Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies ja nainen olla vain kavereita?

Epäilty72
10.09.2022 |

Työskentelen miesvaltaisella alalla ja lapsena asuin maalla ja ainoa leikkikaveri oli isoveljeni. Tulen helposti juttuun miesten kanssa. Nykyinen puolisoni on todella mustasukkainen ja taistelemme lähes päivittäin näistä työpaikkani miehistä jotka mieheni kokee uhkaksi. Minulla on myös miespuoleinen kaveri jonka kanssa soitellaan pari kertaa kuussa. Hänen kanssaan ei koskaan ole ollut mitään sutinaa. Edellinen avioliittoni päättyi eroon koska mies oli mustasukkainen ja uskoi että petän häntä ja alkoi sitten itse pettää minua jolloin homma loppui siihen. Olen alkanut miettiä että onko minussa jotain vikaa ja olenko väärässä kun en näe miesten ja naisten välisessä kaveruudessa mitään ihmeellistä tai hämärää. Koska työskentelen miesvaltaisrlla alalla niin en oikein voi välttääkään miesten seuraa. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Muutaman kerran on käynyt niin että joku työkaveri on ihastunut minuun mutta homma ei ole johtanut mihinkään koska tunne ei ole ollut molemminpuolinen. Omasta mielestäni suhde voi syntyä missä vaan ja pettää voi aina jos haluaa. Työpaikka tai työkavereiden sukupuoli ei siihen vaikuta. Onko viimeaikaisilla miehilläni vaan huono itsetunto vai pitääkö tässä vaihtaa alaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat olla miesten kavereita, mutta miehet eivät voi olla naisten kavereita. 

Naisena olen samaa mieltä. Olen pitänyt monta miestä kaverina, mutta ne miehet ovat aina halunneet jotain muuta.

Vierailija
22/27 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat olla naisten kavereita, mutta naiset eivät pysty samaan. M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi olla niinkin, että miehellä on periaate ilman mustasukkaisuuttakin, ettei nainen kaveeraisi useiden miesten kanssa. Kuten naisilla sama toive miehelle. Voihan siinä olla jokin muu häiritsevä tekijä, liikaa miehiä tai jotain kontakteja. Energeettinen tai henkinen vaikutus siinä mitä toinen tekee päivän aikana, kenties joku henkilö josta ei pidä tai henkilöt. Vaikkei siis ole mitään fyysistä kemiaa sinulla miesten kanssa. Menee varmaan jonkun mielestä oudoksi tämä pohdinta jo, mutta on niin monia näkemyksiä näistä.

Vierailija
24/27 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse voisi elää ja olla parisuhteessa kumppanin kanssa, joka pitäisi niin yksinkertaisena, epäilisi ja kokisi, että kaikki naiset edustaisivat minulle vain enemmän ja vähemmän potentiaalsiista seksikumppania. 

Sinkkumies 

Vierailija
25/27 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat olla miesten kavereita, mutta miehet eivät voi olla naisten kavereita. 

Naisena olen samaa mieltä. Olen pitänyt monta miestä kaverina, mutta ne miehet ovat aina halunneet jotain muuta.

Parisuhde on vain kaverisuhde, jossa paneskellaan. Muuten ne eivät eroa mitenkään toisistaan.

Vierailija
26/27 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olen ollut vuosikymmenet naisvaltaisella työpaikalla.

Ei olisi tullut mieleenikään olla vapaa-aikana kahdenkeskisissä tekemisissä jonkun naispuolisen työkaverin kanssa. Puolisoni oli kai lähinnä normaalimustasukkainen, ja pidin itsestäänselvyytenä etten anna pienintäkään syytä edes aiheettomaan mustasukkaisuuteen. Työpaikan yhteiset sosiaaliset riennot on ok, kunhan pitää huolen ettei anna virikettä mustasukkaisuuteen, mikä on parisuhteelle äärimmäisen myrkyllistä, oli se sitten aiheellista tai aiheetonta. Ja kyllä, olen ollut useampaankin kertaan ihastunut johonkin työpaikan naiseen näinä vuosina, ja antanut niiden ihastumisien kuivua pois aikaa myöten. Erottiin muista syistä.

M

Vierailija
27/27 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaverin ja saaliin ero ole aika yksinkertainen?

Kaveria ei houkutella millään.

Jos ei houkuttele eikä vihjaile, se on kaveri.

Jos ei flirttaile, ei pelaa mitään.

Saalista houkutellaan kaksimielisyyksillä.

Jos houkuttelee ja vihjailee, saalistaa.

Jos flirttailee, pelaa jotain.

Mitä enemmän luovutat toisen vuoksi, sitä enemmän sulta viedään.

Alan vaihtaminen toisen riittämättömyyden takia on täydellinen itseinhon ensiaskel.

Ainoa vihollinen on se mustasukkainen.

Tai sen syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi