Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua?

Vierailija
10.09.2022 |

Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia.

Kommentit (1882)

Vierailija
1881/1882 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ja yhäkin se, että miehet syövät hattu/lippis/kypärä/tms päässä. Se on kyllä junttimaisuutta. Toinen asia liittyy vessaan. Ihmettelen aina, kun pöntön kansi on auki edellisen käyttäjän jäljiltä. Kysymys kuuluu, miksi hän avaa kannen  vedettyään vessan vai vetääkö hän vessan kansi auki. Toivottavasti kukaan ei vedä vessaa sulkematta ensin kantta. Ja ellet tiedä miksi, siksi koska vedettäessä kaikki pöntössä olevat bakteerit pölähtävät huoneilmaan ja varsinkin jos on yleinen vessa, jonne jonotusta, ne bakteerit ovat toistenkin silmillä. 

Avaa sen tarkistaakseen että kaikki kakit meni viemäriin.

Vierailija
1882/1882 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukkoliikenteessä kovaäänisyys puheessa tai puhelinkeskusteluissa tai peräti puhelimen huudattaminen kaiutin päällä. Huomaavaista olisi puhua hiljaa ja käyttää kuulokkeita tai puhelin poskella, jos puhelin käytössä.

No. kuulokkeet ei aina ole mukana.  Etkö salli  huonokuuloiselle  puhelua  ? 

Pakko laittaa  kaiutin, kun taustaäänet   vielä ovat  häiritsemässä. En  puhu kuin välttämättömät asiat  nopeasti . 

Maailma ei ole mustavalkoinen

Eivätkä kaikki edes pysty käyttämään kuulokkeita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla