Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö joku urheilurintsikoita ilman toppauksia?

Vierailija
10.09.2022 |

Luulen että hyvin hyvin harva, joten MIKSI niistä ohuista toppauksista pitää tehdä irroitettavat?? En tiedä mitään niin ärsyttävää kuin pesussa kasaan menevät toppaukset ja niiden suoristaminen tai kokonaam uudelleen paikalleen laitto siitä pienestä kolosta, mä VIHAAN sitä hommaa. Mites muut, onko mielestänne irroitettava toppaus hyväkin ominaisuus?

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän 24/7 toppaamattimia, kaarituellisia urheiluliivejä. On hyvät 👍

Vierailija
22/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä häiritse paidan läpi näkyvät n*nnit jos toppauksen ottaa pois? Minua häiritsee.

En minä ainakaan urheillessa tissejäni katsele. 

Miehet voi katsella. Tuskin kuitenkaan pyörtyvät.😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne irrotettavat on kyllä tosi raivostuttavat. Voisi olla saman tien kiinteät "toppaukset" tai siis vaan vähän paksumpi kangashan se vaan on eikä mikään varsinainen toppaus.

Vierailija
24/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän nykyään pelkästään semmoisia toppimaisia liivejä kun ne on niin mukavia, mutta tosi ärsyttävää tosiaan kun ne "toppaukset" on aina rutussa ja mytyssä pesun jälkeen.

Vierailija
25/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Vihaan niitä kun pesussa menevät ihan myttyyn, miksi ei voi olla valmiiksi ommeltuja?!

Vierailija
26/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä himputtia, mä en oo koskaan edes nähnyt topattuja urheilurintsikoita??

Mulla on sellainen Tokmannilta ostettu toppi, missä oli irtotoppaukset. Otin ne heti pois, istuu paljon paremmin ilman. On siis ihan rintsikat, mutta ilman hakaskiinnitystä.

Vierailija
27/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen Tokmannilta ostettu toppi, missä oli irtotoppaukset. Otin ne heti pois, istuu paljon paremmin ilman. On siis ihan rintsikat, mutta ilman hakaskiinnitystä.

Ne Tokmannin rimpulat ei ole kyllä urheiluliivejä nähnytkään.

t. eri

Vierailija
28/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toppaukset pois, jos sellaiset jostain syystä urheiluliiveihin on tungettu.

No kaikissa urheiluliiveissä ne on. En ole löytänyt yksiäkään joissa ei olisi.

Vierailija
29/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan toppaukset pois kaikista liiveistä. On liivintäytettä omasta takaa. Toisekseen toppaukset hiostaa.

Miksi ostat topattuja liivejä? Ei minulla ole yksiäkään sellaisia. Kaupathan on väärällään toppaamattomia.

Vierailija
30/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole kaikissa. Mitä täällä nyt houraillaan. Mulla on kolmet, ja on ollut varmaan toiset kolme joskus aiemmin, eikä niissä ole minkäänlaisia toppauksia.

Vierailija
31/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupathan on täynnä niitä toppimallisia joustavia, joissa irtonaiset kolmion muotoiset "toppaukset", siis ei mitkään paksut pehmukkeet vaan lähinnä muutaman millin paksuinen pehmuke

Vierailija
32/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Ei urheiluliivejä ole vainnyhtä sorttia. Riippuu ihan ihmisestä, miten paljon tukea tarvitsee.

Vierailija
33/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä oikein ostat liivisi? Urheilukaupoissa en ole nähnyt käytännössä lainkaan urheiluliivejä, joissa ON toppaukset. Varsinkaan mitkään irtoversiot. Jossain Halpa-Hallissa toki sellaisia voidaan myydä. 

Vierailija
34/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans tajua niitä irtotoppauksia. Eikö vois olla vaan topattu (tai siis paksumpi) ja ohuempi malli vaan erikseen. Tai siis niitä toppaamattomia on kyllä, mutta semmoista liivitoppia jossa olisi kiinteät toppaukset on kyllä tosi vaikea löytää.

Vierailija
35/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän toppauksettomia Shock Absorbereita.

Kysymys teille, jotka käyttää irtotopattuja. Miksi ette vaan ompele niitä muutamalla ompeleella paikoilleen kiinni? Turha ärtyä jostain ongelmasta, johon on helppo ratkaisu.

Vierailija
36/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Ei urheiluliivejä ole vainnyhtä sorttia. Riippuu ihan ihmisestä, miten paljon tukea tarvitsee.

Ei niin, mutta toppi irtotoppauksilla ei ole sama asia kuin urheiluliivi, vaikka ei tarvitsisi lainkaan tukea. 

Vierailija
37/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan toppaukset pois kaikista liiveistä. On liivintäytettä omasta takaa. Toisekseen toppaukset hiostaa.

Ei kai ne urheiluliiveissä minään "täytteenä" ole kun ovat yleensä sellaiset ohuet läpyskät.

Vierailija
38/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs, jos salilla on kylmä tai seksikkäitä komistuksia treenaamassa samaan aikaan? Näyttää kyllä aika rivolta ilman toppauksia, kun nännit on vähällä porautua ohuen liivikankaan läpi.

Vierailija
39/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupathan on täynnä niitä toppimallisia joustavia, joissa irtonaiset kolmion muotoiset "toppaukset", siis ei mitkään paksut pehmukkeet vaan lähinnä muutaman millin paksuinen pehmuke

Ne ei ole urheiluliivejä, vaan toppimallisia tavallisia liivejä. 

Vierailija
40/149 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän toppauksettomia Shock Absorbereita.

Kysymys teille, jotka käyttää irtotopattuja. Miksi ette vaan ompele niitä muutamalla ompeleella paikoilleen kiinni? Turha ärtyä jostain ongelmasta, johon on helppo ratkaisu.

Ne eivät pysy muutamalla ompeleella. Mulla on sellaisia, joissa ne toppaukset on kiinni muutamalla ompeleella valmiiksi, ja ne menevät myttyyn. Sama uikkareissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi