Onko vaarallista kun olen juonut alkoholia vaikka käytän mielialalääkkeitä
Joka päivä ketipinor 100mg sekä voxra 300mg. Tuntuu että kaksi lonkkua jo nousi päähän
Kommentit (35)
Ei vaarallista oo jos ei tosiaan rauhoittavia käytä. Ei silti alkoa suositella mielialalääkkeiden kanssa
Nuo lääkkeet on suunniteltu mt ongelmaisille. Suuri osa niistä on päihdeongelmaisia. Juo huoletta. Ei mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuhan vaan et juo greippilonkkua.
Ketin kanssa ei greippiä saa käyttää. Jos ap ei tiennyt. Lonkku on ok. Halpislonkut on tehty omenaviiniin. Niitä voi juoda huoletta
Jos sulla on mt - ongelmia . Haluatko myös alkoholiongelman?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaarallista oo jos ei tosiaan rauhoittavia käytä. Ei silti alkoa suositella mielialalääkkeiden kanssa
Oletko koskaan kuullut että alkoholia ylipäätään suositellaan käytettäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei suositella siksi, että alkoholi heikentää lääkkeiden vaikutusta.
Alkoholi on hermomyrkky joka tuhoaa aivoja ja elimistöä. Pitäisi tietää että alkoholi ja lääkkeet ovat haitallisia. Koulussa kerrottiin asia jo ala-asteella javanhemamt puhuivat myös jos niitä viitsi kuunnella. Ilmeisesti 2000 jälkeen ihmisille ei opeteta enää mitään järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai voimistaa.
Ja siis ap kysyi onko vaarallista, niin ei ole.
Eli ketiä "unta tukemaan" ja voxraa että edes pahin pöhnä haihtuisi, niin tätä päivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai voimistaa.
Minulla voxra kuusinkertaisti toleranssin, joten sitä tietysti kannattaa varoa jos ei millään tule humalaan niin se voi johtua lääkkeestä. Järki mukana kun juo.
Ei greippiä missään nimessä!!!
Lääkkeestä riippuen voi voimistaa lääkepitoisuuden kehossa jopa monin sadan kerroin!!!
Ketipinorin aikana ainakin greippi kielletty. Eikö voxra ole myös aika tuju lääke?
Älä juo enempää jos nyt jo heittää päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuhan vaan et juo greippilonkkua.
Ketin kanssa ei greippiä saa käyttää. Jos ap ei tiennyt. Lonkku on ok. Halpislonkut on tehty omenaviiniin. Niitä voi juoda huoletta
No ei voi juoda jos halpa lonkerossa lukee greippi olkoon se tehty vaikka kasteveteen se sisältää greippiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut että alkoholia ylipäätään suositellaan käytettäväksi?
Kyllä. Se on oikein tehokas mielen lääke monissa tilanteissa oikein käytettynä.
Mä sammun jo puolikkaasta 25 mg ketipinorista 😯
Sulla on huomenna muistikatkoja ja ihmettelen herätessäs mitä oot touhunnut jos jatkat juomista kun nyt jo olet humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä sammun jo puolikkaasta 25 mg ketipinorista 😯
Sulla on huomenna muistikatkoja ja ihmettelen herätessäs mitä oot touhunnut jos jatkat juomista kun nyt jo olet humalassa.
Minulla menee 250 mg ketipinoria ja ei väsytä ollenkaan. Suurin määrä on ollut 400mg ketipinoria.
Kysy lääkäriltäsi varmuuden vuoksi
Mitäpä luulet söisikö ihmiset noita lääkkeitä jos kerrottaisiin ettei alkoholia pidä sitten käyttää yhtään. Niinpä, syömättä jäisi suurimmalta osalta ja rahat valmistajilta saamatta. Esim. Voxra sellainen että ne vaikutukset on todella arvaamattomia alkoholia ottaessa.
Tuleepa juominen halvaksi jos noin on.