Käyttääkö joku urheilurintsikoita ilman toppauksia?
Luulen että hyvin hyvin harva, joten MIKSI niistä ohuista toppauksista pitää tehdä irroitettavat?? En tiedä mitään niin ärsyttävää kuin pesussa kasaan menevät toppaukset ja niiden suoristaminen tai kokonaam uudelleen paikalleen laitto siitä pienestä kolosta, mä VIHAAN sitä hommaa. Mites muut, onko mielestänne irroitettava toppaus hyväkin ominaisuus?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
No entäs, jos salilla on kylmä tai seksikkäitä komistuksia treenaamassa samaan aikaan? Näyttää kyllä aika rivolta ilman toppauksia, kun nännit on vähällä porautua ohuen liivikankaan läpi.
Älä katso, jos häiritsee. Minua ei kiinnosta pätkääkään, mitä joku tumputtaja jonne nänneistäni ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä himputtia, mä en oo koskaan edes nähnyt topattuja urheilurintsikoita??
Mulla on sellainen Tokmannilta ostettu toppi, missä oli irtotoppaukset. Otin ne heti pois, istuu paljon paremmin ilman. On siis ihan rintsikat, mutta ilman hakaskiinnitystä.
Ne Tokmannin rimpulat ei ole kyllä urheiluliivejä nähnytkään.
t. eri
Ei urheiluliivejä ole vainnyhtä sorttia. Riippuu ihan ihmisestä, miten paljon tukea tarvitsee.
Ei niin, mutta toppi irtotoppauksilla ei ole sama asia kuin urheiluliivi, vaikka ei tarvitsisi lainkaan tukea.
No kyllä niitä silti vaan kaupoissa urheilurintsikan nimellä myydään. Mutta lähinnä ehkä siinä "kevyt tuki" mallistossa.
Moni käyttää. Huomaa pukuhuoneessa kun menevät suihkuun ja ovatkin ihan litteitä 😅
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä häiritse paidan läpi näkyvät n*nnit jos toppauksen ottaa pois? Minua häiritsee.
No minua häiritsee. Minulla on urheiluliivit, joissa ei ole mitään toppauksia ja ajattelin, että kiva kun on liivit, mistä ei näy mitkään kuvioinnit paidan läpi, kun kuviointeja ei ole. Joo ei näy kuviot, mutta rinnat näkyy... En ole ainakaan niin voimaantunut nykynainen, että olisi kiva fiilis kulkea noin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen Tokmannilta ostettu toppi, missä oli irtotoppaukset. Otin ne heti pois, istuu paljon paremmin ilman. On siis ihan rintsikat, mutta ilman hakaskiinnitystä.
t. eri
Ei urheiluliivejä ole vainnyhtä sorttia. Riippuu ihan ihmisestä, miten paljon tukea tarvitsee.
Ei niin, mutta toppi irtotoppauksilla ei ole sama asia kuin urheiluliivi, vaikka ei tarvitsisi lainkaan tukea.
Ehkä parempi, että alat jakaa tuota ilosanomaa ovelta ovelle, koska aika monet kutsuvat niitä urheilurintsikoiksi.
En käytä enää ollenkaan urheiluliivejä, vaan Changen Lissi riittää.
Mua ärsyttää ap:n kanssa tuossa mielessä sama asia, että vituttaa aina pesun jälkeen niitä yrittää asetella sinne oikein. Ihan laiskuuttani olenkin monesti jättänyt laittamatta ne takaisin. Mistä löytää edes sellaisia, joissa ei näitä ole tai olisivat kiinni ommeltuna, kun moni kerran ihmettelee topattuja urheiluliivejä? Minulla on varmaan 20-30 urheiluliivit, hyvin sekalaisia merkkejä ja kaikissa nämä seilaavat toppaukset. Ei kun hetkinen, Puman toppimallisissa, niissä perus, jossa Puman tekstilogo isolla, ei muuten ole, mut sitten lähes samanmallisissa muissa kaikissa kyl on. Ja näille ihmettelijöille, eiväthän nuo siis mitkään push up toppaukset todellakaan ole, taidetaan useimmiten jopa myydäkin kuvauksella "pehmustetut kupit" tms, ne on hyvin ohuet superlon/kangas-lärpykät. Pehmentävät vain aavistuksen rinnan siluettia, enpä minä yleensä sitten kuitenkaan edes huomaa enää, kun en jaksa niitä takaisin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän toppauksettomia Shock Absorbereita.
Kysymys teille, jotka käyttää irtotopattuja. Miksi ette vaan ompele niitä muutamalla ompeleella paikoilleen kiinni? Turha ärtyä jostain ongelmasta, johon on helppo ratkaisu.
Aika monesta kohtaa saa ommella kiinni jos meinaa saada sen oikeasti pysymään. Ostaisin kiinteätopattuja jos semmoisia olisi.
Vierailija kirjoitti:
Moni käyttää. Huomaa pukuhuoneessa kun menevät suihkuun ja ovatkin ihan litteitä 😅
Mieskin osallistuu keslusteluun. Sulle tiedoksi, että ne urheiluliivien toppaukset on sellaisia n. 2 mm paksuja.
