Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö joku urheilurintsikoita ilman toppauksia?

Vierailija
10.09.2022 |

Luulen että hyvin hyvin harva, joten MIKSI niistä ohuista toppauksista pitää tehdä irroitettavat?? En tiedä mitään niin ärsyttävää kuin pesussa kasaan menevät toppaukset ja niiden suoristaminen tai kokonaam uudelleen paikalleen laitto siitä pienestä kolosta, mä VIHAAN sitä hommaa. Mites muut, onko mielestänne irroitettava toppaus hyväkin ominaisuus?

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvyyden vuoksi heti alkuun, olen mies.

Kun katselin yleisurheilun huippukisoja kesällä, tuli mieleeni jossakin välissä, miten naisjuoksijat estävät rintojensa heiluntaa. Näkyi, että joukossa oli naisia, joilla oli isompiakin varustuksia. Asia ei selvinnyt silloin minulle. Sitten se paljastui. Jalkapallon naisten EM-kisoissa ottelun jälkeen muistaakseni saksalainen pelaaja tuuletti ja veti pelipaidan päältään. Alla oli mitä ilmeisimmin juuri urheilurintaliivit. Ne likistivät rinnat heilumattimiksi. Liivit olivat tosi hyvin vartaloon ankkuroitu. Eivät varmasti muljahtele. Jalkapallo on varmasti juuri sellainen laji, jossa rintojen heilumisen estäminen on todella tärkeätä rintojen koosta riippumatta.

Vierailija
142/149 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö siellä kuntosalillakin kerätä huomiota topatulla povella? Muistan kouluajoilta kuinka epävarmat tytöt laittoi vessapaperia tai sukkia rintsikoihin.

Toppauksesta huolimatta urheiluliivit litistää rinnat pienemmiksi. Toppausten funktio ei ole huomion keräys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees oo nähny topattuja urheilurintsikoita. Enkä kyllä topattuja ees käyttäis, kiinteillä toppauksilla olevat liivit jäis kaupan hyllyyn.

Vierailija
144/149 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen turhamainen tai jotain mutta itse kyllä tykkäisin ei-litistävistä ja topatuista urheilurintaliiveistä. Itsellä on piehköt rinnat ja leveä rintakehä ja urheilurintsikoiden litistävä vaikutus saa rintani puristumaan kainaloihin päin asetteli niitä mihiten tahansa. Lopputulos näyttää siltä että rintoja ei juuri ole mutta kainaloissa on makkarat. Itseä tämä häiritsee eikä tee mieli liikkua ellei voi laittaa paksua puseroa päälle. Kovasti olen koittanut löytää hyviä ei-litistäviä ja topattuja urheilurintsikoita pienirintaiselle mutta ei tahdo löytyä.

Vierailija
145/149 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa vaikka täältä faktaa urheiluliiveistä ja miten ne eroavat ns. urheluliiveistä.

https://kuntoplus.fi/varusteet/treenivaatteet/opas-nain-valitset-sopiva…

Vierailija
146/149 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on urheilurintsikat joissa ei edes ole mitään toppauksia. En todellakaan isorintaisena kaipaa vielä jotakin toppauksia.

Mulla on ilmeisesti halpisurheiluliivejä, mutta se toppaus antaa lisätukea, kun kangas ei yksinään pääse niin venymään.

Raivostuttava niitä on aina onkia ja suoristaa pesun jälkeen. Pitäisi ommella kiinni, mutta en ole jaksanut.

Ota ne pesun ajaksi pois ja pese ne erikseen käsin tai koneessa pesupussissa.

Vierailija
147/149 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on urheilurintsikat joissa ei edes ole mitään toppauksia. En todellakaan isorintaisena kaipaa vielä jotakin toppauksia.

Mulla on ilmeisesti halpisurheiluliivejä, mutta se toppaus antaa lisätukea, kun kangas ei yksinään pääse niin venymään.

Raivostuttava niitä on aina onkia ja suoristaa pesun jälkeen. Pitäisi ommella kiinni, mutta en ole jaksanut.

Ota ne pesun ajaksi pois ja pese ne erikseen käsin tai koneessa pesupussissa.

Ei vähennä työn määrää lainkaan.

Vierailija
148/149 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat ovat sellaiset kauttaaltaan sileät ja paksut liivit, jotka eivät litistä. Rinta on ikäänkuin omassa toppakapselissa ja rinnanaluskappale on napakka. Nämä joogajumppatopit ja Shock Absorberit eivät niitä ole.

Et ole ilmeisesti kovin isorintainen tai sitten olet löytänyt todellisen rintsikoiden graalin maljan. Ilman shock absorbereita en juoksisi ollenkaan, kun tuki ei riitä, sattuu ja hölskyy liikaa. 

Isojen rintojen malleissa, jotka tukee vahvasti, ei oo tullut koskaan vastaan topattuja liivejä. Ei oo tullut mieleen häpeillä nännejä, ei niitä siellä jumpassa oo kukaan esittelemässä. 

Vierailija
149/149 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvyyden vuoksi heti alkuun, olen mies.

Kun katselin yleisurheilun huippukisoja kesällä, tuli mieleeni jossakin välissä, miten naisjuoksijat estävät rintojensa heiluntaa. Näkyi, että joukossa oli naisia, joilla oli isompiakin varustuksia. Asia ei selvinnyt silloin minulle. Sitten se paljastui. Jalkapallon naisten EM-kisoissa ottelun jälkeen muistaakseni saksalainen pelaaja tuuletti ja veti pelipaidan päältään. Alla oli mitä ilmeisimmin juuri urheilurintaliivit. Ne likistivät rinnat heilumattimiksi. Liivit olivat tosi hyvin vartaloon ankkuroitu. Eivät varmasti muljahtele. Jalkapallo on varmasti juuri sellainen laji, jossa rintojen heilumisen estäminen on todella tärkeätä rintojen koosta riippumatta.

Ne on juuri noita ns. oikeita urheiluliivejä. Tukee todella hyvin. Isorintaisena en lähtisi liikkumaan ilman. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän