Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok yrittää iskeä varattu mies?

Vierailija
10.09.2022 |

Jos mies mukaan lähtee, niin eikö se suhde ollut sitten tuhoon tuomittu kuitenkin?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelija kirjoitti:

Ei se ole ok, mutta kuuluu olennaisena osana naisen käytökseen joten anna mennä vaan.

Näin baarimestarina voin sinulle kertoa, että kyllä ne teidän kullannuppu-ukkonne niitä innokkaimpia H u o r A A j i A on, turha muita syyttää. Sormus livahtaa taskuun aika äkkiä kun kaunis nainen tulee baariin.

Tuo sormuksen kätkeminen on ihan tyhmää. Antaa olla sormessa vain. Se on satunnaista pikapanoa hakevalle lupaus varmasta vaitiolosta 😜

Vierailija
62/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti se on ok! Voit aloittaa ukkomiehen iskemisen vaikka minusta! 

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saat yrittää mun miestä iskeä. Epäilen vahvasti onnistumista, mutta jos ukko on niin tyhmä, että täydellisen vaimon vaihtaa, niin antaa mennä vaan. Saan paremman tilalle 😘

Vierailija
64/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on. Vanha suhde ei ole kunnossa mikäli mies vilkuilee sivulle ja lähtee matkaan. Toimeen vaan, kerranhan täällä vaan eletään eikä tätä ainutta elämää kannata tuhlata turhaan kainosteluun.

Eli kaikki on vapaata riistaa, tee mitä haluat kenelle haluat?

Ethän sä vie kenenkään kissaa tai koirakaan, vaikka ne tulis sun mukaan.

Vierailija
65/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi olla ihmisen kanssa, joka pettää ja jättää kumppaninsa jonkun toisen takia?

Vierailija
66/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä täytyy olla huono itsetunto ja olematon moraali jos tietoisesti varattua ihmistä pitää ruveta vonkaan, kertoo kaiken persoonasta mitä tarviikin tietää. Ei ihmisarvoa.

Vierailija
67/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaudu siihen, että tuosta kuviosta on iso mahdollisuus saada näpeilleen eli saada sydänsuruja.

Vierailija
68/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta on helppo bongata ne ihmiset, joiden kanssa ei kannata ikinä seurustella. Hetken patjoja polkemista varten.

Vierailija
69/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on. Vanha suhde ei ole kunnossa mikäli mies vilkuilee sivulle ja lähtee matkaan. Toimeen vaan, kerranhan täällä vaan eletään eikä tätä ainutta elämää kannata tuhlata turhaan kainosteluun.

Kyllä minä voisin ottaa, miksi ihmeessä ei?!

Vierailija
70/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi olla ihmisen kanssa, joka pettää ja jättää kumppaninsa jonkun toisen takia?

Eikö täällä jo joku mies(oletettu) vastannut kysymykseesi?  Hän teorian asioiden kasautumisesta ja siitä kuinka noin 40 vuotias parisuhdetta kokematon löytänee huonommin parisuhde kumppanin itselleen kuin sellainen mies, joka on tai on ollut samanikäisenä jo parisuhteessa. - Tälle hän esitti peruteeksi joko sen, että osa naisista kokee, että miestä tulisi aina opettaa ja neuvoa mutta kuin koiran pentua mutta jos mies on  ai on"jo" ollut parisuhteessa, niin nainen päättelisi, että joku toinen on jo koulinut miehen tavoille. Toisena perusteena se, että naisella on luja usko siihen, että tuon ikäisistä miehistä kaikki parhaat on jo viety ja ovat jo suhteessa, koska hän ei pystyisi ymmärtämään miksi kukaan "hyvä mies" olisi tai vielä epäilyttvämpää mies olisi pysynyt aina sinkkuna. - itse lisään tähän, että on toisaalta jännää, että miehet taas tuntuvat kammoavan naisia, joilla on historiassaan parisuhteita...

Vierailija
71/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkomiehet on parhaita. Täällä Helsingissä kaikille ei riitä omaa miestä.

