Alkoholisti/suurkuluttaja
Entäpä jos puolisonne (mies) on alkoholisti/suurkuluttaja toisinaan, ns dipsomaani? Ja silloin ERITYISEN sosiaalinen, hauska, puhelias, huumorintajuinen, ei oksentele ei kaatuile ja seuraavana aamuna näin miehenä testosteronia niin pullollaan että vetäisi kaksi varvia naista varten.
Ja menisi keittiöön ottaisi parit tasottavat ja tekisi aamiaisen vuoteeseen. Olisiko sellainen mukava alkoholisti/suurkuluttaja? Minä meinaan taidan olla pikkuisen sellainen mies. Uskokaa tai älkää. Ja sitten taas koittaisi se tylsempi arki.
Kommentit (34)
Niin..ihan tosissani minä kysyn. ap
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin taidan olla mutta ei vaimo siitä tykkää
No jos oikeasti olet, niin on se kummallista. Eikä sitä aina tartte juoda.
Kaikkien - ja etenkin alkoholistien itsensä! - täytyy ymmärtää, että alkoholisti on alkoholisti, jota kuningas alkoholi riepottelee: mitä ihanaa on sairaudessa, joka tuhoaa sairaan ja usein myös sairaan ympärillä olevia ihmisiä?
Vain harva juoppo suurkuluttaja on alkoholisti.
Luuletko, että ihmiset erityisesti pitäisivät erityisen sosiaalisista äijistä?
Puhun kokemuksista. Olen ollut ihan haluttua seuraa bileisiin nuorena,illanistuijaisiin nyt vanhempana. Seura on ollut moninaista. Ja todellakin minulla on lyhyitä kausia jolloin juoma maistuu. Ei aina. Eikä sammumiseen asti. ap
Kaikki juopot kuvittelevat olevansa hauskoja seuramiehiä ja muutenkin luomakunnan kuninkaita. Voin kertoa että ette ole. Kenenkään känniset jutut eivät ole kiinnostavia eivätkä hauskoja. Haju on kuvottava, känninen sönkötys ällöttää, silmät seisoo päässä, eleet on typeriä. Juopot ja muut suurkuluttajat on pohjasakkaa.
😂 Joo huomaa että kirjoitit tuonkin kännissä. Omasta mielestäsi olet tietysti ihan hurmaavaa ja fiksua seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki juopot kuvittelevat olevansa hauskoja seuramiehiä ja muutenkin luomakunnan kuninkaita. Voin kertoa että ette ole. Kenenkään känniset jutut eivät ole kiinnostavia eivätkä hauskoja. Haju on kuvottava, känninen sönkötys ällöttää, silmät seisoo päässä, eleet on typeriä. Juopot ja muut suurkuluttajat on pohjasakkaa.
Aamen. Sitäpaitsi juomisen vaikutukset alkavat pikkuhiljaa miehillä näkyä oksan kovuudessa
Miksi minut sitten kutsutaan illanistujaisiin jos olen kauhea örvelö?? Ilmeisesti en siis olekaan alkoholisti vaan vain suurkuluttaja?ap
Meistä on moneksi. Ihmiset ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minut sitten kutsutaan illanistujaisiin jos olen kauhea örvelö?? Ilmeisesti en siis olekaan alkoholisti vaan vain suurkuluttaja?ap
Miksi sinulla on noin kova tarve selitellä?
Ensin kysytään ja sitte ei haluta uskoa että ihmiset on sitä mieltä mitä ne on 👍
Vierailija kirjoitti:
😂 Joo huomaa että kirjoitit tuonkin kännissä. Omasta mielestäsi olet tietysti ihan hurmaavaa ja fiksua seuraa.
Hauskaa että naurattaa. Ehkä olen huumorintajuinen selvänäkin sitten. Mukava tietää. ap
Vierailija kirjoitti:
Koska seurasi on juoppoja myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on noin kova tarve selitellä?
Yritän vaan vastailla kysymyksiin. Kun monet ei tunnu uskovan että olen ihan tosissani vaikka nyt selvänä tuon aloitukseni tuolla lailla kirjoitinkin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että naurattaa. Ehkä olen huumorintajuinen selvänäkin sitten. Mukava tietää. ap
Kyllä sen tekstistäsi huomaa. Humalassahan kaikki ovat maailman valtiaita
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska seurasi on juoppoja myös.
Vaikea uskoa. Porukasta riippuen tosin muutama suurkuluttaja kyllä ollut. ap
Niin minäkin taidan olla mutta ei vaimo siitä tykkää