Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok yrittää iskeä varattu mies?

Vierailija
10.09.2022 |

Jos mies mukaan lähtee, niin eikö se suhde ollut sitten tuhoon tuomittu kuitenkin?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varattu mies lähtee lennosta toisen mukaan, niin se tekee sen kyllä sullekin.

Vierailija
2/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi säätää jonkun pettävän uuvatin kanssa, tai no tietysti jos oma moraali on samalla tasolla ei ehkä niin häiritse 🤔

Vierailija
4/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
5/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Vanha suhde ei ole kunnossa mikäli mies vilkuilee sivulle ja lähtee matkaan. Toimeen vaan, kerranhan täällä vaan eletään eikä tätä ainutta elämää kannata tuhlata turhaan kainosteluun.

Vierailija
6/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt saattaa tuntua siltä että mies haluaa vain ja ainoastaan sinua, mutta kyllä se hetken huuma ajan kanssa loppuu ja rinnalle löytyy taas uusi salarakas

Vierailija
7/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalitontahan se on mutta ihan vapaasti. Älä sitten pety jos miehen saat itsellesi ja pettää sinuakin.

Itseasiassa epäilen kyllä että kaikki ovat potentiaalisia pettäjiä, kunhan vaan mahdollisuus ja oikea hetki sattuvat kohdalleen.

Valitettavasti myös ne kiltit " ei minun muru" miehet ja naiset pettää kyllä. Et vaan välttämättä koskaan saa sitä tietää...

Vierailija
8/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mun mies niin senkun isket niin pääsenpähän nopeammin eroon.

Vierailija
9/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä laulaen tulee, se viheltäen menee.

Vierailija
10/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sille mitään yleistä hyväksyntää saa, mutta itselleni ainakin rakastuminen on niin harvinaista että siinä kohtaa en ajattele muita. Moni on naimisissa lähinnä tottumuksesta ja eron pelon takia.

Vierailija
11/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos varattu mies lähtee lennosta toisen mukaan, niin se tekee sen kyllä sullekin.

Sivusta vastaan, että siksi varattuja käytänkin. En jukoliste ota ketään nurkkiin pyörimään, hetki pidetään hauskaa, sit voi mennä takaisin ak kansa luo, kun mua ei enää kiinnosta. Isken uuden.

Vierailija
12/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Kaisa! Ei, pettämisessä ei ole mitään kaunista. Ei ole ok.

No kerropa se tuolle H u o r A A v A l l e ukollesi. T. Kaisa

Vierailija
13/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta vastaan, että siksi varattuja käytänkin. En jukoliste ota ketään nurkkiin pyörimään, hetki pidetään hauskaa, sit voi mennä takaisin ak kansa luo, kun mua ei enää kiinnosta. Isken uuden.

Sama täällä. Jos yrittävät jäädä uhkaan soittaa vaimon hakemaan, liukkaasti lähtevät.

Vierailija
14/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalitontahan se on mutta ihan vapaasti. Älä sitten pety jos miehen saat itsellesi ja pettää sinuakin.

Itseasiassa epäilen kyllä että kaikki ovat potentiaalisia pettäjiä, kunhan vaan mahdollisuus ja oikea hetki sattuvat kohdalleen.

Valitettavasti myös ne kiltit " ei minun muru" miehet ja naiset pettää kyllä. Et vaan välttämättä koskaan saa sitä tietää...

Ne ei mun mies petä- miehet on kaikista innokkaimpia, niissä on vain se paha vika, että ne luulee rakkaudeksi panemista. Ei pidä sekoittaa asioita. En ota omaksi, vain käyttöön hetkeksi.

Vierailija
15/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi säätää jonkun pettävän uuvatin kanssa, tai no tietysti jos oma moraali on samalla tasolla ei ehkä niin häiritse 🤔

Moraalilla ole asian kanssa yhtään mitään tekemistä, panemisella on, pöljä.

Vierailija
16/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuvitteleeko sinä, että ne halutaan pitää? Ei haluta, paneskellaan aikamme ja sitten viskaan ne pois.

Vierailija
17/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia vuosikymmeniä sitten sitä sanottiin huoraamiseksi.

Ja avioeroja myönettin vielä 40 vuotta sitten siksi että joku teki huorin. Olen nähnyt oikeuden päätöksen, jossa luki niin. Se oli mies se joka oli tehnyt huorin siinä tapauksessa.

Vierailija
18/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ok, mutta kuuluu olennaisena osana naisen käytökseen joten anna mennä vaan.

Vierailija
19/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein tyrkyttää raitistuneelle alkoholistille viinaa? Jos ratkeaa taas ryyppämään, niin eikö se raittius ollut tuhoon tuomittua muutenkinv

Vierailija
20/78 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarkoitukseen ajattelit iskeä? Huvitteluun lähtenee useampi ukkomies tilaisuuden tullen. Vakavampaa suhteeseen tarvii todella tylsän liiton miehen puolelta, että eroaa.