Vierailija
72/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä jo joku mies(oletettu) vastannut kysymykseesi?  Hän teorian asioiden kasautumisesta ja siitä kuinka noin 40 vuotias parisuhdetta kokematon löytänee huonommin parisuhde kumppanin itselleen kuin sellainen mies, joka on tai on ollut samanikäisenä jo parisuhteessa. - Tälle hän esitti peruteeksi joko sen, että osa naisista kokee, että miestä tulisi aina opettaa ja neuvoa mutta kuin koiran pentua mutta jos mies on  ai on"jo" ollut parisuhteessa, niin nainen päättelisi, että joku toinen on jo koulinut miehen tavoille. Toisena perusteena se, että naisella on luja usko siihen, että tuon ikäisistä miehistä kaikki parhaat on jo viety ja ovat jo suhteessa, koska hän ei pystyisi ymmärtämään miksi kukaan "hyvä mies" olisi tai vielä epäilyttvämpää mies olisi pysynyt aina sinkkuna. - itse lisään tähän, että on toisaalta jännää, että miehet taas tuntuvat kammoavan naisia, joilla on historiassaan parisuhteita...

Ihminen joka ei ole ollut 40 ikävuoteen mennessä parisuhteessa on epäkiinnostava siksi että on epäkiinnostava ihmisenä, eikä viehätä ulkonäön puolesta. Jompi kumpi noista riittäisi siihen että joskus olisi ollut jotain. Kyse ei ole siitä että se olisi vika ettei ole kelvannut kenellekkään vaan ihmisessä on jotain vikaa ettei ole kelvannut.

Vierailija
73/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta on helppo bongata ne ihmiset, joiden kanssa ei kannata ikinä seurustella. Hetken patjoja polkemista varten.

Minä olen varmaan yksi heistä. Samassa parisuhteessa vuodesta 1988.

Vierailija
74/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei ole ollut 40 ikävuoteen mennessä parisuhteessa on epäkiinnostava siksi että on epäkiinnostava ihmisenä, eikä viehätä ulkonäön puolesta. Jompi kumpi noista riittäisi siihen että joskus olisi ollut jotain. Kyse ei ole siitä että se olisi vika ettei ole kelvannut kenellekkään vaan ihmisessä on jotain vikaa ettei ole kelvannut.

Korostan vielä että tollompikin tajuaa, tuollainen ihminen on ihan yhtä epäkiinnostava vaikka kertoisi olleensa parisuhteessa. Se vika on jotain muuta, jota tämä henkilö ei itse tietenkään tiedosta.

Vierailija
75/78 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on kuule aika paljon maailmassa ihmisiä, jotka ottaa omakseen toisen kissan tai koiran. Anoppi on mm menettänyt yhden kissan tällä tavalla. 

Itse olen vähän sitä mieltä että ennen kaikkea se joka on varattu, saa katsoa itseään peiliin. Se on se joka viime kädessä tekee päätöksen, joka loukkaa sitä omaa puolisoa. Sinkku ei ole tilivelvollinen muille. Tälläkin palstalla ennen kaikkea naiset syyllistävät sitä toista naista. Miksi vokottelet minua miestäni. Ehkä heidän tulisi katsoa peiliin, onko siinä omassa parisuhteessa kaikki hyvin jos se mies lähtee toisen matkaan.

Itse olen tällä hetkellä sinkku ja oma aviomieheni petti minua suhteemme aikana. Olimme tämän kriisin jälkeen vielä useampi vuosi yhdessä. Mutta näin jälkikäteen on kyllä helppo huomata, ettei mikään ollut kuitenkaan täysin hyvin tuon pettämisen jälkeen. Pettämisen aikaan meillä oli pienet lapset ja molemmissa varmasti vikaa ettei suhde juuri silloin voinut täysin hyvin. 

Miksi ajauduin lukemaan tätä ketjua? Itse sinkkuna olen ihastunut työpaikan varattuun mieheen. Kuullut sivukorvalla kuinka mies monesti valittelee niitä kotioloja, eli ilmeisesti ei täysin onnellinen suhde. Joten vähän alkanut houkuttelemaan ajatus että seuraavissa firman iltapippaloissa yrittää tehdä lähempää tuttavuutta miehen kanssa.

Vierailija
76/78 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia tuo lennosta vaihtaminen on näin vuonna 2022 jo.

Fossiileiden on tämäkin vaikea ymmärtää.

Vierailija
77/78 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on mun mies, niin iske vaan. Sillähän tästä henkisestä ja fyysisestä väkivallasta pääsen, kun muuten olen liian heikko lopettamaan.

Vierailija
78/78 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin mielestäni. Jokainen vähän kauemmin elänyt tietää että ihan jokainen mies on valmis pettämään kun mieleinen osuu kohdalle. Ikävä totuua mitä nuorena ei olisi uskonut et jokainen mies on vietävissä. Nyt +40v tämä on ihan selkeä tieto. Tosin aion pettää itsekin kun tarpeeksi ihana osuu kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi