Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies laittaa kuvia lapsestaan, kun olemme tavanneet vasta kahdesti.

Vierailija
10.09.2022 |

En vaan ymmärrä. Minulla ei ole luonnollisestikaan minkäänlaista tunnesidettä lasta kohtaan ja yhtäkkiä joku lapsen kuva lävähtää verkkokalvoille. Tuollainen vain karkoittaa.

Ja toinen mies, olinko nähnyt häntä kaksi kertaa vai kolme, teki ihan samalla tavalla.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään lemmikkiä mitä käyttää empatiakykynsä osoittamiseen? Jotkut metsästää naisia noilla mukuloillaan. Olettaa kai että naiset universaalisti alkaa hihkua innosta, kun mies esittelee työmaata minkä aikoo dumbata sinulle heti jos jäät kiinni häneen.

On eläimiäkin, eipä ole niitten kuvia laittanut.

Ap

Ok. No ymmärrät kai että tyyppi on tosi outo eikä ole normaali? Rajaton. Tosissaan yrittää esittää olevansa turvallinen. Tuskin on.

Voi olla mahdollista tämäkin. Heti oli kieltä työntämässä suuhun kun baarissa pussailtiin. Tai niin olisi voinut pussailla, mut läksin sillo pois kun noin tapahtui.

Ap

Ääääh, ahdistavan päällekäyvä hyypiö. Luulee tietävänsä suoraan mistä pidät eikä vaivaudu yhtään tunnustelemaan asioita. Ei kannata tuhlata aikaa tuollaiseen torveloon.

Vierailija
42/50 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Mulla on itsellä kaks lasta ja ei tulis mieleenkään lähettää kuvia mun lapsista joilleki random miehille, joita oon nähny tyylii pari kertaa. Juokse vielä ku voit :D

Vierailija
44/50 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitään outoa. Itse laittaisin koiristani kuvia heti ihmiselle, kenestä olen aidosti kiinnostunut.

Vierailija
45/50 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo paketti, mikä tulee, jos jatkat. Et voi ajatella,että hän olisi miesystäväsi, ja lapsi olisi siinä taustalla jotenkin sitten jossain vaiheessa, vaan sun pitää valita uhraatko oman elämäsi tuohon mikä on valmis kokoonpano.

Vierailija
46/50 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hän on siis joka toinen viikonloppu isä ja äiti hoitaa oikeasti lapsen kaikki asiat. Lapsi on pelkkä houkutuslintu, että uskallat kämpille ja hän pääsee tunkemaan muutakin kuin kielensä sinuun.

Vierailija
47/50 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat, että olet ihan awww ja oooh ja "söpöjä babyja oi ihanuus" ja haluat heti hoitamaan niitä ja tekemään kotityöt jne jne.

Onhan niitä miehiä, jotka dumppaavat omalla hoitovuorollaan lapsensa naisystävälle hoidettavaksi. Kas hänhän on nainen eikä voi vastustaa lasten suuria silmiä :D

Tuollainen on tosiasiassa aika turn off monelle naiselle. Lapsirakkaallekin, koska he tajuavat että suhteen pitää edetä ja olla vakava ennen kuin lapsia aletaan esitellä..

Vierailija
48/50 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmää kyllä.

Vierailija
49/50 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö ukko.

Vierailija
50/50 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lapsi on miehelle varmaan tärkein maailmassa ja haluaa jakaa ilon sun kanssa. Moni ei tajua, että se oma maailman paras lapsi on ihan yhdentekevä niiden silmissä, jotka lasta ei tunne.