Vierailija kirjoitti:
No entäs, jos salilla on kylmä tai seksikkäitä komistuksia treenaamassa samaan aikaan? Näyttää kyllä aika rivolta ilman toppauksia, kun nännit on vähällä porautua ohuen liivikankaan läpi.
Toistan kysymykseni, minkälaisia lipareita te oikein laskette urheiluliiveiksi? Mulla ne on sellaiset panssariliivit joilla G-kuppikin litistyy olemattomiin, ja vaikka hytkyisi kuin 80-luvun hikinauhavideossa konsanaan, bosat ei montaa milliä liiku. Ei sieltä mitkään nännit todellakaan näy läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
No kyllä niitä silti vaan kaupoissa urheilurintsikan nimellä myydään. Mutta lähinnä ehkä siinä "kevyt tuki" mallistossa.
Aika montaa muutakin tuotte myydään nimellä, joka ei vastaa tuotteen todellista luonnetta. Esim. nimellä ruokakerma myydään valmistetta, joka ei ole kermaa nähnytkään. Sama juttu noiden toppien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toppaukset pois, jos sellaiset jostain syystä urheiluliiveihin on tungettu.
No kaikissa urheiluliiveissä ne on. En ole löytänyt yksiäkään joissa ei olisi.
Mistä oikein ostat liivisi? Urheilukaupoissa en ole nähnyt käytännössä lainkaan urheiluliivejä, joissa ON toppaukset. Varsinkaan mitkään irtoversiot. Jossain Halpa-Hallissa toki sellaisia voidaan myydä.
Kaikissa ostamissani Adidaksen liiveissä on ollut. Samoin useita muita urheiluvaatemerkkien liivejä on tullut zalandolta tilattua ja palautettua.
Ja kaikissa on irtotoppaukset. Monista niistä vasta tajuaa pesun jälkeen että on irtotoppaus kun mennyt myttyyn, jos ei huomaa tarkkaan tutkia etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupathan on täynnä niitä toppimallisia joustavia, joissa irtonaiset kolmion muotoiset "toppaukset", siis ei mitkään paksut pehmukkeet vaan lähinnä muutaman millin paksuinen pehmuke
Ne ei ole urheiluliivejä, vaan toppimallisia tavallisia liivejä.
No miksi niitä sitten myydään kaupassa urheilurintsikat-osastolla?
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää ap:n kanssa tuossa mielessä sama asia, että vituttaa aina pesun jälkeen niitä yrittää asetella sinne oikein. Ihan laiskuuttani olenkin monesti jättänyt laittamatta ne takaisin. Mistä löytää edes sellaisia, joissa ei näitä ole tai olisivat kiinni ommeltuna, kun moni kerran ihmettelee topattuja urheiluliivejä? Minulla on varmaan 20-30 urheiluliivit, hyvin sekalaisia merkkejä ja kaikissa nämä seilaavat toppaukset. Ei kun hetkinen, Puman toppimallisissa, niissä perus, jossa Puman tekstilogo isolla, ei muuten ole, mut sitten lähes samanmallisissa muissa kaikissa kyl on. Ja näille ihmettelijöille, eiväthän nuo siis mitkään push up toppaukset todellakaan ole, taidetaan useimmiten jopa myydäkin kuvauksella "pehmustetut kupit" tms, ne on hyvin ohuet superlon/kangas-lärpykät. Pehmentävät vain aavistuksen rinnan siluettia, enpä minä yleensä sitten kuitenkaan edes huomaa enää, kun en jaksa niitä takaisin laittaa.
ShockAbsorber ja Marks & Spencer on päivittäisessä käytössä eikä ole mitään toppauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Ehkä parempi, että alat jakaa tuota ilosanomaa ovelta ovelle, koska aika monet kutsuvat niitä urheilurintsikoiksi.
No ei se minun ongelmani ole, jos ihmiset eivät erota aitoa tuotetta rimpulasta. Varmaan myös kutsutte kasvisrasvavalmistetta kermaksi ja aromihilloa aidoksi mansikkahilloksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistan kysymykseni, minkälaisia lipareita te oikein laskette urheiluliiveiksi? Mulla ne on sellaiset panssariliivit joilla G-kuppikin litistyy olemattomiin, ja vaikka hytkyisi kuin 80-luvun hikinauhavideossa konsanaan, bosat ei montaa milliä liiku. Ei sieltä mitkään nännit todellakaan näy läpi.
Minulle ei. En tarvitse tukea ollenkaqn, lähinnä vain tiukan kankaan, niin ei hölsky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuollaisia olen yrittänyt etsiä. Voitko suositella merkkiä ja missä niitä myydään?
Vierailija kirjoitti:
Urheiluliivien "toppaukset" ovat niin ohuet läpyskät että ne eivät mitään lisätäytettä tuo.
Otan ne aina pois. Ei miehetkään kulje topatuissa urheilutrikoissa.