Onko ok yrittää iskeä varattu mies?
Jos mies mukaan lähtee, niin eikö se suhde ollut sitten tuhoon tuomittu kuitenkin?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Kaisa! Ei, pettämisessä ei ole mitään kaunista. Ei ole ok.
No kerropa se tuolle H u o r A A v A l l e ukollesi. T. Kaisa
Olen kertonut!
Suosittelija kirjoitti:
Ei se ole ok, mutta kuuluu olennaisena osana naisen käytökseen joten anna mennä vaan.
Näin baarimestarina voin sinulle kertoa, että kyllä ne teidän kullannuppu-ukkonne niitä innokkaimpia H u o r A A j i A on, turha muita syyttää. Sormus livahtaa taskuun aika äkkiä kun kaunis nainen tulee baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Kaisa! Ei, pettämisessä ei ole mitään kaunista. Ei ole ok.
No kerropa se tuolle H u o r A A v A l l e ukollesi. T. Kaisa
Olen kertonut!
Ja siihen vaan jäät petettäväksi. Hyi saattana.
Suosittelija kirjoitti:
Ei se ole ok, mutta kuuluu olennaisena osana naisen käytökseen joten anna mennä vaan.
Kyllä se kuule kuuluu olennaisena osana miehen käytökseen. Melko moni mies viettää täysin kaksoiselämää, osalla on jopa kaksi perhettä. Monta reissutyötä tekevää tiedän, joilla näin on. Ja monta työmatkaa olen tehnyt niin, että jollakin työkaverilla on ollut kakkosvaimo mukana.
Joku anonyymi tekopyhä moraalinvartija avlla. Voi terve. Käytkö lainkaan töissä?
Olen myös itse ollut pitkään ihastunut varattuun ja mies myös flirttailee minulle, en kuitekaan tekisi mitään koska arvostan itseäni. Mutta olen kerran kuullut sanottavan, "mitä tehtä vattumaisella miehellä, kun voi saada hyvän josta kannattaa pitää kiinni"? Miksi varattu mies ei pettäisi sinuakin tilaisuuden tullen ja vaihtaisi toisee naiseen.
Ei kai kukaan järkevä huvikseen varattuja katsele. Mutta jos tunteet iskee lujaa, niin sille mitään voi. Suhteita kariutuu ja uusia syntyy. Näin käy aina välillä. Sellaista on elämä.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös itse ollut pitkään ihastunut varattuun ja mies myös flirttailee minulle, en kuitekaan tekisi mitään koska arvostan itseäni. Mutta olen kerran kuullut sanottavan, "mitä tehtä vattumaisella miehellä, kun voi saada hyvän josta kannattaa pitää kiinni"? Miksi varattu mies ei pettäisi sinuakin tilaisuuden tullen ja vaihtaisi toisee naiseen.
Jos pettää niin sitten pettää. Ei ihmissuhteissa muutenkaan ole mitään takuuta. Täytyy vaan opetella elämään sen asian kanssa että elämään kuuluu tietty määrä yllättäviä juonenkäänteitä eikä ne kaikki ole mukavia.
Noh, kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa. Syynsä on tähänkin sanontaan.
Moralistit väittävät, ettei noin alkaneella suhteella muka ole mitään mahdollisuutta. Se ei pidä paikkaansa. Toki moni suhde kariutuukin, mutta moni kestää. Joskus vaihtamalla ihan oikeasti paranee.
Ei ole ok. Mutta olen ollut laittavinani merkille,, että asiat ikäänkuinkasautuu, - Karkeasti arvioituna noin 40 vuotias mies, joka on tai on joskus, edes kerran tähän astisessa eläessään ollut parisuhteessa löytää ja kohtaa todennäköisest helpommin itselleen uuden kumppanin kuin sellaien noin 40 vuotias mies, joka ei ole eläessään ollut ainoassakaan parisuhteessa.
- Se miksi näin on vaikeampi vastata mutta kuten joku josksu täällä kuvasi, nin syinä voi olla mm. se, että naiset pitävät miehiä kkuin koirnapentuina, jos joku mies on ollut parisuhteessa, niin nainen päättelee, että joku nainen on jo jo koulinut ja opettanut miehen sisäsiistiksi ja tavoille.
Ja tai sitten yksinkertaistaen joidenkin lujaa uskoa siihen. että tuossa iässä viimeistään kaikki parhaat on jo otettu, joten nainen päätelee, että jos ja tai kun hän haluaa itselleen hyvän miehen, niin parasta iskeä sellainen, joka on jo varattu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok. Mutta olen ollut laittavinani merkille,, että asiat ikäänkuinkasautuu, - Karkeasti arvioituna noin 40 vuotias mies, joka on tai on joskus, edes kerran tähän astisessa eläessään ollut parisuhteessa löytää ja kohtaa todennäköisest helpommin itselleen uuden kumppanin kuin sellaien noin 40 vuotias mies, joka ei ole eläessään ollut ainoassakaan parisuhteessa.
- Se miksi näin on vaikeampi vastata mutta kuten joku josksu täällä kuvasi, nin syinä voi olla mm. se, että naiset pitävät miehiä kkuin koirnapentuina, jos joku mies on ollut parisuhteessa, niin nainen päättelee, että joku nainen on jo jo koulinut ja opettanut miehen sisäsiistiksi ja tavoille.
Ja tai sitten yksinkertaistaen joidenkin lujaa uskoa siihen. että tuossa iässä viimeistään kaikki parhaat on jo otettu, joten nainen päätelee, että jos ja tai kun hän haluaa itselleen hyvän miehen, niin parasta iskeä sellainen, joka on jo varattu.
Eiköhän kaiken lähtökohta ole ihastuminen siihen mieheen, eikä mikään analysointi että osaako se antaa tassua ja heittää volttia jos käskee. Vain aspergerit laskelmoi tuolla tavalla.
Se on ok silloin, kun se jää yritykseksi eikä syystä tai toisesta johda mihinkään. Muuten ei.
Miten naiset onkin näin tyhmiä. Ei tällaiset miehet ole hyviä ja silti näiden perässä roikutaan epätoivoisesti. Ei tällaisia miehiä muuta mikään, vaikka naiset kuvitteleekin olevansa supernaisia joissa pettäjäkin muutetaan uskolliseksi.
Yrittäähän aina saa ja on yritettykin. Eipä ole onnistunut vielä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset onkin näin tyhmiä. Ei tällaiset miehet ole hyviä ja silti näiden perässä roikutaan epätoivoisesti. Ei tällaisia miehiä muuta mikään, vaikka naiset kuvitteleekin olevansa supernaisia joissa pettäjäkin muutetaan uskolliseksi.
Onhan noita monia vanhempia pariskuntia ihan julkisuudessakin, joiden parisuhde on alkanut noin ja kestänyt kuolemaan saakka. Esim. Kyllikki ja Johannes Virolainen.
Kun entisessä isossa työpaikassani oli sellainen käsitys, että olen varattu mies, niin naisia oli tarjolla kaikissa firman tilaisuuksissa. Ja minähän käytin tilaisuudet hyväkseni, enkä ollut siis varattu. Sain vieläpä hyvän syyn luikkia kotiin aamuyöstä.
Hetken huvi, kuka hullu omaksi ottaa jos lapsia on, penikoista on vain riesaa.