta mielestä toi on kuitenkin naisellinen ominaisuus.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo - poistoon. Sama kuin sanoisi ettei Elisabeth osannut puhua oikeaa englantia.

Oon itse ap ja munkin puolesta tän vois vaan poistattaa. Aivan liikaa trolleja ja provoja keskustelussa.

Vierailija
42/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kyllä kehuvat lihaksikkaita paksuja reisiäni eli ei minusta pidetä rumana piirteenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne iljettävän näköiset verrattuna hoikkiin sääriin.

Toisilla hoikilla on raskausarpia jo 20 - vuotiaana. Ruma on ruma, ei sille mitään voi. Kaikki ei saa kaunista ihoa.

Mulla oli raskausarpia jo 15-vuotiaana. Onneksi haalistuivat muutamassa vuodessa

Vierailija
44/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne iljettävän näköiset verrattuna hoikkiin sääriin.

Toisilla hoikilla on raskausarpia jo 20 - vuotiaana. Ruma on ruma, ei sille mitään voi. Kaikki ei saa kaunista ihoa.

Mulla oli raskausarpia jo 15-vuotiaana. Onneksi haalistuivat muutamassa vuodessa

Kyllä ne kuule silti näkyy. Iho on piloilla

Vierailija
45/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski. :)

Vierailija
46/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat kropat naisilla on painonnostajilla siellä ~50-60kg painoluokissa.

Ei. Me miehet emme pidä miesten näköisistä hormooninaisista.

Kyllä pidämme, mutta fitnessnaisista lavakunnossa emme pidä. M40

Oletkp itse 180 cm pitkä ja tuuheatukkainen.

Vierailija
47/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on tyypillisesti rintava, reitevä ja persevä. Ei siis vatsakas, vaan terveen rehevä ja naisellinen. Tällainen nainen on suomalaiselle miehelle ihannenainen.

Suomalaiset naiset ovat alkaneet muuttua tasapaksummiksi. Vyötärö kasvaa suhteessa rintoihin ja takamukseen. Tästä on ihan tutkimusnäyttöä. Ollaan erimallisia kuin oltiin vielä vaikka 80-luvulla.

Vierailija
48/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavaläskin aloitus johon palstan läskit akat samaistuvat 😂😂😂

Painan 51 kiloa ja BMI on 19,4. Kuinka paljon suosittelet mulle painonpudotusta?

Mulla on ollut reisivako vain painaessani 45 kiloa ja silloin olinkin sit muualta tosi riutunut, näkyi suonet ja luut törrötti.

Oon hoikka mutta ainakin itsestäni tuntuu, että reidet on yhtä paksut kuin vyötäröni.

Ehkä oon sit vaan tosi onnekas kun mun miehet on vaan kehunut reisiä ja muita muotoja. Uuma on hoikka mutta reidet paksut ja pontevat. Itsestä nuo saisi olla pienemmätkin, mutta ne ei ole ja kai jotkut näistäkin muodoista tykkää ihan aidosti. Urheilen myös, eli ei ole pelkkää höllyvää vaan niissä on myös voimaa pirusti. (Saan miehet helposti reisilukkoon 😏)

Hyi helvata 🤢

Mikä niin?

Vierailija
49/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan 185 cm pitkä. Tukka on välillä tuuhea, mutta leikkaan sen aina lyhyeksi siiliksi, kun alkaa olla liian pitkä.

Vierailija
50/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on tyypillisesti rintava, reitevä ja persevä. Ei siis vatsakas, vaan terveen rehevä ja naisellinen. Tällainen nainen on suomalaiselle miehelle ihannenainen.

Ainakin lasten äidiksi ja keittiöön. Yleisesti on tiedossa että kaupunkilaiset korkeasti koulutetut miehet suosivat hienostuneempaa naisen figuuria, kuten siroutta ja hoikkuutta. Jossain Itä-Suomen metsissä ja muualla landella varmaan himoitaan näitä emäntä tyyppisiä naisia. Eli makunsa kullakin ja muualla Euroopassa ei tykätä emännistä ja siellä onkin enemmän siroluustoisia hoikkia mutta silti oikeista paikoista riittävän muodikkaita naisia. Omasta mielestäni ja monien tuntemieni miesten mielestä nämä on niitä kaikkein parhaimman näköisiä ja seksikkäimpiä naisia!

