Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua?
Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia.
Kommentit (1882)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukkoliikenteessä kovaäänisyys puheessa tai puhelinkeskusteluissa tai peräti puhelimen huudattaminen kaiutin päällä. Huomaavaista olisi puhua hiljaa ja käyttää kuulokkeita tai puhelin poskella, jos puhelin käytössä.
No. kuulokkeet ei aina ole mukana. Etkö salli huonokuuloiselle puhelua ?
Pakko laittaa kaiutin, kun taustaäänet vielä ovat häiritsemässä. En puhu kuin välttämättömät asiat nopeasti .
Maailma ei ole mustavalkoinen
Eivätkä kaikki edes pysty käyttämään kuulokkeita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Avaa sen tarkistaakseen että kaikki kakit meni viemäriin.