Naisetkaan ei halua 170 cm pikkumiestä.

Pitää olla 180 cm ja tumma tuuhea tukka, ammatti asianajaja tai lääkäri.

Vierailija
51/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exälläni oli reisi melkein yhtä paksu kuin vyötärö. Siis yksi reisi. En sanoisi, että oli lihava, kun se vyötärö oli niin kapea. Eikä ollut rumakaan.

Sytyitkö?

Vierailija
52/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin lasten äidiksi ja keittiöön. Yleisesti on tiedossa että kaupunkilaiset korkeasti koulutetut miehet suosivat hienostuneempaa naisen figuuria, kuten siroutta ja hoikkuutta. Jossain Itä-Suomen metsissä ja muualla landella varmaan himoitaan näitä emäntä tyyppisiä naisia. Eli makunsa kullakin ja muualla Euroopassa ei tykätä emännistä ja siellä onkin enemmän siroluustoisia hoikkia mutta silti oikeista paikoista riittävän muodikkaita naisia. Omasta mielestäni ja monien tuntemieni miesten mielestä nämä on niitä kaikkein parhaimman näköisiä ja seksikkäimpiä naisia!

180cm on ihan kohtuullinen vaatimus. Ei se ole mikään pitkä vaan ihan keskipituus miehelle. Fakta nyt on, et sitä lyhyemmät miehet harvempaa naista viehättää.

Vierailija
53/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan 185 cm pitkä. Tukka on välillä tuuhea, mutta leikkaan sen aina lyhyeksi siiliksi, kun alkaa olla liian pitkä.

Minä en tykkää, että mies leikkaa hiukset siiliksi.

Ja kamalin parta malli on pelkät viikset. Tulee tietty sarja mieleen.

Vierailija
54/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exälläni oli reisi melkein yhtä paksu kuin vyötärö. Siis yksi reisi. En sanoisi, että oli lihava, kun se vyötärö oli niin kapea. Eikä ollut rumakaan.

Sytyitkö?

Sammuin.

Vierailija
55/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää, että mies leikkaa hiukset siiliksi.

Ja kamalin parta malli on pelkät viikset. Tulee tietty sarja mieleen.

Jos miehellä on pelkät viikset niin hän voisi sitten laittaa sen hatun ja kävelykepinkin.

Vierailija
56/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

180cm on ihan kohtuullinen vaatimus. Ei se ole mikään pitkä vaan ihan keskipituus miehelle. Fakta nyt on, et sitä lyhyemmät miehet harvempaa naista viehättää.

Fakta on myös se, että miehiä viehättää pitkät ja hoikat jalat. 

Vierailija
57/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet eivät saa hangata yhteen. Sentti pitäisi aina mahtua väliin. 

Vierailija
58/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse aina hävennyt isoja reisiäni. Olen muuten painoindeksin alapäässä mutta ei nuo reidet mihinkään pienene.

En ole tätä epävarmuutta itsestäni ikinä näyttänyt kenellekään mutta useampi poikaystävä on hyvinkin yksityiskohtaisesti kuvaillut miten ja mistä he pitää juurikin muhkeissa reisissä ja heidän myötä olen alkanut hyväksymään niitä nyt jo 35-vuotiaana.

Painoa mulla on vain pari kiloa enemmän kuin 20 vuotta sitten, kun tuskailin jo paksuja jalkojani.

Meni siinä se 20 vuotta hukkaan tuskaillessa itseään, kumpa olisin vaan kyennyt ne hyväksymään jo silloin.

Ikinä en ole kuullut kenenkään sanovan niitä rumiksi tai läskiksi, ainoastaan itse olen ajatellut niin.

Vierailija
59/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat alkaneet muuttua tasapaksummiksi. Vyötärö kasvaa suhteessa rintoihin ja takamukseen. Tästä on ihan tutkimusnäyttöä. Ollaan erimallisia kuin oltiin vielä vaikka 80-luvulla.

Miehet on lyhyitä. En pystyisi seurustelemaan itseä lyhyemmän miehen kanssa.

Vierailija
60/82 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reidet eivät saa hangata yhteen. Sentti pitäisi aina mahtua väliin. 

Menetkö aina mittaamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä